ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار در بروجرد برگزار شد

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بروجرد با حضور استاندار لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرانلاین لرستان ،جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با حضور استاندار لرستان، مدیران کل استانی، مدیران شهرستانی و بانک‎های عامل در شهرک صنعتی برگزار شد.

لازم به ذکر است، در این جلسه مشکلات چند واحد صنعتی و تولیدی شهرستان بروجرد مورد بررسی قرار گرفت.

تامین سرمایه در گردش، تنفس بانکی به منظور ورود کارگاه‎های تولیدی و صنعتی به چرخه تولید و کسب توانایی در تداوم فعالیت در این عرصه و به دنبال آن فراهم آمدن امکان بازپرداخت تسهیلات بانکی از جمله تقاضاهای مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، اعطای تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ سود منطقی با هدف کمک به حرکت هرچه بهتر چرخ تولید و صنعت و تعامل و انعطاف بانک‎های عامل در پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی از دیگر تقاضاهای مطرح شده در این جلسه بود.

لازم به ذکر است، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بروجرد مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و پس از رایزنی‎های انجام شده تصمیماتی به منظور حل چالش‎های این واحدها اتخاذ شد.

در ماه‎های اخیر نیز جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع دیگری با حضور استاندار لرستان و مدیران کل استانی در شهرک صنعتی بروجرد با هدف آشنایی بیش از پیش مسئولان استانی با مشکلات فعالان عرصه تولید و صنعت این شهرستان برگزار و در این جلسات تصمیمات لازم به منظور کمک به کاستن یا حل برخی مشکلات پیش روی این واحدها اتخاذ شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =