فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای و کشف بیش از 63 هزار عدد انواع مواد محترقه توسط مأموران کلانتری 17 تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ "یعقوب حاذق" ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در پی اطلاع از فعالیت گسترده "صابر - ز " در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد محترقه به صورت انبوه و انتقال آن به بازار تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 17 تبریز قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند محل فعالیت نامبرده را را شناسائی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم با هماهنگی مقام قضائی خودروی وی را در ورودی بازار متوقف نمودند.

سرهنگ حاذق خاطر نشان کرد: مأموران بلافاصله راننده خودرو را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو تعداد 63 هزار عدد انواع موا محترقه کشف و ضبط کردند.

 وی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی ها ضمن قبول اتهام وارده اقرار داشت: مواد محترقه را با همکاری و همدستی فردی به نام پرویز - م از استان های همجوار بصورت قاچاق به تبریز منتقل و در سطح بازار تبریز توزیع می کردیم .

رئیس پلیس تبریز در خاتمه اظهار داشت: مأموران بلافاصله محل اختفای همدست وی را شناسائی و بصورت غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام نمودند که  پرونده آنها در حال رسیدگی می باشد.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =