رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : جذب سرمایه گذاری مناسب در بخشهای مختلف کشاورزی باعث رشد و توسعه این بخش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین دکتر نیازعلی ابراهیمی پاک در جلسه جذب سرمایه گذاری بخش کشاورزی که با حضور مدیران سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : سرمایه گذاری بحث مهمی است و نقش موثری در بخش کشاورزی دارد بنابراین باید توجه بیشتری به این موضوع شود.

وی اظهار داشت : باید برنامه ریزی و تدابیر مناسب اندیشیده شود تا سرمایه گذاری به سمت طرح هایی سوق داده شود که مردم بویژه مناطق دور افتاده نیز در این جهت حرکت کنند.

ابراهیمی پاک اظهار امیدواری کرد : با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری روشهای علمی و کارشناسی بتوان با جذب سرمایه گذاری مناسب در بخش کشاورزی استان شاهد رشد و شکوفایی بخش و رسیدن به توسعه پایدار باشیم.

در پایان این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ؛ ضمن قدردانی از حسن نصیری و رضا افلاطونی ، آقایان سید محمد رضا حسینی و هاشم محمدی را بسمت مدیر ارزیابی ، عملکرد و رسیدگی به شکایات و رئیس اداره حقوقی سازمان معرفی کرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =