توزیع اقلام اساسی ماه رمضان در زنجان آغاز شد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به تامین و ذخیره سازی اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان، گفت: توزیع این اقلام در مراکز تعیین شده انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ؛ ناصر فغفوری، با اشاره به تامین و ذخیره سازی اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان، گفت: توزیع این اقلام در مراکز تعیین شده انجام می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان، ۶۷۰ تن برنج با قیمت هشت هزار و ۵۰۰ تومان و ۶۷۰ تن شکر هم با قیمت ۱۶ هزار تومان در مراکز عرضه در سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه ۳۳۵ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۰۱ تن گوشت قرمز منجمد ذخیره سازی شده است، گفت: در این میان ۶۷۰ تن روغن نباتی و هزار و پنج تن هم خرمای مضافتی در فروشگاه‌های استان توزیع شده است.

فغفوری ابراز داشت: توزیع این اقلام با تصویب کارگروه تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی منتخب اصناف صورت می‌گیرد.

وی افزود: قیمت تعیین شده برای اقلام اساسی با قیمت مصوب و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارش لازم را به سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =