۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
بخش خصوصی و دولتی مکمل هم هستند

رییس اتاق بازرگانی ارومیه در دیدار با فرماندار این شهر گفت : بخش‌های خصوصی و دولتی مکمل یکدیگر هستند و ایفای نقش اتاق بازرگانی می‌تواند به رفاه اجتماعی منجر شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه در دیدار با قاسم کریمی رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: تقویت اتاق بازرگانی بعنوان نماینده واقعی بخش خصوصی استان منجر به توسعه اقتصادی شده که امنیت پایدار در منطقه را در پی خواهد داشت.

عماری افزود : تقویت و برنامه‌ریزی برای افزایش مراودات مرزی و بهره گیری از پتانسیل‌های بی بدیل شهرستان ارومیه بعنوان مرکز استان آذربایجان‌غربی با حمایت و کمک بخش خصوصی قطعا می‌تواند در برش استانی و شهرستانی نقش بزرگی در توسعه داشته باشد.

قاسم کریمی رئیس دور دهم اتاق بازرگانی ارومیه نیز با ابراز خوشنودی از وجود مدیرانی که دیدگاهی همسو و همگام با بخش خصوصی در بدنه دولت دارند افزود : اتاق‌های بازرگانی بعنوان پیشران‌های اقتصادی و اجتماعی می باشند و باید با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت میان دو بخش دولتی و خصوصی به‌گونه‌ای عمل نمایند که این دو بخش مکمل یکدیگر باشند.

کریمی با اشاره به تاریخچه اتاق ارومیه افزود : اتاق ارومیه شناسنامه اقتصادی استان میباشد و باید در نقشه اقتصادی استان نقش خود را بدرستی اعمال نماید تا با تکمیل زنجیره ارزش آذربایجان‌غربی کامل سایر بخش ها برای ایجاد رفاه اجتماعی باشد.

وی افزود : اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه بعنوان مشاوری امین در تمامی بخش‌ها بویژه تجارت مرزی حاضر به ارائه برنامه و راهکار برای حل مشکلات استانی میباشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1780270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =