محسنی اژه ای به مسئولان روابط عمومی قوه قضائیه توصیه کرد تمام نطقه نظرات، عملکردها و سیاستهای دستگاه قضایی را برای مردم تشریح کنند.

دادستان کل کشور گفت: ضرورت دارد که مطالب داخل هر دستگاه اعم از سیاست، نقطه نظرات، فعالیت و عملکردش به بیرون منعکس و از بیرون نقطه نظرات مردم و نقدها به داخل منتقل شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی قوه‌قضاییه، غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به بیانات امام (ره) که بر اطلاع‌رسانی از کارهایی که می‌شود تاکید داشتند، بکارگیری ابتکار و خلاقیت در روابط عمومی‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اگر ما ابتکار را در دست نگیریم می‌بایست تابع و پیرو باشیم و لازم است خودمان فعال و جلودار حرکت کنیم.

دادستان کل کشور افزود: اینکه برخی می‌گویند " ما برای رضا خدا کار می‌کنیم " منافاتی با اطلاع‌رسانی از عملکرد ندارد.

سخنگوی قوه‌قضاییه به نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: معتقدم روابط‌عمومی‌ها می‌بایست در سیاست گذاری‌ها، برنامه‌ریزی و اجرای آن به معنای عام دخالت و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها حضور فعال داشته باشند.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: در دستگاه قضایی جذابیت‌های قابل قبول برای مردم فراوان است که لازم است آنها را استخراج و از طرق مختلف اطلاع‌رسانی کنیم.

دادستان کل کشور اظهار داشت: طبیعت کار قضایی این است که مقداری دافعه دارد ولی جذابیت‌هایی در دستگاه قضایی وجود دارد که می‌تواند همراه با آموزش و سرگرمی به مردم ارائه شود.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود بر نقش هرچه پررنگ‌تر روابط عمومی‌ها در دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی لازمه کار روابط‌عمومی‌ها در انتشار اخبار و رویدادها است.

نهم دی، نقطه عطف در تاریخ انقلاب

حجت‌الاسلام‌ غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی تشکیلات قضایی، مراکز و سازمان‌های تابعه قوه‌قضاییه اظهار داشت: اگر به شرایط عاشورای سال قبل نگاه کنیم در هنگامه‌ای که فرصتی برای برنامه‌ریزی نبود، حضور پرشور و شعور مردم و احساساتی که در شعارهایشان مشاهده می‌شد این نکته را یادآوری می‌کند که شکرگزار نعمت و پاسدار ارزش‌ها باشیم.

وی افزود: روز 9 دی که حقیقتاً نقطه عطفی در انقلاب ما و شرایط جدید آن است عنایت خاص پروردگار بود که مشاهده شد.

دادستان کل کشور خطاب به شرکت‌کنندگان در این همایش گفت: تبلیغ به معنای اطلاع‌رسانی امری لازم و ضروری است که مورد تایید منابع اسلامی، قرآن و سنت است.

42/133

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =