آیت‌الله علوی گرگانی در واکنش به توزیع لوح فشرده«ظهور بسیار نزدیک است» اظهار داشت: نمی توان تاریخ دقیقی را در مورد زمان ظهور حضرت (ع) بیان کرد و این امر به مشیت الهی باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در پاسخ نامه مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در خصوص لوح فشرده«ظهور بسیار نزدیک است» اظهار داشت:نمی توان تاریخ دقیقی را در مورد زمان ظهور حضرت (ع) بیان کرد و این امر به مشیت الهی باز می گردد.

متن کامل پاسخ به این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی . تطبیق این علایم و گفتارها بر مصادیق خاص حدسیاتی است که بر اساس برخی قرائن گفته می شود و قطعی نمی باشد و نمی توان در مورد صحت آن حکم قطعی کرد گرچه عموم مسلمین باید در همه حال خود را برای فرج آقا و مولایمان آماده کنند چرا که برخی علائم ظهور محقق شده یا در شرف تحقق است اما نمی توان تاریخ دقیقی را در مورد زمان ظهور حضرت (ع) بیان کرد و این امر به مشیت الهی باز می گردد.

/62

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
    0 0
    این که شما لینک سخنان رییسجمهور درباره عنایت امام زمان به هدفمندی یارانه ها رو کنار لینکهای مستند ظهور آورده اید نشون میده میخوایید القا کنید که این مستند ساخته خود دولته!!!
  • بدون نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    0 0
    مرحبا به این عالم بزرگوار که عالمانه نظر خود رابدون برداشت ناصحیح از فیلم مذکور راجع به تعیین وقت دباره ی ظهور فرمودند وبدون دلیل به تهیه کنندگان ان انگ مزدوری وشوائب سیاسی نزدند به این میگویند مصداق عالم بصیر وفریق
  • حسین.آ IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    1 0
    اون موقعی که رئیس جمهور گفت هاله ای از نور رو دیده"علما حرفی نزدند.حالا باید منتظر این گونه فیلمها باشیم.