قالیباف: در مورد پاساژ علاءالدین از سال‌ها قبل چندین بار فرصت داده شده بود

نسیم نوشت:

شهردار تهران با بیان اینکه شخصاً ۱۵ ماه است این موضوع را دنبال می‌کنم افزود: مبارزه با مفاسد در درون و خارج شهرداری به شدت پیگیری می‌شود. این موضوع از دو سال گذشته در درون شهرداری آغاز شده است.

محمدباقر قالیباف در نشست غیرعلی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در مورد پاساژ علاءالدین از سال‌ها قبل چندین بار فرصت داده شده بود، افزود: برخی اوقات تخلفات به حدی می رسد که ایمنی و آسایش شهروندان را به خطر می‌اندازد و پاساژ علاء‌الدین یکی از این موارد بود.

شهردار تهران با بیان اینکه صاحب این پاساژ هیچ سند مغازه‌ای را به نام کسی نکرده بود تصریح کرد: در طبقه هفتم این برج 90 مغازه وجود داشت که پس از صحبت کردن با تک تک مغازه داران با رعایت ادب و احترام و متقاعد کردن آنان در اقدامی مشکل برای حفظ اموال این مغازه داران آنها انتقال داده شدند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    21 15
    بسیار عالی جناب دکتر قالیباف امیدوارم همچنان با قانون شکنان پرقدرت برخورد کنید
  • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    40 3
    آقای شهرداری اسناد مجوز ساخت طبقه هفتم به امضا شهردار منطقه 11 و معاون حقوقی شما رسیده است آیا خود شهرداری سرمایه گذار پاساژ روبروی علاالدین نیست آیا فکر نمی کنید این کار جهت ایجاد بازار برای پاساژ رو به روی است؟ شما در بهترین نقاط تهران مجوز ساخت و ساز پاساژهای بزرگ می دهید، آیا خیابان هایی مثل ولیعصر و یا حافظ روبه زوال نیست؟ مگر همین خیابان جمهوری تا 30 سال پیش یکی از زیباترین خیابان های تهران نبود اما بی تدبیری شهرداری ها و میل گرفتن عوارض های میلیاردی کار را به اینجا کشانده
  • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    62 4
    متاسفانه دادن مجوز پاساژ در ازاء دریافت عوارض های بسیار زیاد شیوه دوران مدیریت شما بوده است، در همین خیابان جمهوری در طی 10 سال اخیر چند ابر پاساژ ساخته شده است؟
  • بی نام A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    17 0
    بله البته دقیقا
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    40 0
    تو محل ما یه سری خونه لاغر 40متری 6طبقه ساختن اقای قالیباف با این کارها و ارائه مجوز ساخت به اینطور خونه ها که خیلی هم زیاد شدندارید به تهران و تهرانی خیانت می کنید
    • شهرستانی A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
      3 1
      این خونه ها و آپارتمانها در شهرستانها هم داره زیاد میشه شهرداریها هم گوششون به حرف ما ولی نعمت هاشون بدهکار نیست
  • بابک IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    6 0
    آقای شهردار همین همین ساخت و سازهای غیر قانونی در دنیای نور هم انجام شده چرا هیچ اقدامی نمی شود؟ ضمنا یعنی شما قصد ندارید به جای ساختمان پاسال در خیابان آفریقا، پاساژ بسازید؟ یعنی ساخت یک مرکز تجاری در محدوده مسکونی و به جای زمین فوتبال پلیس در نازی آباد قانونی است؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    4 0
    برای چی در روز روشن 2000 متر تجاری ساخته میشود و هیچ....هم هیچی نمی گوید؟ آب از کجا کج است؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    5 1
    کار تخریب ساخت و ساز اضافی پاساژ علاالدین کار خوبی است تا بقیه بدانند شاید دو روزی بتوانند با پر کردن جیب بعضیها چشم قانون را گل بگیرند اما خلاصه باید بدانند که برای چشم هم چشمی هم باشد مردان قانون برای تبرئه خود هم شده یقه بعضیها را خواهند گرفت ایکاش اقای شهردار و دستگاههای مسئول مکاتبات هشدار دهنده با ماکلین چنین بناهایی را علنا منتشر کنند تا مردم اسوده خاطر تر شوند .