به‌کارگیری چهار راهبرد پیشنهادی رهبری ضامن برگزاری انتخاباتی سالم است 

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به‌کارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت ضامن برگزاری انتخاباتی سالم است. 

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، در خصوص اهمیت برگزاری و حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات در کشور ما نماد مردم‌ سالاری است و جمهوریت نظام عموما در انتخابات‌ها دیده می‌شود و به همین دلیل اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکید بر انتخاباتی پرشور و مردمی داشتند، مقام معظم رهبری در این انتخابات بر چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تأکید کردند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام افرادی که دست اندر کار انتخابات هستند از قبیل مسئولین دولتی، کاندیداها و دیگر افرادی که در انتخابات مسئولیت دارند باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنند که مشارکت حداکثری و رقابت سالم و به دور از جنجال و هیاهو در انتخابات شکل بگیرد.

وی گفت: به کارگیری این چهار راهبرد همچنین سبب حفظ امنیت انتخابات می‌شود و نقشه‌هایی که برخی برای ناامن کردن کشور کشیدند در ایام انتخابات خنثی می‌شود به علاوه سلامت انتخابات به عنوان رکن مهم که سبب اعتمادسازی می‌شود، حفظ خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در شرایط کنونی بسیاری از تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه مردم و نظام به نتیجه نرسیده و بسیاری از فشارهای تحریمی را دور زده و مشکلات را سپری کردیم.

وی گفت: مشکل نخست کشور ما در حال حاضر مسائل اقتصادی و معیشتی است و نارضایتی‌هایی هم در همین راستا وجود دارد که همه باید با تمام توان آن را دنبال کنیم تا برطرف شود و این پیگیری و تلاش از جانب همه ارکان نظام وجود دارد.

رشیدی گفت: امید است انتخاباتی پرشور با چهار شاخص مهم داشته باشیم و هر چه انتخاب مردم باشد، ارزشمند است چرا که بنابر فرمایش امام خمینی (ره) «میزان رأی ملت است» و ملت هم هوشیار و با دقت نظر هستند و می‌توانند بر اساس منافع و مسائل ملی رأی دهند.

رشیدی تأکید کرد: امید است سهمی در مشارکت حداکثری و رقابت سالم انتخابات داشته باشیم و به رقابت سالم در انتخابات پایبند باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1801842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =