سومین استارتاپ ویکند ارومیه روز های 23 تا 25 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری دو ، دوره موفق ، روز های 23 تا 25 اردیبهشت سومین دوره استارتاپ ویکند ارومیه در برج علم و فناوری ارومیه برگزار خواهد شد.

استارتاپ ویکند ارومیه

قرار است در این رویداد آیدا مویدزاده از سوئد ، علیرضا سیفی از آمریکا بعنوان مربی به شرکت کنندگان آموزش های لازم را ارائه دهند.

همچنین در این رویداد سرمایه گذاران دولتی بسیاری مانند شهرداری ارومیه، مرکز رشد واحد های فناوری جهاد کشاورزی استان،‌ سازمان صنعت معدن و تجارت،‌ و همچنین شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی آمادگی خود را برای حمایت از ایده های برتر استارتاپ ویکند اعلام کرده اند.

در کنار حامیان دولتی حمایان رسانه ای بسیاری اعم از رسانه ها و خبرگزاری ها نیز این رویداد را پوشش خواهند داد. تیم های که در این استارتاپ ویکند برنده می شوند،‌ شانس حضور در رقابت جهانی استارتاپ ها Global Startup Battle را خواهند داشت. استارتاپ های برنده در Global startup Battle سرمایه های کلانی برای شروع کسب و کار خود از طرف شرکت های سرمایه گذاری بزرگ جهانی خواهند گرفت.

جوایز زیر در 2 دوره قبلی به تیم های برتر اهدا شد :

اختصاص وام 5 میلیون تومانی و فضای کار از طرف مرکز رشد دانشگاه ارومیه
تخصیص وام 4 میلیون تومانی از طرف بانک قرض الحسنه مهر برای تیم های اول تا سوم
شانس رقابت با سایر برندگان استارتاپ ویکند های ایران در اسفند ماه سال 93 ( 13 تیم) و قرار گیری در بین 7 تیم برگزریده برای حضور در کنفرانس بین المللی پل برلین ( ارزش جایزه 10 میلیون تومان) حضور در کنفرانس بین المللی tedxkish برای یک نفر از اعضای تیم های اول تا سوم.
اختصاص دامین .co و استفاده از امکانات Amazon Web Services به ارش 650 دلار برای تیم های استارتاپ ویکند.
اختصاص دامین .ir و هاست سرور های پر قدرت شرکت کامپیوتری اسپیر به ارزش 1 میلیون تومان برای 3 تیم اول
اختصاص اعتبار 500.000 تومانی از طرف eventim.ir برای تمام اعضای تیم های اول تا پنجم
رویداد هایی مانند استارتاپ ویکند به عنوان ورودی برای جامعه و اکوسیستم کارآفرینی شناخته می شوند. دولت نیز به عنوان به عنوان کی از بازیگران اصلی اکوسیستم کارآفرینی وظیفه بهبود زیر ساخت ها و حمایت از فعالیت های ژیرامون کارآفرینی را دارد. در بسیاری از کشور ها دولت ها از برنامه آموزشی پیرامون کارآفرینی حمایت می نمایند. حمایت های دولت ها نیز همچنین می تواند در برگزاری دوره های آموزشی حول فناوری، طراحی و نوآوری و یا ایجاد و بهبود مراکزی که در آن، این گونه آموزش ها و حمایت ها ارائه می شوند باشد.
جهت اطلاع بیشتر می توانید به سایت رسمی این رویداد: www.swurmia.ir مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =