بازدید مدیر کل صمت لرستان از واحدهای صنعتی بروجرد

مدیرکل صمت لرستان از واحدهای صنعتی بروجرد بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، بهمن جعفری به همراه معاونین و کارشناسان از واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد بازدید کردند.

در طی این بازدیدها جلسه‌ای در خصوص شرکت فولاد پاسارگاد نوید واقع در شهرک صنعتی شماره ۱بروجرد برگزار شد که بحث تامین سرمایه در گردش واحد فعلی و همچنین مجوز طرح توسعه در زمینه آهن اسفنجی جهت تکمیل زنجیره ، زیرساخت ها و مقدار مورد نیاز حامل های انرژی ( برق و آب) مورد نیاز بررسی شد.
همچنین مدیر کل صمت لرستان پیشنهاد طرح در ستاد تسهیل را مطرح نمودند که مورد استقبال سرمایه گذار واقع گردید.

در ادامه سفر مدیر کل صمت لرستان به بروجرد از خط تولید کارخانه فرآوری سلولزی زاگرس در زمینه تولید کاغذ مربوط به آقای صارمی بعمل آمد و نیاز به سرمایه در گردش و تسهیلات از مهمترین خواسته مدیریت مجموعه بود که به ایشان قول مساعد برای پیگیری از محل تبصره ۱۸ با عاملیت بانک صنعت و معدن داده شد.

همچنین ازکارخانه سپهر پروفیل کلان که در زمینه انواع پروفیل در حال فعالیت است بازدید و به منظور ظرفیت سنجی و افزایش سهمیه ورق فولادی با حضور کارشناسان ارزیابی لازم صورت گرفت که زمینه ارتقا تولید با افزایش میزان مواد اولیه در این واحد فراهم گردد.

در ادامه نیز از صنایع غذایی شکری شهرستان بروجرد بازدید شد که به منظور برآورد میزان تسهیلات مورد نیاز به منطور تکمیل تجهیزات صنعتی در دستور کار قرار گرفت که توسط مدیر کل صمت با معاونت محترم بانک ملت استان رایزنی صورت گرفت و مقرر شد همکاری جهت توسعه و رونق تولید در این واحد بعمل آید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1834037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =