۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
مراکز تعویض پلاک در خراسان شمالی فعال شدند

ایسنا نوشت : رئیس پلیس راهور خراسان‌شمالی از فعالیت مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی از روز گذشته ششم اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد، گفت: شهروندان هنگام مراجعه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا پیشگیری شود.

سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهارکرد: پلیس راهور استان به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده و با جدیت انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی یکی از اقدامات پلیس راهور استان بوده، افزود: خودرو هایی که عدد آخر سه رقمی پلاک آنها زوج است در روز های زوج و خودروهایی که عدد آخر سه رقمی پلاک آن ها فرد است در روز های فرد باید به این مراکز و دفاتر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محدود بودن غرفه ها در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی، نوبت دهی از اول صبح آغاز و در نهایت بعد از تکمیل ظرفیت، مراجعان می توانند در روزهای بعدی هفته مراجعه کنند.

اسپیدکار با بیان اینکه به جهت فاصله گذاری اجتماعی، جلوی غرفه ها خط کشی شده است، عنوان کرد: از شهروندان و مراجعان عزیز انتظار می رود در مراجعات خود به این مراکز و دفاتر موارد اعلام شده را رعایت کنند.

وی یادآور شد: مراجعان همواره باید در حین مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در مرکز استان و شهرستان ها حتما از وسایل حفاظت شخصی از جمله ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده فقط خریدار و فروشنده می توانند به این مراکز مراجعه کنند، افزود: تمام این اقدامات که از سوی پلیس راهور انجام شده است، برای حفظ سلامتی شهروندان بوده و انتظار ما از آنان همکاری مستمر و مناسب با خادمان خود در مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی در مرکز استان و شهرستان ها است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =