فارس نوشت:

آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری به معضل بدحجابی در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: نظر مسئولان در زمینه مبارزه با بدحجابی نظر واحدی نیست؛ از این رو یک وحدت نظر لازم است تا همه با هم هماهنگ بوده و در این زمینه اقدام کنند.

وی بر همین اساس به آسیب بسیار جدی بدحجابی در کشور اشاره و تصریح‌کرد: معضل بدحجابی از حالت طبیعی خود در کشور به حالت سیاسی منتقل شده و همانند لجبازی و لجاجتی است که با اسلام، دین و سیاست داخلی کشور صورت می‌گیرد.

عضو مجلس خبرگان در عین حال به این موضوع اشاره کرد که در کشورهای دیگر سیستم آرایشی بانوان به این شدت که در ایران وجود دارد،‌ نیست بلکه چنین وضع زننده‌ای مختص عده‌ای از هنرپیشگان سینمایی است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید با هوشیاری تمام با این توطئه دشمنان برخورد کنند، افزود: طرح این مسئله در کشور که بی‌حجابی به دلیل اینکه مردم آزاد هستند نیز غلط است، چراکه یک فرد بی‌حجاب نباید با سوء‌استفاده از طرح چنین مطالبی، آزاد باشد.

آیت‌الله ممدوحی با تأکید بر اینکه برخی مواقع آزادی، یک بحث سیاسی شده و برخی به آن دامن می‌زنند، گفت: مسئولان باید بسیار مراقب باشند و برای برخورد با مقوله بی‌حجابی راه‌حل‌های مناسب را اتخاذ کنند.

وی در خاتمه به این موضوع اشاره کرد که رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید به وضعیت نابسامانی را که بی‌حجابی و بی‌بندوباری در کشور به وجود می‌آورد را برای مردم نشان دهند و گفت: عملکرد صدا و سیما در این زمینه بسیار مؤثر است؛ از این رو باید از بالارفتن آمار طلاق و بی‌بندوباری در کشور را به دلیل همین معضل بدحجابی را به اطلاع مردم برساند.

/29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =