ارومیه میزبان بزرگترین رویداد تامین مالی و سرمایه‌گذاری در شمال‌غرب

هفتمین رویداد اینوتکس "بزرگترین رویداد تامین مالی و سرمایه‌گذاری در شمال‌غرب" در ارومیه برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد نوری‌نیا رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌غربی درخصوص هفتمین رویداد تامین مالی و سرمایه‌گذاری "اینوتکس پیچ" در ارومیه گفت: این رویداد با حضور ایده‌پردازان و سرمایه‌گذارانی از استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، زنجان و کردستان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند برگزار و ایده‌پردازان تا روز ۱۱ اسفند فرصت ارسال طرح برای حضور در این رویداد را خواهندداشت.

وی افزود: حضور بیش از ۱۰ صندوق سرمایه‌گذاری ملی و بخش خصوصی از مهم‌ترین اتفاقات این رویداد در ارومیه خواهدبود.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با اشاره به هفتمین دوره برگزاری رویداد اینوتکس پیچ در کشور اضافه کرد: امسال و پیش از شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی، استان‌های تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد و بوشهر میزبانی این رویداد را از ابتدای سال داشته‌اند.

نوری‌نیا خاطر نشان کرد: در این دوره همزمان با برگزاری رویداد، ۲۳ بخش جانبی فعال خواهدبود که در سال گذشته ۱۴ بخش جنبی فعال بود.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری این رویداد فرصتی برای فرهنگسازی توجه به امر فناوری و نوآوری و جذب سرمایه‌گذاران و تبدیل ایده‌ها به کسب و کار است.

نوری‌نیا گفت: اینوتکس پیچ پنجم "دوره قبلی "در سال ۱۴۰۱ به میزبانی استان آذربایجان‌غربی با همکاری ۳ استان برگزار و ۸۷ طرح به رویداد ارسال شد که از این تعداد ۴۳ طرح از آذربایجان‌غربی، ۲۳ طرح از آذربایجان‌شرقی و ۲۱ طرح از اردبیل بود.

وی درخصوص سوالی از خبرنگار خبرآنلاین که آیا ایده‌ای از استان آذربایجان‌غربی در سالیان گذشته به مرحله اجرا رسیده یا خیر اظهار کرد: در دوره قبل یک ایده حوزه سلامت از استان توانست با جذب سرمایه‌گذار به مرحله کشوری راه یابد.

اینوتکس بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور است که توانمندسازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =