آیت الله مکارم با انتقاد از پخش برخی فیلم‌های مستند در کشور گفتند: سی‌دی‌هایی را توزیع کرده‌اند که در واقع به اعتقادات مردم لطمه وارد می‌کند.

 به گزارش خبرآنلاین از قم این مرجع تقلید در قسمتی از سخنرانی خود با نفی هرگونه تعیین سال ظهور با انتقاد از برخی شایعات در این خصوص گفتند: اینها از حضور نسل جوان در مسجد مقدس هراس دارند اخیرا بعضی‌ها حرکات مشکوکی هم انجام داده‌اند که اعتقادات و عبادت‌های مردم را به مسایل سیاسی سوق می‌دهند.

آیت الله مکارم افزودند: صدمه‌هایی که اینها می‌خواهند وارد بکنند صدمه به اصل تشیع است، که از خیالات واهی آنان سرچشمه می‌گیرد، و به زعم خود می‌خواهند، عقائد مردم را متزلزل کنند.

همچنین حضرت آیت الله مکارم‌شیرازی با اشاره به خیزش اسلامی مردم مسلمان منطقه گفتند: در جهان اسلام، حوادث بزرگی رخ داده است، علی‌الخصوص در کشورهای مصر، تونس، بحرین، لیبی و یمن، مردم این کشورها چشم به دعای مسلمانان دوخته‌اند، حاکم، تونس و مصر رفتند، حاکمان بحرین، لیبی و یمن هم باید بروند چون مشروعیت خود را در بین مردم از دست داده‌اند.

/62

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
    0 0
    به نظر من سایر مراجع هم باید هرچه سریعتر موضع خودشونو مشخص کنن ومردم رو از سرگردانی نجات بدن وبا جاهلین مرزبندی کنن.آیت الله نوری همدانی در مواقعی که سیاست زدگی بروز میکرد مواضع خودشونو نشان داده اند .این بار هم موضع بگیرند