برگزاری آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز در سنندج

آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز با حضور کارشناس بنیاد ملی خانواده با سه محور خانواده، جمعیت و هویت زن با همت اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در سنندج برگزارشد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سجاد مروتی کارشناس بنیاد ملی خانواده در آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز اظهار کرد: بحث جوانی جعمیت مربوط به یک استان نیست بلکه در تمام استان‌ها با این مشکل مواجه ایم.


وی افزود: امسال رویداد جامعه پرداز در ۱۸ استان برگزار می‌شود که استان کردستان جزو هفت استانی است که این رویداد را برگزار می‌کند.


کارشناس بنیاد ملی خانواده، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد شناسایی فعالان، تشکل ها و سمن های این عرصه است، بیان کرد: سمن‌ها و کنشگران فعال هر استان باید در عرصه‌های ازدواج، طلاق و فرزندآوری کار بیشتری کنند و برگزاری رویداد جامعه‌پرداز فرصتی برای توانمندسازی و تقویت سمن‌ها زمینه ارتباط بیشتر این مجموعه‌ها است.

مروتی با اشاره به اینکه رویداد جامعه پرداز رویدادی برای معارفه و هم افزایی است، تصریح کرد: رویدادی برای تمرین عملیات مشترک و رویدادهای حل مساله بوم و مسائل استان در سه محور خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی گفت: ثمره برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز به نفع استان است که در حل مشکلات جوانان تاثیر گذار خواهد بود.

برگزاری آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز در سنندج

آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در این آیین، طرح رویداد ملی جامعه پرداز را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف فرزندآوری و رشد جمعیت طبق فرموده رهبر انقلاب اسلامی امری بسیار ضروری است که هر کدام از ما به عنوان شهروند که سر سفره این نظام نشسته ایم باید در برقراری این رویدار پای کار بیایم.


وی افزود: مدیران و مسئولان این رویداد مهم را باید در جامعه نمایش دهند چرا که جمعیت جامعه رو به پیری می‌رود و کاهش جمعیت جوانان در آینده تاثیرات منفی و مخربی را پیش می‌آورد لذا باید تلاش کنیم در این حوزه تاثیرگذار باشیم.


غلام‌ویسی عنوان کرد: برگزاری این رویداد در استان اگر بتواند در کاهش یک آمار طلاق و افزایش یک آمار ازدواج موثر باشد به عقیده بنده تاثیر گذار بوده است.


مجید آوج معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: رویداد ملی “جامعه پرداز” با محوریت “هویت زن، خانواده و فرزندآوری” در استان کردستان 14 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.


وی ذکر کرد: رویداد “جامعه پرداز” محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری جمعیت است و بدین وسیله از کلیه فعالان محترم حوزه خانواده،هویت زن و جمعیت استان کردستان شامل مراکز مشاوره با رویکرد ایرانی – اسلامی، حلقه های میانی، مؤسسات خانواده محور، مؤسسات خیریه فعال در حوزه خانواده، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید برجسته و بنام و گروههای تبلیغی و گفتمانی در حوزه خانواده، اندیشکده ها، کنشگران واسطه گری ازدواج،گروههای جهادی خانواده محور و … جهت ثبت نام رایگان و حضور در این رویداد دعوت بعمل می آید.


لازم به ذکر است؛ این رویداد بزرگ روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه در سنندج برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =