نمایشگاه عفاف و حجاب  در اداره ارشاد پلدختر گشایش یافت

در مراسمی به مناسبت روز عفاف و حجاب نمایشگاه پوستر و عکس با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس اداره ارشاد و جمعی از مسئولان ظهر یک شنبه در نگار خانه اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر گشایش یافت .

امام جمعه پلدختر در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبر آنلاین در پلدختربا بیان این که اسلام برای پرهیز از روابط ناسالم و برای حفظ کانون خانواده حجاب را واجب کرده است اظهار داشت: حجاب در بین ارزش های اسلامی و انقلابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حجت الاسلام محمد سوری عفت را سرمایه معنوی و اخلاقی و دینی بانوان دانست و افزود: دشمن با فعالیت زیر بنایی ، برنامه های فرهنگی خود را به جوانان القا می کند و همه مسئولان باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.
وی با بیان این که اسلام برای حفظ کانون خانواده حجاب را واجب کرده است گفت: فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف باید از سنین کودکی نهادینه شود تا در سن نوجوانی و جوانی بتوانند به درستی از این فرهنگ اسلامی و دینی پیروی و دفاع کنند.
فرماندار پلدختر به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره کرد و بر لزوم ارائه برنامه های مطلوب برای مقابله با این هجمه ها تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود فرهنگ حجاب بین خانواده ها بیش از پیش گسترش یابد .
قدرت اله ترابی نژاد با بیان این که رعایت حجاب و عفاف مقابله با جنگ نرم است افزود: آرامش روحی ، استحکام و پیوند خانواده ، حفظ نسل از آثار و برکات حجاب است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پلدختر با توجه به اهمیت حجاب و عفاف گفت: حجاب مانعی برای مشارکت در مسایل سیاسی و اجتماعی نیست و رعایت حجاب بهترین راه عفت است که ثمره آن امنیت جامعه است و این امر تنها به زنان اختصاص ندارد بلکه غیرت دینی خانواده ها نیز در این راستا نقش اساسی دارد.
فریدون کریمی فر افزود: در این نمایشگاه 70 عکس و پستر با موضوع حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شده است .
وی گفت: در این نمایشگاه مجموعه ای از آیات ، روایات ، وصیت نامه شهدا با موضوع حجاب به تصویر کشیده شده که نشان دهنده اهمیت این مقوله از دیدگاه اسلام می باشد .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر اظهار داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب پلدختر تا پایان هفته جاری بر پا است و علاقمندان می توانند از ساعت 8 تا 14 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =