بهزیستی برگزار می کند: پایه ریزی مفاهیم دینی در مهدهای کودک

بهزیستی استان البرز جشنواره مفاهیم دینی و فارغ التحصیلی کودکان پیش دبستانی را با همکاری کانون برگزار کرد. این جشنواره با هدف آشنایی کودکان با مفاهیم دینی و قرآنی از سنین پایه و در چند روز متوالی برگزار شد و در هر روز تعداد مشخصی از مهدهای کودک می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مهدی لاهوتی خبرآنلاین - البرز: در این راستا معصومه عباسی زاده، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان البرز بیان کرد: بهترین سنی که مفاهیم در ذهن بچه ها نهادینه می شود، سنین زیر 7 سال می باشد که در این خصوص برای آماده سازی و زمینه سازی ذهن کودکان با مفاهیم دینی و آشنایی با تکالیف مذهبی در سن تکلیف شروع به آموزش هایی در مهدکودک ها و این جشنواره می کنیم.
وی افزود: از اهداف این جشنواره آشنایی کودکان بامفاهیم دینی از طریق شادی و نشاط می باشد و فراگیری کودکان از این طریق بهتر از روشهای خشک و رسمی است.
عباسی زاده ادامه داد: این جشنواره با مشارکت و مساعدت موسسه کلام مطهر وابسته به حوزه علمیه قم برگزار می شود و موسسه مذکور کمک های مشاوره ای ارزشمندی به برگزاری این جشنواره نمودند.
و در پایان تصریح کرد: این جشنواره در قالب های نمایش، قصه گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، بازی، نقاشی و خمیربازی برگزار می شود که تمام این ابزارها در قالب مفاهیم دینی است و در فضایی شاد و مفرح به کودکان ارائه می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =