حجت السلام بهرامی با بیان اینکه برگزاری کلا‌س‌های آگاهی سازی سبب کاهش جرایم در بین نیروهای مسلح شده است، افزود: در هر ارگانی جرایم مختصری وجود دارد اما ما در این سازمان با شریف‌ترین اقشار که نیروهای مسلح باشند، روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرآنلاین از البرز، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سطح جرایم در بین نیروهای مسلح کاهش پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر با یک نهضت آگاهی‌سازی در بین نیروهای مسلح روبه‌رو هستیم و کلاس‌های آگاهی‌سازی در سرتاسر کشور برای نیروها بسیار فعال است.
بهرامی با بیان اینکه برگزاری این کلا‌س‌ها سبب کاهش جرایم در بین نیروهای مسلح شده است، افزود: در هر ارگانی جرایم مختصری وجود دارد اما ما در این سازمان با شریف‌ترین اقشار که نیروهای مسلح باشند، روبه‌رو هستیم.
وی با اشاره به اینکه مقوله امنیت در دست نیروهای مسلح است، گفت: باید این نیروها از کمترین جرایم به دور باشند و سازمان قضایی سختگیرانه با جرایم برخورد می‌کند.
بهرامی با اشاره به شکایت‌های مردمی گفت: بیش از 90 درصد شکایات مردمی در ارتباط با نیروهای مسلح وارد نیست و درصد ناچیزی از شکایات مردمی پیگیری می‌شود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =