اسلام جامعه را محیطی برای کار و فعالیت می داند و هر گونه التذاذ جنسی را به کادر خانواده منحصر می کند.

حجاب زنان در سالهای بعد از انقلاب و مخصوصا در چند سال اخیر یکی از خبرسازترین موضوعات در کشور بوده است. علی مطهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین در این مورد توضیحاتی می دهد. او با بیان این که "متاسفانه وضعیت حجاب در مناطقی از کشور به شکل غیر قابل تحملی درآمده" می گوید: این وضعیت شایسته جمهوری اسلامی نیست اگرچه نسبت به کل کشور وضعیت حجاب در حد مطلوبی است.

مطهری می افزاید: همان طور که می دانید مسئله حجاب مرتبط با نظام خانوادگی اسلام است. اسلام یک نظام خانوادگی مخصوص به خود دارد، اخلاق جنسی مخصوص به خود دارد که با نظام خانوادگی و اخلاق جنسی دنیای غرب در تضاد است. ما نمی توانیم به بخشی از قوانین این نظام عمل کنیم و به بخش دیگر عمل نکنیم.

او همچنین اضافه میکند: اخلاق جنسی اسلامی هر گونه تحریک غریزه جنسی در جامعه را ممنوع می داند. اسلام جامعه را محیطی برای کار و فعالیت می داند و هر گونه التذاذ جنسی را به کادر خانواده منحصر می کند.

متن کامل را اینجا بخوانید.

42/44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 138722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    خوب جناب اونجاهایی که قابل تحمل نیس نرودمشکل حل شد این که کاری نداره
  • سیاوش IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 1
    اگه آقایون بادیدن زنان مشکل پیدا میکنند این مششکل خانوادگی و فرهنگی و تربیتی این افراد است زن هم آفریده خدا است و انسان است ، این آقایون باید دیده خود را عوض کنند.
  • بدون نام DE ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
    1 0
    آره هنوز وضعمون اونقدرها هم بد نیست ایتالیا برزیل تایلندو... وضعشون ار ما بدتره فقط یک کم شرو آور چون ما مدعی اسلام ناب محمدی هستیم ارواح شکممون با اسلام و حجاب اسلامی که تو این جامعه می بینیم که خارجی هایی که به ایران میان هم ادعا دارند پوشش زنهای غربی هم به زنندگی بعضی ایرانی ها نیست