جمعی از بازنشستگان و سهامداران تعاونی مسکن شرکت واحد در مقبل شهرداری تهران تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان شهرداری شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی حدود 200 نفر از پرسنل و خانواده کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت واحد در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران در خیابان بهشت تجمع کرده اند و علیه مدیران شرکت واحد و مسئولان شهرداری تهران، شعار می دهند.
این اعتراض کنندگان، با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت تعاونی مسکن خود شدند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی مانند "مسکن ما تو آبه، شهردار ما تو خوابه"، "مدیر خیانت می کنه، شهردار حمایت می کنه" اعتراضات خود را نسبت به عملکرد مدیران اعلام کردند.

امروز صبح هم محمد حقانی عضو شورای شهر تهران در صحن علنی این نهاد، به خاطر عدم پاسخگوی مسئولان شهرداری اعتراض کرد و گفت: ما از نماینده شرکت واحد برای حضور در جلسه رسیدگی به کارکنان دعوت کرده ایم، ولی کسی حاضر به شرکت در جلسه نشد.

گفتنی است با حضور نیروی انتظامی امنیت خیابان بهشت و ساختمان شهرداری تهران، تامین شده است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    5 0
    الان گازانبری به اعتراض رسیدگی میکنه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    4 0
    با تشکر از انتشار این خبر باید عرض کنم این چپاول تنها به پروژه های یاد شده ختم نمی شود بلکه در تمام پروژهای مسکن اعم از وامین و سهیل نیز چنین اجحافاتی در جریان است و مدیرعامل شرکت واحد و مدیر تعاونی مسکن که بطور غیر قانونی انتصاب شده نه انتخاب ، تحت هیچ شرطی حاضر به ارائه گزارش کاری و ارائه صورت وضعیت مالی و همچنین قرداد کاری با پیمانکاران پروژهای یاد شده به اعضاء نیستند و نیز مورد دیگر اینکه چهار سال سپرده های پرسنل که کم شده ولی در هیچ کجا درج نشده و حدود سه سال مالیات که باید به پرسنل باز گردانده شود ولی خبر نیست و جمع کردن یکسر ی بازنشسته در رده های بالای مدیریتی و حقوقهای آنچنانی . مدیر عاملی داریم که از مدیریت فقط عکس گرفتن و چاپ آن در مجله داخلی پیک واحدرا بلداست و ....