۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۱

شاطر یک نانوایی تافتونی در پی مشاچره با مرد مشتری، او را با سیخ تنور در یکی از محله‌های کرج کشت.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 کرج تماس گرفت و از درگیری مقابل یک نانوایی در محله کسرا خبر داد. کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند، مرد جوانی به شدت زخمی شده و 4 کارگر نانوایی که قصد فرار از محل حادثه را داشته‌اند، از سوی مردم دستگیر شده‌اند.

در پی این ماجرا، جوان زخمی به بیمارستان انتقال یافت و افراد بازداشت شده به اداره جنایی آگاهی استان تهران و البرز منتقل شدند. متهمان در بازجویی پلیسی اعتراف کردند، پس از مشاجره با مرد مشتری، او را کتک زده‌اند.

مرگ مرد زخمی در بیمارستان
در حالی که تحقیقات از متهمان بازداشت شده ادامه داشت، 2 روز پیش ماموران باخبر شدند جوان مجروح بر اثر شدت جراحات جان باخته است. به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با شروع مرحله دوم تحقیقات از متهمان، روز گذشته یکی از آنها به قتل مرد جوان اعتراف کرد.

اعتراف به قتل
متهم به قتل به پلیس گفت: شاطر نانوایی‌ام. روز حادثه مشغول کار بودم و مشتری هم زیاد بود. در همین موقع مرد جوانی پس از خرید نان، از من یک عدد نایلون خواست. از دست مرد مشتری عصبانی شده و از دادن نایلون خودداری کردم که بر سر این موضوع میان ما مشاجره درگرفت و کارگران نانوایی با مرد مشتری گلاویز شدند. متهم به قتل افزود: با بالا گرفتن دعوا،‌ با سیخ نانوایی به این جوان حمله‌ور شده و او را زخمی کردم و زمانی که او نقش زمین شد من و دیگر کارگران خواستیم با بستن نانوایی از محل فرار کنیم که همسایگان سد راهمان شدند.

بنا بر این گزارش، از سوی بازپرس حسینی‌رازلیقی، رئیس شعبه اول دادسرای جنایی کرج برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.
181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =