۰ نفر
۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۴

نگرانی اکثر مردم از ابتلای خاموش و یا بدون علائم ظاهری به بیماری​های روانی و همچنین در خطر بودن سلامت روانی، محور اصلی این کتاب است که قصد دارد راه​های پیشگیری را پیش روی مخاطب خود بگذارد تا شاید بخش اعظمی از این نگرانی​ها بویژه از سوی زوجین و و والدین برطرف شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «کاش والدینم می‌دانستند» نوشته لی سالک با ترجمه کامران دبیری فراهانی در 248 صفحه با قیمت 6500 تومان از سوی انتشارات علم روانه بازار نشر شد.

در معرفی این کتاب آمده است: «نگرانی رو به فزونی مردم درباره سلامت روانی، به‌جا و درست است. اکثر مردم با حیرت به این ادعای من توجه می‌کنند که در همین لحظه بیش از نیمی از تخت‌های بیمارستان‌ها در آمریکا به کسانی اختصاص داده شده است که به یکی از انواع بیماری‌های روحی و روانی مبتلا هستند.

 

این حقایق را همه می‌دانند اما باید دید چه کاری از دست ما برای کمک به این بیماران که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود و یا کسانی که در آینده مبتلا خواهد شد برمی‌آید؟ پاسخ این است، ابتدا باید پیشگیری کرد و عواملی را که ناهنجاری‌های رفتاری را به وجود می‌آورند از میان برداشت. هرچند که سلامتی روانی زمینه‌های بسیاری برای بحث و گفت‌وگو دارد اما همگان بر این عقیده هستند که آن دسته از مشکلات روانی که در اولین سال‌های زندگی شکل می‌گیرند و رفتارهای ناهنجاری که در بزرگسالی مشاهده می‌شوند و ریشه در سال‌های اولیه زندگی دارند غیرقابل بازگشت بوده و به‌سختی معالجه می‌شوند.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =