باپیگیری های معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر اداره کل امور روستایی استانداری البرز، 40 دستگاه ماشین حمل زباله تحویل دهیاری های استان شد.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، صبح امروز سه شنبه با حضور "سیدحمیدطهایی استاندار البرز"، فرمانداران شهرستانهای استان، "هیربد معصومی معاون هماهنگی امور عمرانی، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل امور روستایی و محمدحسین شیخیانی شهری و شوراهای استانداری البرز و جمعی دیگر از مسئولان،40 دستگاه ماشین حمل زباله از محل استانداری البرز تحویل دهیاری های استان شد.
سیدحمیدطهایی استاندار البرز در حاشیه واگذاری این ماشین آلات به دهیاری های استان، ضرورت جمع آوری و حمل و دفن پسماندهای روستاها را مورد اشاره قرار داد و گفت: جمع آوری و حمل پسماندهای اکثر روستاها از مهمترین مسائل مورد توجه بشمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: وجود مکانی مناسب برای دپو و بارگیری زباله با تجهیز ماشین آلات سنگین حمل زباله به طور مستقیم و غیرمستقیم موجب حفظ منابع محیط زیست طبیعی در روستاها و تخریب طبیعت می شود.
طهایی همچنین این حرکت را گامی در جهت رفاه حال مردم در روستاهای استان برشمرد و افزود: امید می‌رود با تجهيز ساير ماشين‌آلات مورد نياز، اقدامات اساسي و مهمي به منظور بهبود فرایند دفن زباله در روستاهای استان انجام پذيرد.
گفتنی است، صبح امروز 40 دستگاه ماشین آلات حمل زباله به شهرستانهای طالقان، ساوجبلاغ، کرج و نظرآباد واگذار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =