مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو که اخیرا در فیلم «شاتر آیلند» همکاری داشتند، در فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» بار دیگر در کنار هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم بر مبنای کتاب خاطرات جردن بلفورت یک کارگزار بورس اهل لانگ آیلند ساخته خواهد شد.

تولید «گرگ وال استریت» اولین بار ماه مه 2007 در دستور کار استودیو برادران وارنر قرار گرفت و چند ماه پس از آن‌ که «مردگان» برنده اسکار بهترین فیلم شد، اسکورسیزی و دی‌کاپریو نیز وارد پروژه شدند، اما به دلیل درگیری اسکورسیزی در پروژه‌های مختلف قید ساخت این فیلم زده شد.

در نهایت، اسکورسیزی چهارشنبه پیش به طور رسمی اعلام کرد «گرگ وال استریت» را مقابل دوربین می‌رود. ترنس وینتر («سوپرانوها» و «امپراتوری پیاده‌روی تخته‌کوب») همچنان به عنوان فیلمنامه‌نویس با این پروژه همکاری می‌کند و شرکت «آپیان وی» متعلق به دی‌کاپریو یکی از تهیه‌کنندگان است.

«گرگ وال استریت»‌ روایتی از ظهور و سقوط بلفورت در وال استریت همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم اوست.

هنوز مشخص نیست برادران وارنر همچنان با پروژه همکاری خواهد کرد یا خیر. جزئیات درمورد سرمایه‌گذاران فیلم و تاریخ شروع فیلمبرداری ماه مه در جشنواره کن اعلام خواهد شد.

اسکورسیزی این روزها مراحل پس از تولید پروژه سه‌بعدی «اختراع هوگو کاباره» را انجام می‌دهد و فیلم بعدی او «سکوت» است که بر مبنای کتابی از شوساکو اندو ساخته می‌شود و درباره دو مبلغ مذهبی پرتغالی است که در قرن هفدهم به ژاپن سفر می‌کنند. بنیسیو دل تورو در فیلم بازی می‌کند و گراهام کینگ تهیه‌کننده است.

بلفورت سال 1998 به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و 22 ماه را در زندان فدرال گذراند. او از آن زمان تاکنون زندگی آرامی دارد و به عنوان مشاور شرکت‌ها فعال است.

بلفوت روز چهارشنبه گفت: «پس از چهار سال وقفه، نمی‌توانم بگویم تا چه حد از همکاری با دی‌کاپریو و اسکورسیزی هیجان زده‌ام. آنها یک تیم رویایی هستند و قطعا این همه انتظار ارزشش را داشت.»

«گرگ وال استریت» پنجمین همکاری دی‌کاپریو و اسکورسیزی به عنوان بازیگر و کارگردان است. آنها در فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی»، «هوانورد»، «مردگان» و «شاتر آیلند» هم در کنار هم بودند.

دی‌کاپریو این روزها در فیلمی زندگی‌نامه‌ای درباره جی. ادگار هوور به کارگردانی کلینت ایستوود بازی می‌کند.  

ورایتی / 16 فوریه

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =