«پیش از آنکه بخوابم» نوشته اس جی واتسون، سه رمان از فریبا کلهر و «نفرین سرخ» نوشته م. یکتا پرفروش‌های نشر آموت در ماه آذر اعلام شد.

یوسف علیخانی، مدیر انتشارات آموت در گفتگو با خبرآنلاین از استقبال خوب مردم از رمان‌های تالیفی و ترجمه ای انتشاراتش خبر داد و گفت: در فاصله سه هفته از انتشار رمان «نفرین سرخ» نوشته مینا یکتا، این رمان در صدر فروش ماهانه آموت قرار گرفته است.

«نفرین سرخ»  نخستین اثر داستانی‌ یکتا، درباره زندگی زن جوانی است که به دلیل تفاوتی جسمی، مورد تحقیر و تهدید اطرافیان قرار می‌گیرد. داستان زندگی دختری با چشمانی سرخ، که مردم به خاطر افتادن اتفاقات عجیب بعد از تولدش به او لقب نفرین شده داده‌اند. این کودک طی ماجراهایی، از روستا طرد شده و توسط زنی جنگل‌نشین بزرگ می‌شود. او تمام تلاشش را می‌کند تا ناخدای اصلی کشتی سرنوشتش را پیدا کند و پاسخ چراهایی را از او بپرسد. این رمان که در 5 فصل نوشته شده است در پنج مقطع زمانی پیش از تولد، تولد،7 سالگی، 14 سالگی، 21 سالگی و 28 سالگی از شخصیت اصلی داستان را در بر می‌گیرد.

همچنین بنابر اعلام علیخانی، رمان‌های «شوهر عزیز من، پسران گل و عاشقانه» هر سه از فریبا کلهر که تا کنون بارها تجدید چاپ شده‌اند در ماه پایانی پاییز هم در ابتدای جدول پرفروش‌ها قرار گرفته اند.

علیخانی پنجمین کتاب پرفروش خود در ماه آذر را نیز «پیش از آنکه بخوابم»

نوشته اس جی واتسون با ترجمه شقایق قندهاری عنوان کرد. این رمان با استقبال فراوانی در کشورهای غربی روبه‌رو شده، تا جایی که «ریدلی اسکات» فیلمساز نامدار انگلیسی پس از انتشار این کتاب، امتیاز آن را خریده و هم اکنون دارد براساس آن فیلمی می سازد. بنابراین گزارش، «پیش از آنکه بخوابم» پرفروش‌ترین رمان خارجی این ناشر است که به تازگی تجدید چاپ شده است. 

ناشر در معرفی کتاب آورده است: «کریستین هر بار که می‌خوابد و خوابش اندکی عمیق می‌شود، حافظه‌اش را به کل از دست می دهد و این اتفاق ناگوار بخشی از تجربه روزانه اش شده است...»

«پیش از آن‌که بخوابم» با بیدار شدن زنی در بستر آغاز می‌شود؛ زنی که نه‌تنها نمی‌داند کجاست بلکه بخشی مهمی از زندگی‌اش را هم گم کرده‌است، نه مردی را که با او زندگی می‌کند می‌شناسد و نه چروک دست‌های خود را باور دارد. کریستین که میان‌سالی را پشت سر می‌گذارد هر روز که از خواب بر می‌خیزد خالی از هر خاطره‌ای پس از دوران نوجوانی، چون لوح سفیدی تهی از هر نشانه‌ای، تمام روز فرصت دارد به مدد دفترچه خاطراتش به واکاوی آن‌چه بر او گذشته بپردازد و به صفحاتی از آن‌چه بر او می‌گذرد بیفزاید، در حالی که به صحت آن‌چه نوشته یا می‌نویسد به درستی آگاهی ندارد.

این کتاب که بهار 2011 منتشر شده، تاکنون به بیش از 30 زبان ترجمه شده است. همچنین علاوه بر آمریکا و انگلستان از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در کشورهای فرانسه،‌ کانادا، بلغارستان و هلند نیز بوده است.

بنابراین گزارش، شماره تلفن‌های 66496923، 88490392، 09360355401 برای ثبت سفارش و ارسال رایگان کتاب(خرید حداقل 4 عنوان) در خدمت علاقمندان کتاب‌های نشر آموت است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • يه مامانه A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    4 1
    تب چهل درجه جادوگرخوشگله براى نوجوانان توسط فريباكلهرنوشته شده ولى براى بزرگسالان هم خالى ازلطف نيست