معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان سوخت در نوار مرزی نگور و جکیگور و توقیف چند دستگاه خودروی حامل مواد سوختی در مرز خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ پاسدار" احمد شهرکی" با اعلام این خبر افزود : مرزبانان هنگ مرزی نگور و جکیگور مستقر در یگان های تکاوری ، در روز گذشته در حین اجرای ماموریت و کنترل نوار مرز و انسداد خلاء های مرزی به تعدادی خودرو که در منطقه ممنوعه در حال حرکت بودند مشکوک شدند.


وی گفت : ماموران با صدور فرمان ایست و اخطار به این افراد قصد متوقف کردن آنها را داشتند که اشرار و قاچاقچیان سوخت بدون توجه به اخطار مرزبانان به مسیر خود ادامه دادند.


شهرکی تصریح کرد : اشرار و قاچاقچیان سوخت بلافاصله با رویت مرزبانان به سمت ماموران اقدام به تیراندازی می کنند که با پاسخ آتش سنگین نیروهای مرزی مواجه و بدلیل اقتدار و واکنش سریع ماموران ، عرصه را برخود تنگ دیده و تعدادی از آنان به سمت خاک پاکستان متواری و پنج دستگاه خودروی آنان بدست مرزبانان هنگ مرزی نگور و جکیگور توقیف و رانندگان آن نیز دستگیر می شوند .


وی افزود : در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار 8 هزارو 940 لیتر سوخت قاچاق شامل 149 گالن 60لیتری به همراه 5نفر متهم اصلی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند .


معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه گفت : قاچاق در هر زمینه و نوع آن عملی بسیار ناپسند و غیرمتعارف است بویژه در بحث کالا و سوخت که قاچاق انواع مواد سوختی باعث خروج سرمایه های ملی ازکشور شود که می بایست همگان دست به دست هم داده و با این پدیده شوم مقابله و برخورد نماییم .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =