اتاق بازرگانی ارومیه آماده هموار کردن فضای هوش مصنوعی است

رییس اتاق بازرگانی ارومیه مدعی شد: این نهاد آماده است برای گسترش و هموار کردن فضای هوش مصنوعی در کنار سایر حوزه‌ها همکاری کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، قاسم کریمی در حاشیه جلسه اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه با معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به با آغاز نسل پنجم الکترونیک و ریل گذاری‌های صورت گرفته اتاق بازرگانی بعنوان پیشران منطقه‌ای اظهار داشت: برشهای استانی نمی‌توانند بی توجه به مقوله استارت آپ‌ها و فناوری‌های نوین بسمت هدف خود حرکت نمایند.

رییس اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به بازیگران اکوسیستم استارت آپی کشور گفت : صندوق‌های نوآوری ، پارک‌های علم و فناوری ، دانشگاه‌ها و اتاق‌های بازرگانی هرکدام بعنوان یک بخش این مجموعه با تمام توان خود مسئولیت سنگین خود را ایفا نمایند تا با حمایت از جوانان این مرز و بوم بتوانیم نیازهای فناوری وارداتی کشور را با توان داخلی جایگزین نماییم.

کریمی با اشاره به فضاهای نوین افزود : به طور قطع ورود به فضای هوش مصنوعی و بلاکچین با همراهی با کشورهای پیشرفته باعث توسعه خواهد شد و اتاق بازرگانی بعنوان پارلمان بخش خصوصی آمادگی خود را برای هر نوع کمک در کنار سایر حوزه ها برای بست سازی و گسترش این حوزه اعلام می‌دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1789998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =