رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : باید از ظرفیتهای کانون جهادگران در بخش کشاورزی استفاده شود تا شاهدرشد بیشتر این بخش باشیم .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین دکتر نیازعلی ابراهیمی پاک در جلسه کانون جهادگران استان که در مجموعه باغستان این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : در هیچ جای دنیا مرسوم نیست که بازنشسته ای از سیستم خارج شود و از تجربیات او استفاده نشود بنابراین باید از ظرفیتها و تجربیات فردی که 30 سال در یک دستگاه تجربه کسب کرده استفاده شود .

وی اظهار داشت : اگر فرهنگ مدیریت جهادی که در جهاد سازندگی وجود داشت به جامعه منتقل می شد ما امروز شاهد رونق بیشتر این بخش های مختلف خواهیم بودیم .

ابراهیمی پاک به اقدامات جهاد سازندگی در محرومیت زدایی در روستاها اشاره کرد و گفت : جهاد سازندگی با اقدامات و عملکرد ارزنده خود منشا خدمات زیادی در جامعه بوده که باید این تفکر تداوم داشته باشد .

وی تصریح کرد : تفکر جهاد سازندگی تفکر بی توقع بود که جهادگران با این اعتقاد و پیروی از فرمایشات امام راحل (ره ) به جامعه خدمت کردند.

وی تاکید کرد: شرایط جامعه به گونه ای که متاسفانه کمتر می شود از خدمات جهادگران استفاده کرد که باید برای استفاده از این تجربیات و اندوخته ها تلاش کرد تا بتوانیم بخش کشاورزی را بیش از پیش توسعه دهیم .

در ابتدای این جلسه بازنشستگان جهادگر مسایل و مشکلات خود را مطرح و پاسخهای لازم به آنها ارائه شد .

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =