علی اصغر سیجانی در گفت وگو با خبرآنلاین می گوید: در باره ما دروغ های زیادی منتشرکرده اند و برخی از آنها را به حضرت آیت الله مکارم شیرازی هم منتقل کرده اند.

کارگردان سی دی جنجالی "ظهور بسیار نزدیک است"می گوید:

ما اخباری داریم که افرادی نزد آیت الله مکارم رفته اند و خبرهای جعلی و دروغ در مورد مستند ظهور بسیار نزدیک است برای ایشان بیان کرده اند من‌جمله این که گفته اند، ده ها میلیون نسخه از این سی دی به صورت تکثیر و به صورت رایگان توزیع شده و همچنین هزینه چند میلیاردی از طرف یک گروه سیاسی به ما داده شده است. دروغ به این بزرگی را که تهمتی آشکار به دست اندرکاران فیلم که با صداقت و خلوص وارد این عرصه شده اند وارد نموده اند، که ما شکایت به مراجع قانونی را حق محفوظ خود می دانیم؛ آیت الله مکارم در چنین فضایی تحت تأثیر قرار گرفته اند و ما در خواست کرده ایم که به محضر ایشان برویم و حقیقت ماجرا را برای ایشان بازگو کنیم.

وی همچنین در باره جو روانی ایجاد شده علیه طراحان سی دی "ظهور نزدیک است" می گوید:

 ما که نگفتیم کار ما بی ایراد است؛ نقد وارد است، اشکال هم هست؛ اما همانطورکه آقا(رهبری) فرمودند نقد منصفانه؛ نه این که هتاکی و توهین مانند این که عنوان شود که این ها یک عده جوان هستند که سواد خواندن حدیث هم ندارند که خوب این توهین است؛ در حالی که ما در گروه مبشران ظهور به عنوان تهیه کنندگان این فیلم، از وجود تحصیل کردگان حوزه و دانشگاه بهره می بریم. آیا درست است که بگوییم این ها منافق اند، صهیونیستی هستند، یا فراماسونر هستند و دست خارجی ها در کار است و یا این شایعه کنند که این ها را گرفته اند و در زندان هستند؟؛ این ها توهین، تخریب و تهمت است.

سیجانی از تشکلی بنام "گروه مبشران ظهور " نام می برد که بیش از هزار نفر عضو رسمی دارد. وی در باره نقش این گروه در تهیه فیلم جنجالی اخیر می گوید:

 چیزی حدود 7 الی 8 میلیون تومان هزینه تولید مستند ظهور نزدیک است شده است که درخواست کمک در سایت خودمان داشتیم که از میان اعضا، از 5هزار تومان، 50هزار تومان، 500هزار تومان کمک داشتیم؛ حتی یکی از خانم هایی که عضو گروه ما بود، طلاهای خود را فروخته و کمک به این کار کرده است. خودمان به تنهایی در مؤسسه فرهنگی مبشران ظهور این کار را انجام داده ایم و اگر شما هم این مستند را دیده باشید متوجه می شوید که این فیلم، فیلمی حرفه ای هم نیست و مشخص است که گروهی آن را ساخته که آماتور هستند. اولین فیلم مان بود که آن را ساخته ایم و هزینه اش هم برای ما کم نبوده است؛ در مورد کار توزیع هم خود ما بیش از 80 الی 90هزار عدد سی دی توزیع داشتیم که بخشی از این را به صورت صلواتی دادیم چون بانی داشتیم و یک بخشی هم پولش را گرفتیم. البته جدای از این ها نسخه های دیگری هم توسط خود مردم و به صورت خودجوش توزیع شده است؛ برای مثال طلبه بزرگواری در تهران با هزینه شخصی خودش 6هزار نسخه از این مستند را تکثیر و به صورت صلواتی در اختیار مردم قرار داده است؛ یا بسیاری از طلبه هایی که بنده خودم آن ها را می بینم می گویند که ما تعدادی از این مستند ها را تکثیر کردیم؛ حتی افراد متعددی تماس می گیرند که ما می خواهیم تعدادی از این سی دی ها را کپی کنیم، اشکالی ندارد؟ می گوییم خیر؛ خود ما از این کار استقبال می کنیم و ....

متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    1 0
    ازش سوال میکردید پولش از کجا تامین شده
  • ستاره IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    سواد نداري به خوان بعد نظر بده
  • بدون نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    متن کامل را بخوان تا بفهمی
  • بدون نام JO ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    تعدا اعضا به پانصد نفر هم نمی رسد . دروغی آشکار!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    متن کامل را بخوان تا بفهمی
  • بدون نام US ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    این توهین به مرجعیت هستش افتخار من که مقلد آقای مکارم هستم اینه که ایشونه بدون دلیل و بدون تحقیق نسبت به مطلبی موضع نمی گیرند اصلا افتخار شیعه داشتن چنین مراجعی بوده هست و خواهد بود
  • بدون نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    چقدر پررو زمانی که بزرگ مراجع از این عمل ایراد گرفتند باز کاره خود را توجیه میکنند و آن را به عنوان یک عمل ارزشی محسوب میکنند خدا همه را هدایت فرماید.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    اینها که میگویید به اقای مکارم درباره شما گفتند عین واقعیت است و دروغ نیست.....اگه دروغه پول از کجا اوردید؟؟ اقایون و خانمها یه نسخه از این سی دی رو به بنده مجانی دادند... این هم دروغه؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    خجالت نمی کشید این دروغها را فیلم میکنید.فکر نکردید بعداز چند سال پیشگوئی های شما مذهب شیعه چگونه از دست شما سر بلند کند؟
  • امام زمان IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    من از منتشران این سی دی حمایت میکنم و از انها متشکرم برای بیدار کردن مردم
  • ز0ا IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    خداوند یارتان باد این برخوردهای ناصحیح ما رابه ظهوربی تابترمی کند0
  • يك بسيجي IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    ظهور نزديك است بيدارشويد
  • ناشناس JO ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    این شخص اشکارا به مراجع بزرگ توهین میکند مگر می شود مرجعی در باره موضوعی بدون مطالعه نظر بدهد ؟
  • ناشناس JO ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    خجالت نمی کشد این شخص که به مرجع تقلید دروغ می بندد. یعنی مرجع تقلید بدون تحقیق و علم نظر مید هد؟؟
  • بدون نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    0 0
    این همه مراجع تلاش کردند تا وجود امام زمان را ثابت و ظهور او را حتمی جلوه کنند اینها با این فیلم طنز زحماتشان را بر باد دادند تا جایی که مردم را بز وجود امام زمان به شک انداختند. .............
  • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    0 0
    سلام! این مونده بود که شریعتمداری عزیز هم به جمع تخریب کنند گان مستند بپیوندد !
  • بدون نام IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
    0 0
    زمانی که کارشناسان دینی و علما در چگونگی ظهور اختلاف نظر ریشه ای دارند ازافراد غیر کارشناس چه انتظاری دارید که برداشت های شخصی و یا گروهی محدود رامبنای کار خود قرار ندهد.
  • بدون نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
    0 0
    اگرظهورمیخواهید,کمی به دلهای چرکینتون نگاه کنید...امام زمان به آدمای دلچرکین احتیاجی نداره
  • مهندس IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    0 1
    من 100% این cd رو قبول دارم و با هزینه شخصی کلی از این سی دی رو تو کرمان پخش کردم و میکنم
  • عاشق ولایت IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بنظرمن این وسط به آقاظلم میشه و بدبین میشن نسبت به بهش فقط اینومیگم خدا بدخواهان مملکت و دشمنان ایرانوبابی آبرویی سربه نیست کنه
  • بهنام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    من این سی دی رو واقعا قبول دارم.اونهایی که قبول ندارن امام زمان رو هم قبول ندارن