رئیس فراکسیون روحانیون مجلس، از ناراحتی دینداران از طرح​ها و برنامه​های رئیس دفتر رئیس​جمهور سخن گفت.

محمد تقی رهبر در گفت​وگو با خبرآنلاین، اظهار داشت: وقتی رئیس دفتر با هنرپیشه​های هزار قلم رنگ و لعاب زده می​نشیند و می​گوید و می​خندد، ما باید چه توقعی از توجه دولت به حجاب داشته باشیم؟ وقتی آقای مشایی مبالغ کلان به هنر پیشه​های هزار چهره و هزار نقش هدیه می دهند و در جشنواره فیلم آن ناهنجاری​ها رخ می​دهد، چی بکنیم؟ وقتی دولت نیروی انتظامی را از برخورد با بی​حجابی و بدحجابی و برهنگی و نیمه برهنگی زنان نهی می کند ما چه بگوییم؟

نماینده اصفهان ادامه داد: طرح​ها و فکرهایی که از سوی مسئول دفتر رئیس​جمهور مطرح می​شود که همه دینداران را رنج می​دهد. ولی آقای احمدی​نژاد علی​رغم تذکرات پیاپی به رفتارهای این شخص از سوی مراجع، مخالفتی با اقدامات مسئول دفترش نمی​کند و همین باعث گلایه مندی  دیدنداران از دولت اصولگرا شدهکه رفتارهایش جامعه مذهبی کشور را رنج می​دهد.

رهبر در بخش دیگری از این گفت​وگو با بیان اینکه علی رغم فرصتی که نمایندگان به دولت دادند، آنها برای اجرای صحیح قانون عفاف و حجاب هیچ کاری نکردند، ادامه داد: به عوض  دهها میلیون و صدها میلیون تومان از بودجه بیت المال را صرف هنرپیشه​ها و به اصطلاح هنرمندان و مکتب ایرانی و تزهای ضد اسلامی کردند! دولت علی​رغم وعده​هایی که داده بود زیر بحث توافقاتش با مجلس بر سر اصلاح فضای موسیقی زد.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس در اینباره اعلام خطر جدی کرد و افزود: علما و مراجع هم از ما نمایندگان روحانی مجلس خواسته​اند که با شجاعت این مساله را پیگیری و با بدحجابی و مسائل خلاف عفت، برخورد کنیم. خود ما خواستیم فعلا در مورد سوال از رئیس​جمهور دست نگه دارند و الان خود ما فکر می کنیم که برای پیگیری وضعیت حجاب در جامعه باید این کار را بکنند.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
    0 0
    خوب وقتی چند بازیگر فاسد و بدحجاب رو بدون نوبت به سفر حج میفرستین چه انتظاری از مشایی دارید؟