کشف هفت هزار و ۴۶۵ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در پنج ماهه امسال

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: هفت هزار و ۴۶۵ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در پنج ماهه امسال در کرمانشاه کشف شد.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی مرجع نظارت و بازرسی نیست اما با توجه به ماده ۱۹ که در آیین‌نامه درج شده است، این اختیار را به تعزیرات داده که می‌تواند ریاست بازرسی را نیز بر عهده بگیرد، بر اساس همان آیین‌نامه این نظارت‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای ما به صورت مشترک با صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در حال بازرسی هستند اما اولویت کار در این ماه نظارت بر قیمت و بازار نوشت‌افزار است.

وی عنوان کرد: پرونده‌هایی که تشکیل شده بیشتر در حوزه گران‌فروشی است و برای انجام کارشناسی به شعبه ارجاع شده و در حال رسیدگی است.

این مسئول ابراز کرد: از ابتدای سال تا کنون تعزیرات حکومتی در حوزه کالا و خدمات هفت هزار و ۴۶۵ پرونده تخلف کشف کرد که بیشترین جرائم در بحث کم‌فروشی نانوایان و گران‌فروشی گوشت و مرغ بوده است.

شاهی اذعان کرد: در حوزه قاچاق نیز ۲ هزار و هفت پرونده تخلف کشف شد که بیشترین جرائم در بحث قاچاق حمل لوازم خانگی بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه بهداشت نیز ۲۷۲ پرونده تخلف کشف شد که بیشترین جرائم آن مربوط به تعطیلی غیر مجاز درمانگاه‌های شبانه‌روزی و به کارگیری افراد فاقد صلاحیت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =