شکارچی متخلف بزکوهی در اشترانکوه ازنا دستگیر شد

با پیگیری و تلاش پرسنل یگان منطقه حفاظت شده اشترانکوه و همکاری محیط بانان پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا یک نفر شکارچی متخلف دستگیر و از مخفیگاه وی لاشه دو راس بزکوهی شکار شده کشف و ضبط گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در پی گشت و کنترل مشترک نیروهای یگان محیط زیست منطقه حفاظت شده اشترانکوه و پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، در ارتفاعات منطقه حفاظت شده اشترانکوه به یک نفر شکارچی متخلف برخورد نموده که پس از بررسی و پیگیری و رصد اطلاعاتی از مخفیگاه این متخلف لاشه دو راس بزکوهی شکار شده کشف و ضبط گردید.


محسن ایازی مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه در این خصوص گفت: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر شکار غیر مجاز حیات وحش در این منطقه، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اشترانکوه و با همکاری پرسنل پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا به ارتفاعات منطقه حفاظت اشترانکوه عزیمت نموده که پس از بررسی و پایش منطقه به یک نفر برخورد و پس از بررسی موضوع و مخفیگاه وی موفق به کشف و ضبط دو لاشه بزکوهی شکار شده شدند.

ایازی افزود: پرونده این فرد متخلف که متأسفانه از عشایر منطقه حفاظت شده اشترانکوه می‌باشد، پس از تنظیم و انجام صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع گردید.

ایازی اظهار داشت: پایش شبانه روزی مناطق تحت مدیریت در دستور کار محیط بانان قرار دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی از سوی افراد سودجو برابر ضوابط و مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =