۰ نفر
۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۹

رحیمی سخنگوی دولت هم هست. البته او در این مسئولیت بیشتر در پایان سفرهای استانی ظاهر شده تا پاسخگویی به رسانه ها.

او ساعت 10 صبح امروز می خواست در دفترش روبروی خبرنگاران چند خبرگزاری و صدا و سیما بنشیند تا توضیحاتی بدهد درباره سئوالی که آتش آن را خبرنگار شبکه برون مرزی صدا و سیما یک روز مانده به زمستان در جلسه سخنگوی قوه قضائیه روشن کرد.

محسنی اژه ای که پس از عزل از وزارت اطلاعات دولت نهم به عنوان دادستان کل کشور به قوه قضائیه بازگشت روز دوشنبه گفته بود که «اتهام فساد مالی به آقای رحیمی معاون اول رئیس دولت، متوجه است و وی به دستگاه قضایی احضار خواهد شد.»

او درباره کسی اینگونه گفته بود که ریاست جلسات «ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی» را بر عهده دارد و  اردیبهشت ماه در جلسه ای گفته بود که « بنده برای مبارزه با مفاسد اقتصادی سیلی خوردم اما از مبارزه دست نمی‌کشم». چند روز پس از این جمله مستقیم، حمیدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت که آقای رحیمی در جلسه هیئت دولت گفته است که اگر یکی از این اتهامات ثابت شود حاضر دستم را قطع کنم.

حتما بر اساس همین جدیت بوده که روز گذشته پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری «تشریح علل و عوامل برخی شبهات و افترائات و دلایل اصرار برخی به تکرار اکاذیب و نقض آشکار قانون اساسی» را موضوع نشست خبری رحیمی اعلام کرده بود تا معاون اول رئیس جمهور به دادگاه نرفتهِ توضیحات و یا دفاعش را به گوش سخنگوی قوه قضادیه برساند. البته معلوم نیست اژه ای که تجربه محاکمه غلامحسین کرباسچی شهردار پیشین تهران را دارد می گذارد «کلام» رحیمی «منعقد» شود یا خیر؟!

فعلا که با لغو این جلسه باید منتظر ماند.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 117736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
    0 0
    خوب کرباسچی که رحیمی نشد، شاید ان هم نشه!
  • بدون نام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
    0 0
    دانه فلفل سیاه و خال مهرویان سیاه...
  • بدون نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
    0 0
    مقایسه غلط است اقاي كرباسچس اولين كسي بود كه نشان داد شهردار چه وظايفي دارد و چگونه ميشود كار كرد اولين روزنامه رنگي -روزنامه همشهري يادگار ايشان است