کارگر یک سفره‌خانه که به خاطر یک شوخی با همکارش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، با حکم دادگاه به قصاص محکوم شد.

به گزارش فارس، شامگاه 14 تیر سال گذشته، مأموران کلانتری 103 گاندی از طریق مرکز فوریت‌های پلیس، مطلع شدند که مرد جوانی به نام قاسم، بعد از درگیری با همکارش و مجروح شدن با چاقو به بیمارستان دی منتقل شده است. مأموران بعد از حضور در این بیمارستان متوجه شدند که تلاش پزشکان برای زنده نگه داشتن فرد مجروح نتیجه‌بخش نبوده است و قاسم بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.

تحقیقات اولیه پلیس نشان داد که مقتول در یک سفره‌خانه سنتی در خیابان گاندی و توسط دوستش ناصر مجروح شده است. ناصر نیز مدت کوتاهی بعد از قتل شناسایی و دستگیر شد. متهم در تحقیقات به مأموران پلیس گفت: هنگام تهیه غذا در آشپزخانه بودم که مقتول وارد و مشغول شوخی شد که وقتی من مانند خودش شو‌خی‌هایش را جواب دادم از کوره در رفت و باهم درگیر شدیم. من کاردی را که در دستم بود، به قصد ترساندن به طرف او پرتاب کردم که به گردنش خورد و فرار کردم.

بعد از اعترافات صریح متهم به ارتکاب قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که چهارشنبه گذشته جلسه محاکمه برگزار شد. بعد از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان و درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم، متهم در جایگاه قرار گرفت و اظهارات قبلی خود در خصوص انگیزه و نحوه قتل را توضیح داد.

قاضی همتیار بعد از ختم جلسه، با مستشاران دادگاه وارد شور شد و در نهایت متهم را به قصاص محکوم کرد.

181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =