شهردار شهرکرد از اجرای عملیات 10 کیلومتر طول جدول گذاری معابر این شهر به منظور هدایت و دفع آبهای سطحی خبر داد.

 نورالله غلامیان دهکردی در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین افزود ، در بودجه امسال شهرداری شهرکرد بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار جهت مرمت و احداث جداول سطح شهر تخصیص یافته است.
شهردار شهرکرد گفت: هم اکنون بهسازی و ترمیم جداول و آبروهای کوچه های واقع در 16 متری چهارم سرچشمه ها، خیابان دشتی، احداث کانال های بلوار آیت الله کاشانی غربی جنب پارک تهلیجان و ناحیه غرب شهرکرد در دست اقدام است.
وی افزود : این اقدام با هدف ارتقای سطح کیفی معابر، هدایت آبهای سطحی و افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری انجام می گردد.
شهردار شهرکرد اظهار داشت: تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، ارتقاء سطح ایمنی عبور و مرور و جداول حاشیه خیابان های شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
غلامیان دهکردی بیان داشت: فعالیت های عمرانی شهرداری بدون مشارکت شهروندان انجام نخواهد شد و می طلبد که با انجام عملیات عمرانی در سطح شهر کلیه شهروندان و کسبه محترم با ما یار و همراه باشند چرا که شهر متعلق به همه است و باید در حفظ و نگهداری آن همه سهیم باشند.
وی بهسازی و جدول گذاری معابر را نیازی ضروری و کار زیر بنایی عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از خیابان ها و معابر شهر از قدمت زیادی برخوردار است و نیاز به زیرسازی و اقدامی اساسی دارد که با توجه به اولویت بندی های انجام گرفته در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.
شهردار شهرکرد جدول گذاری معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =