پایبندی مردم به اصول انقلاب و حفظ حجاب مهمترین وصیت شهداست

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت : امنیت امروز کشور ثمره خون شهدایی است که وصیتشان حفظ حجاب بوده است/تجلیات پوشش در میان زنان ایران چنان چشمگیر است که تمدن نگاران، ایران را منبع اصلی ترویج فرهنگ حجاب می دانند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار الهی در همایش چادرهای آسمانی گفت: امنیت امروز کشور ثمره خون شهدایی است که وصیتشان حفظ حجاب بوده و تجلیات پوشش در میان زنان ایران چنان چشمگیر است که تمدن نگاران، ایران را منبع اصلی ترویج فرهنگ حجاب می دانند.

سردار یحیی الهی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و با اشاره به هدف قرار گرفتن اصل نظام و دستاوردهای آن از سوی دشمنان، پایبندی مردم به اصول انقلاب و حفظ حجاب را مهمترین وصیت شهدا خواند و خاطرنشان کرد: هر شهید نماد یک ستون برای ایستادگی و استقامت این سرزمین است و ما به عنوان میراث داران این ودیعه خداوندی باید سیره شهدای عزیزمان را سرلوحه کار و زندگی قرار دهیم.

وی عفاف و حجاب را خواست و مطالبه به حق مردم عنوان کرد و گفت: دشمن با جنگ روانی و هزینه های زیاد به دنبال کم رنگ جلوه دادن تلاش های فعالان عرصه عفاف و حجاب است و با ترویج و القاء فرهنگ غرب می کوشد ارزش های والای انقلاب عظیم اسلامی ما را از بین ببرند که مردم و مسئولین می بایست هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند و تک تک زنان و مردان ما این حیله دشمن را شناخته و با آن مبارزه می کنند.

وی از عفاف و حجاب به عنوان مهمترین ارزش فرهنگی و اجتماعی، که جامعه اسلامی ایران با دیگر جواع بشری متمایز میکند عنوان کرد گفت: حجاب در این سرزمین چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام جزء فرهنگ بانوان ایرانی بوده و تجلیات پوشش در میان زنان ایران بخصوص زن با عزت لرستانی(با پوشش گلونی) چنان چشم گیر است که برخی از اندیشمندان و تمدن نگاران، ایران را منبع اصلی ترویج فرهنگ حجاب در جهان معرفی کرده اند.

سردار الهی در ادامه گفت: حجاب و عفاف یک انتخاب همیشگی در بین زنان و مردان غیرتمند این استان و ایران زمین بوده و این فرهنگ همیشگی و دیرینه است و ما مفتخریم در هر جای ایران و لرستان قدم می گذاریم و حاضر می شویم با سربلندی و گردنی افراشته از فرهنگ و تمدن خودمان دفاع و صحبت می کنیم و یکی از موضوعات و ویژگی های مهم این فرهنگ غنی در استان و کشورمان عفت و پاکدامنی و زندگی عفیفانه است که الحدالله رب العالمین ما به برکت نظام جمهوری اسلامی این امر مهم را در کانون گرم خانواده هایمان شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: به گواه تاریخ زنان و دختران لر در طول تاریخ حجاب داشته اند اگر چه اسلام عزیز و انقلاب اسلامی شیوه های تکامل آسمانی و عناصر فرهنگی به آن اضافه کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه دشمن با شعار فریبنده تساوی بین زن و مرد و ترویج بی حجابی به دنبال تضعیف کانون خانواده است گفت: دشمن بدنیال نفی اصالت هایی همچون عفت، پارسایی و وفاداری و حیا در بین خانواده و جوامع زنان و در نهایت شکستن حریم خانواده و دور کردن خانواده از برکت وجود اسلام، است و مردم بیدار ما این را خوب فهمیده اند.

وی در ادامه به بیان دیدگاه اسلام به زن و مرد پرداخت و گفت: دیدگاه اسلام که همان نگاه عادلانه بین زن و مرد است و از شاخصه های این دیدگاه حفظ کرامت وجودی زنان و همفکری زنان و مردان در عرصه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی است، همانطور که مقام معظم رهبری "مدظله العالی" فرمودند تفاوت بنیادین دیدگاه اسلام و جمهوری اسلامی با غرب در این است که در جمهوری اسلامی نگاه به زن نگاه تکریم و احترام است یعنی دیدگاهی که در کشور نسبت به زن و جایگاه و مقام زن در وجود دارد یک جایگاه محترم و تکریم محترمانه است و اما در غرب همه شما می بینید در غرب یک نگاه ابزاری است و ما به نگاه غرب به زن و سبک زندگی که یک زندگی ابزاری است سراپا معترضیم.

الهی با اشاره به تبلیغات دشمن که حجاب مانع رشد زن است؛ گفت: حرف دشمن در این حوزه دروغی بیش نیست و دلیل انکار حرف دشمن پیشرفت و موفقیت های زنان کشور عزیزمان ایران در همه عرصه ها از جمله؛ عرصه های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و غیره است و این ها همه از برکات نظام جمهوری اسلامی است. امروز علیرغم همه تبلغات مسموم دشمن بر علیه حجاب زن ایرانی باید با افتخار گفت؛ زن ایرانی الکوی یک زن مسلمان و محجبه است.

فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به موفقیت های زنان در عرصه ورزشی گفت سهم ورزشی زنان ما قبل از انقلاب در ورزش فقط 6 نفر آن هم در میادین ورزشی آسیایی بود و الان به لطف خدا و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این جمعت به بیش از 12 هزار نفر در میادین جهانی رسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =