خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که لایحه بودجه 90 در تاریخ جمهوری اسلامی، منحصر به ‌فرد است، گفت: این لایحه همه انتظارهای نمایندگان مجلس را در بر نگرفته است.

حسن غفوری‌فرد افزود: با توجه به لزوم فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال جهاد اقتصادی، هنوز نیازهای طبقه مستضعف، مثل بیمه محرومان و قالیباف‌ها، به طور کامل در این لایحه نهایی نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: لایحه بودجه 90 از همان ابتدا هم با یک رکوردشکنی در تأخیر به مجلس، ارائه شد و اکنون نیز بعید به نظر می‌رسد که تا پیش از 20 اردیبهشت کار بررسی آن در مجلس به پایان برسد.

غفوری فرد، توضیح داد: هنوز هم در برنامه بودجه، موضوع تملک دارایی دستگاه‌های اجرایی و امکانات پروژه‌های عمرانی 90 با پرسش و تردید روبه‌رو است.

وی ادامه داد: بودجه یعنی پاسخ به نیازهای بی‌ نهایت با اعتبار محدود، اما با این وجود هنوز همه انتظارهای ما از بودجه 90 برآورده نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: باید با افزایش اعتبارها و امکاناتی که در اختیار دانشگاه‌ها است، توجه بیبشتری به این مراکز علمی نشان داد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
    0 0
    اگر نیاز ها را بر اساس منافع ملی طبقه بندی کنید و به نظر واحد برسید این مشکلات پیش نمی آید.روند تصویب بودجه در مجلس منسجم نیست و یک خط اجرایی کشوری را دنبال نمی کند و برای همین گاهی به بن بست می خورید.