موسسه بوستان کتاب با بیش از یک هزار اثر در نمایشگاه امسال حضور می‌یابد.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور این موسسه با یک هزار و 30 عنوان کتاب در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد. «مهدی محدثی» به ایرنا گفت:‌ حدود 900 عنوان از آثار به چاپ رسیده در این موسسه در غرفه بزرگسال و بقیه در غرفه کودک عرضه خواهد شد.


وی ادامه داد: کتاب های «همسرداری» نوشته آیت الله امینی، «اخلاق معاشرت» نوشته جواد محدثی، دوره 21 جلدی فرهنگ قرآن و «هزار و یک کلمه» آیت الله حسن حسن زاده آملی از جمله آثار این موسسه در نمایشگاه کتاب امسال است.


وی تصریح کرد که موسسه بوستان کتاب در نمایشگاه سال گذشته در مجموع 800 عنوان کتاب عرضه کرده بود که این تعداد در نمایشگاه بیست و چهارم افزایش یافته است.


نویسنده مجموعه پنج جلدی «حیات پاکان» با بیان اینکه کتاب های این موسسه با 20 تا 25 درصد تخفیف ارایه می شود، خاطرنشان کرد: در صورت موافقت مسوولان موسسه بوستان کتاب برای طلاب و دانشجویان متقاضی خرید کتاب از غرفه این موسسه تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد.


محدثی بیان داشت: برای عرضه محصولات این موسسه در نمایشگاه امسال حدود 30 متر فضا در بخش کودک و 200 متر نیز در بخش بزرگسال درخواست شده که نتیجه موافقت با این تقاضا از سوی مسوولان نمایشگاه 30 فروردین ماه اعلام می شود.


وی در خصوص فعالیت موسسه بوستان کتاب در سال گذشته نیز تصریح کرد که این موسسه در مجموع 421 عنوان کتاب منتشر کرده که از این تعداد 135 عنوان برای نخستین بار منتشر شده است.


محدثی افزود: کتاب های منتشره موضوعاتی چون قرآن، تفسیر، اخلاق، ادبیات، فلسفه و کلام، اقتصاد، هنر، کودک و نوجوان را در بر می گیرد.


بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 14 تا 24 اردیبهشت ماه 1390در مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) برگزار می شود.
60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =