شرکت گوگل درحالی ‌اولین تب‌لت خود را با سیستم‌عامل هانی‌کامب (کندوی عسل) روی سخت‌افزار موتورولا عرضه کرده که تحقیقات نشان می‌دهد 38% تب‌لت‌ها بی‌هیچ دلیلی به خرید این ابزار اقدام می‌کنند!

به گزارش تلگراف، Motorola Xoom اولین تب‌لتی است که از سیستم‌عامل جدید Honeycomb گوگل که برای تبلت‌های صفحه لمسی طراحی شده استفاده می‌کند. این وسیله شبیه به آی‌پد اپل است و دارای یک صفحه لمسی حساس 10 اینچی است. قرار است فروش Xoom در سه ماهه اول سال 2011 در آمریکا و به فاصله کوتاهی بعد از آن در انگلستان آغاز شود. البته گوگل قبلا از سیستم‌عامل آندروید 2.2 خود در تبلت 7 اینچی سامسونگ استفاده کرده بود.

اگرچه هنوز جزئیات سیستم‌عامل Honeycomb در سی.ای.اس 2011 فاش نشده، اما به نظر می‌رسد این سیستم‌عامل دارای برنامه نقشه‌ای است که با کمک آن می‌توان به شکل سه بعدی در اکثر شهرهای مهم جهان جستجو و حرکت کرد. در این وسیله هم‌چنین سرویس ای‌میلی ارائه شده که به خوبی از صفحه نمایش بزرگ آن بهره گرفته است. 

شاون دوبراواک، اقتصاددان ارشد در سازمان ابزار الکترونیکی مصرفی، سی.ای.ای اعلام کرد که بیش از 100 نوع تب‌لت جدید در نمایشگاه سی.ای.اس امسال ارائه خواهد شد. او هم‌چنین اضافه کرد که سال 2011 به طور حتم سال تب‌لت‌ها خواهد بود، اما انتظار نمی‌رود همه محصولاتی که در نمایشگاه ارائه خواهند شد، به بازار عرضه شوند.

محققان سی.ای.ای معتقدند 38 درصد از تب‌لت‌ها بدون هیچ دلیل خاصی به فروش می‌رسند و خریداران آن‌ها به صرف آن‌که فقط یکی از این وسایل داشته باشند، آن‌ها را می‌خرند!
50132

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =