۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
مشخصات 18 وزیر پیشنهادی روحانی

حجت الاسلام حسن روحانی لیست کابینه خود را تحویل رئیس مجلس داد.

وزرای پیشنهادی کابینه روحانی

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 338
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    از این بهتر هم میتونست انتخاب کنه اصلا آقای عارف رو چرا مسئولیتی بهشون ندادن
    • بی نام DE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      از این بهتر میشد دوست عزیز ولی مجلس به همین افراد هم رای اعتماد نمیده دکتر عارف هم خودشون قبول نکردن حتما
    • بی نام EU ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      آقا یک شبه مملکت که گلستان نشده !! جوری انتخاب کرده که بتونه در برابر فشارها رای بگیره از مجلس ...صبور باشید ترو خدا ...برای یه وزیر نفت چند هفته است تهدید و تهمت ها شروع شده ... به امید مجلس بعد که اکثریت باشیم
    • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      آقای دکتر عارف خودشون پیشنهاد وزارت علوم و همینطور ارتباطات رو رد کردند. دلیلش هم واضحه چون با جایگاهی که بعد از انتخابات پیدا کردند و سرمایه اجتماعی که در حمایت از ایشون شکل گرفت نمی خوان خودشونو درگیر کارای اجرایی کنن و با فعالیتهایي مثل تشکیل حزب می خوان ایفای نقش کنن (مثل خاتمی). انقدر به دکتر روحانی بابت دکتر عارف خرده نگیرین!
    • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      متاسفانه كمترين سن 52 سال است و اكثرا سنهاي بالا دارند.
    • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      بیشترشون تحمیلی هستند مردم به روحانی رای دادند به خاطر خاتمی و هاشمی ولی کابینه اش را مخالفان رای مر دم چیدند درس نمی گیرند از تحقیر رای مردم خدایا تو شاهد باش
    • بی نام RS ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      آقای وزیر کار من 28 سالم و بهتر مدرک دانشگاهی دارم اگه بیکار بشم اولین کاری که میکنم نفرین همتون میکنم ..8 سال بدبختی کشیدم دیگه بسه
    • مسعود A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      آقا شما فقط منش روحانی را با احمدی‌نژاد مقایسه کن. نحوه‌ی حرف زدن جمعه‌ شب احمدی‌نژاد با شنبه و یکشنبه‌ی روحانی مقایسه کن. هر چقدر هم به روحانی ایراد وارد باشه تفاوتش با احمدی‌نژاد از زمین تا آسمانه. از همین الان هم خودمون را آماده کنیم که ۴ سال دیگه حتی اگر عملکرد روحانی در مجموع خوب هم بوده باشه - که انشاءالله همینطور باشه - باز ایرادای زیادی به کارش وارد خواهد بود و اگه بخوایم مثلا دلسرد بشیم یا هرکسی بخواد بگه من به فلان خاطر دفعه‌ی پیش رای دادم حالا که فلان کارو نکردی پس دیگه رای نمی‌دم باز گیر یکی مثل احمدی‌نژاد یا بدتر می‌افتیم. ایده‌آل گرایی در زندگی شخصی هم (اکثرا) جواب نمی‌ده چه برسه به سیاست.
    • بی نام RS ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      روحانی مملکت پر از جوان پر انرژی و مدیر و کارآمد است ....جفا نکن به این جوونها .. باهزار امید و آرزو باز پای صندوق رای آمدیم ، گذشته پر از ظلم هایی که شد فراموش کردیم و با خلوص نیت به خاطر سربلندی کشورمان آمدیم .... فقط و فقط دل این جوونها را نشکون، آرزوهای مادرهای آنها را زیر خاک... با چشمهایی گران در این شب های عزیز و زیبا از خدا می خواهم که خدا کمک و یاور شما در این راه باشد ، ما هم پشت شما هستیم .
    • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      آموزش و پرورش - علوم - ورزش ضعیف اند
    • بی نام A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      88 30
      وزارت کشور مال مجلس بود/ وزارت دادگستری مال قوه قضاییه بود /وزارت ارشاد مال شورای نگهبان بود/ فقط تیم اقتصادی مال خودش بود واز مجلس رای میاره که تیم اصلی خودشم هست البته وزارت ورزش اینا هم چون تو تیم ایشونن رای میارن. از اونجا که مجلس دید اقای روحانی برای دعوت اقای خاتمی سکوت کرده و مجلس اینو فهمیده و نشونه عقب نشینی میبینه از بین تکنوکرات ها هم بین اقای نجفی/حجتی/ربیعی/هاشمی/زنگنه/ظریف/منفرد/ بیشترشونو رد میکنن. تکلیف اصلاح طلبان و زنان هم مشخصه یه سخنرانی اصلاح طلبانه و جامعه مدنی و حقوق بشر هر چند وقت یه بار براشون کافیه!(البته امیدوارم اقای روحانی این جمله اخر منو یک خط یطلان بکشه با رفتار ایندش) خبر چاپ کن ممنون.
    • بی نام EU ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      اکثرا اصلاح طلب و کارگزارنی اند، چه جوری میگی کابینه بیشتر از مخالفای هاشمی و خاتمی اند؟ به نظر من کابینه قوی و نسبتا ایده آلیه
    • علی A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      کجاش تحمیلی؟ قرار بود فراجناحی باشه همه مال 76-84 هستن!!!!
    • علیرضا IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      انتظار داشتم دکتر عارف وزیر ارتباطات بشن وزیر نفت رو اصلا نمیپسندم - باید به یه اصولگرا مثل همین رستم قاسمی میسپرد البته بعید میدونم زنگنه رای اعتماد بگیره دوستان یاد همایش دموکراسی بعد وزارت آقای زنگنه تو دوران قبل بیفتن بچه های صنعت نفت از این آدم راضی نیستن به نظرم اون دوره صنعت نفتمون هم دستاورد چشمگیری نداشت وزیر صنعت مهندس میرسلیم بهتر بود برا وزارت ارشاد هم انتظارم یه اصلاح طلب دوآتیشه بود که میسر نشد حیف
    • سارا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      چرا حتی یک زن هم تو کابینه نییییییییییییست
    • علیا IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      یعنی واقعا به نظرت شان آقای عارف وزارت هست؟
    • بی نام A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      اقایی که سن 52 سال را جوان نمیدانی وزارت بچه بازی نیست عزیز من 8 سال به بچه سانان میدان دادیم کلاه مونو اوردن رو اب اتفاقا برای وزارت بهترین سن همین سن ها هستند جوانان باید در رکاب با تجربه ها بیاموزند تا خود میداندار شوند
    • بی نام A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      36 11
      عجب وزیر ورزشی!!!!! چقدر مرتیط به ورزشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      10 13
      مشكل راي اوردن نيست . عارف وقتي تاييد شده شوراي نگهبان هست . پس مجلس هم تاييدش ميكرد . روحاني يه جورايي افرادي كه باهاشون راحت تره رو انتخاب كرده . با عارف رودرواسي و اختلاف سليقه كم نداشت. به نظرم انتخاب نعمت زاده و زنگنه گواه همين موضوعه . كاش روحاني كمي تكنوكرات و جوون گرا بود . كابينه سنشون خيلي بالاست.
    • بی نام EU ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      55 5
      من خودم نزدیک 30 سال دارم .مهم نیست سن وزیر چقدره ، مرده یا زنه مهم اینه که کار بلد باشه بتونه مملکت رو سامان بده. وزارت شوخی بازی نیست بیان یکی همسن منو بگذارن باید سالها تجربه کار و مدیریت داشته باشه.
    • محمد IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      36 11
      قبول کنیم که هر پستی توی این دولت برای آقای عارف کوچیک بود، ایشون خیلی بزرگتر از اونه که بشه به عنوان مشاور یا وزیر منصوبش کرد، به نظر من که کار خوبی کرده. ایشالا حالا لیست وزیراش تأیید بشه، از همین الان شروع نکن به سنگ اندازی
    • آزاده IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      21 37
      آره منم یه جورایی تو ذوقم خورد ... نمیگم خوبه لیستش یا بد ولی حال نداد....
    • amir IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      72 17
      درود بر خاتمی
    • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 0
      به نظر من اگه ایشون به دکتر عارف مسئولیتی میدادن خیلی ها از اولش شروع میکردن که جبهه اصلاحات معامله کرد و از این جور حرفا (گرچه همین الانشم میگن) به امید روزی که از افرادی مثل دکتر عارف در این دولت حضور داشته باشند
    • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 0
      این وزیر ورزش تا حالا پاش به توپ نخورده که هیچ یک عکس با شرط ورزشی هم نداره.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    حالا هیچ نظری چاپ نکن 4 روز دیگه میبینمتون
    • بی نام EU ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 0
      از اینکه می بینم زیاد نام اشنا نیسن خوشحالم. به طور کلی کابینه خوبیه! حداقل خیلی از کاینه احمدی نژاد بهتره! اگه در دو سال اینده ببینم وضعیت بدتر داره میشه از این کشور با تاسف میرم! عارف با کارهای که کرد بسیار پرطرفدار شد. آفرین
  • مهربان توسی A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    موفق باشند و معتدل در کارشان انشاا...
  • حسین A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    امیدوار موفق باشه ایشون .....
    • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      الان این منفی ها یعنی چی؟ یعنی کاش موفق نباشن؟ یه ذره انصاف!!!
  • عليرضا IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    حداقل ٥ تاشون ميفتن
    • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      77 7
      حداقلت منو کشته!
    • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      نه بابا پاس میشن
  • عماد IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    ایول اصلاح طلبا کفه ترازوشون سنگین تره ولی حیف عارف نیست!
    • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      چقدر ساده ایم ما ملت آخه اینا کجاشون اصلاح طلبه
    • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      50 10
      ببین دوست عزیز یه سری هسنتد که عارف رو اصلن اصلاح طلب نمیدونن!!چه برسه به این کابینه رو؛فقط نجفی اصلاح طلب بقیه نه
    • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      عزيز من منظور قاطبه طرفداران اصلاحات از جناح اصلاحات جناح زيز نظر سيد محمد خاتمي است اما اگر شما دوست داري افراد ضد نظام رو اصلاح طلب بدوني خود داني.منظور ما از اصلاح طلبي جلوداري خاتمي است و تفکر او
    • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 1
      اقای روحانی ما حل شدن مشکلات را نمیخواهیم فقط بدنبال این هستیم تا سمت ها به حزب ما برسد ، ما سهم میخواهیم---سهم خانم ها یادت نره
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    همشون پیر ند
    • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      2 1
      شیر، شیر است گر چه پیر بود
  • پارسا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    همه خوب به نظر میرسند به غیر از عبدالرضا رحمانی فضلی که فرد مناسبی واسه وزارت کشور نبود! کاش فرد بهتری مثل یونسی یا شریعت مداری معرفی میشد..
    • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      علی جنتی خوبه؟ پورمحمدی خوبه؟
    • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      87 8
      جنتی تفکرش اصلاحطلبی هست و لی در مورد پورمحمدی باهات موافقم.البته وزارت دادگستری با وجود قوه قضائیه آنچنان مهم نیست
  • بی نام EU ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    عارف كو پس؟!!! ما براي عارف بهت راي داديم./
    • اقا الياس A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      دوست من عارف بهتر بود نباشه تو کابينه و خودش هم همينو خواسته بود و براي وزارت علوم بهش پيشنهاد دادن که قبول نکرد...اشون دارن با سيد محمد عزيز براي مجلس برنامه ريزي ميکنن
    • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      یعنی در سطح آقا عارف بود که وزیر باشنـ ؟
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      164 5
      عارف داره حزب تشکیل میده
  • عارف IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    آقای روحانی با کابینه ای که تشکیل دادی، دیگر روی حمایت ما حساب نکن! ضمن آنکه امیدوارم آقای خاتمی در آینده ای نه چندان دور شجاعت عذرخواهی از مردمی که به خاطر او به روحانی رای دادند را داشته باشد.
    • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      ما؟!!!!
    • میرحبیب IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      از نظری که نوشتی کاملاً معلومه که اصلاح طلب نیستی.فقط اومدی اینجا نظر دادی که جو رو بهم بزنی وگرنه کاملاً معلومه که کدوم گروه و دسته آرزوی عذرخواهی خاتمی رو دارن.
    • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      93 9
      ماكه به روحانا راى داديم؛ هنوز صبر مى كنيم براى قضاوت عجله نكنيد.
    • سیاوش IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      نمیدونم کی این بحث بیهوده اصلاح طلب و اصول گرا تموم میشه.هممون ایرانی هستیم.مهم اینه که آقای روحانی بتونه منافع ملت ایران را تامین کنه و به فکر همه ملت باشه.
    • سجاد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      114 7
      بابا سوابق رو ببین اکثرا دوره خاتمی وهاشمی وزیر یا مسول بلندپایه بودن در ضمن شما با این مجلس وکیهان چه انتظاری داری
    • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      90 13
      اوني که بايد عذرخواهي کنه رهبر اصلاحات نيست تو و امثال تو هستن
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    درود بر روحانی
    • بی نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      2سال دیگه همتون فحشش می دید
  • محمد عظیمی A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    انشا الله مبارک است. خداوند در مسئولیتشان کمک کند
  • mohsen EU ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    یعنی فیلتر و ورمیدارن؟؟؟وضع مالی بهتر میشه؟؟تفکیک جنسیتی نمیشه؟؟کسی و بی دلیل زندانی نمیکنن؟؟سینما ها درست میشن دیگه؟؟؟...؟؟؟ امیدوار باشیم دیگه؟؟؟ خبر بچاپ کن لطفا
    • علیرضا A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      بهمین خیال باشیم که ....
  • آرمان IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    دوستان ما باید تفاوت خاتمی و روحانی رو بپذیریم مطمئنا هیچکس خاتمی نخواهد شد پس به انتخابهای روحانی احترام بزاریم...
  • محمد A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    پس دكتر عارف كجاست ؟
  • میثم A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    متاسفانه وزارت کشور و علوم چندان به مذاقم خوش نیومد و ایضا ارشاد
    • رضا.ب IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      شما متاسفانه ناآگاهيد. چون فقط دنبال اسمهاي دهن پركن و معروف ميگرديد. آقاي نيلي منفرد وزيرعلوم از اصلاح طلبان باصطلاح دوآتشه هستند و بسيار نزديك و موردوثوق آقاي خاتمي.
    • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      45 9
      وزارت علوم ب نطر خوب میاد ولی وزیر کشور خیلی بد بود
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    همگی مجرب هستند......با سابقه....امتحان پس داده......به جای طعنه زدن به دولت های پیشین امیدوار باشیم.
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    136 9
    معاون اول نگفت؟
    • نيما A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      144 8
      آقاي اسحاق جهانگيري
  • گنجی پور IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    انتظار میرفت از بانوان و نیروهای جوان استفاده کند اما اینطور نشد .
    • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      28 54
      متأسفانه مثل همیشه این خانومها بودند که نادیده گرفته شدند. امیدم رو از دست دادم...
    • بی نام IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 0
      من خودم یه خانمم مسلما دوست دارم ببینم که خانمها مقامای عالی رتبه ای به دست بیارن ولی نمی شه یه شبه ره صدساله رفت ... اگر قراره به خانوما میدان داده بشه که بایدم این طور باشه باید پله پله این کار صورت بگیره تا خانوما آمادگی نشستن بر کرسی های مهم تر رو پیدا کنند...و در مورد استفاده از نیروهای جوان به نظرم این نیروها باید مقامات کاملا اجرایی داشته باشند و به کسب تجربه بپردازند و افراد با تجربه در رتبه های بالاتر تصمیمات رو بگیرند...سیاست به پختگی و تجربه نیاز داره نه صرفا نیرو و خلاقیتی که جوونتر ها از اون بیشتر بهره می برند
  • مصطفی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    83 22
    سلام اگه میشه لطف کنیدشهرمحل تولدشان را هم بنویسید
  • مهدی A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    فکر کنم چهار نفر نتونن رای اعتماد بگیرن: ظریف، زنگنه، میلی منفرد و علی جنتی.
    • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      9 27
      زنگه نجفی و علوی رای نمیارن
    • بی نام A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      34 31
      و علی ربیعی
    • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      28 5
      زنگنه با اون همه سابقه؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      17 7
      حجتی ، زنگنه ، ربیعی ، میلی منفرد سلطانی فر هم می تونه باشه چون اصلا ورزشی نیست. بیشترین رای طیب نیا اقتصاد
    • اشکان US ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      2 0
      ربیعی و نجفی خیلی خوبن خدا کنه رأی اعتماد بگیرن...
  • مانی A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    52 20
    اگه می شه با این وزرا محاسبه کنید به خصوص وزیر علوم...
    • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      157 1
      منظور ایشون اینه که مصاحبه کنید!!
    • احسان IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      131 4
      من با دکتر منفرد تو مقطع لیسانس کلاس داشتم سر کلاس چیزی که ما از ایشون دیدیم یک ادم فوق العاده خوب بود گرایش های اطلاح طلبی داشتن و بی پرده عقاید سیاسی و انتقادات خودشون را به وضعیت موجود بیان می کردند، البته هیچ کدام از این ها دلیل نمیشه که بگیم به درد وزارت می خورند ولی فکر می کنم از پس این کار بر بیاد
    • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      26 0
      مثل اینکه اصلاح طلبه.توی یکی از سایتهای خبری اینطور زده بود.
  • رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    چقدر فرا جناحه ماشااله ........
    • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      8 41
      حق با شماست ولی این دوستان اصلاح طلب بدون توجه به واقعیت ، فقط چون مخالف نظرشون گفتید ، نپسندیدند . تا وقتی واقع بین نباشیم هیچ چیز تغییر نمی کنه
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    406 3
    طیب نیا همون نماینده اقتصادی دکتر عارف در دوران انتخابات بود
    • نوید IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      39 2
      بهترین انتخاب روحانی طیب نیا بود بی شک
  • عباس IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    ای ول ... هر کدوم از این وزرا یک ژنرال هستند زنده باد
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    چرا وزیر زن نداریم؟
    • پارسا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      37 19
      تنها زن لایق و مدیر ایران خانم معصومه ابتکار هستن که قراره رئیس سازمان محیط زیست بشن..
    • مهدی A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 2
      یعنی به جز خانم ابتکار بقیه ی خانم ها بی لیاقت و نامدیر هستند؟ این چه حرفیه!
  • ن A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    28 89
    دهنا بسته شد!! كسي نظري نداره؟ منم برام جالب نيست!!
  • سید علی حسینی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    بسیار خوب انتخاب شده اند انشالله موفق باشند تا بتونیم حداقل به 8 سال قبل برگردیم .
  • محمد A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    به جز وزير كشور، بقيه خوبه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    امیدوارم وزیر دادگستری و وزیر ارشاد رای نیاورند!
    • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      39 2
      اتفاقا اين دو قطعا راي طوفاني مي اورن!
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    برای روحانی متاسفم
  • اصلاح طلب EU ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    بجز ربیعی (وزارت کار) و ظریف (وزارت خارجه) هیچ اصلاح طلب دیگه ای نیست!!!! تازه همین دوتا هم به سختی میشه اصلاح طلب دونست فقط چندتا وزیر دوره خاتمی رو انتخاب کردن ولی خبری از تفکر اصلاحات نیست (شاید دلیل نبودن عارف داخل مراسم همین بود)
    • آقا پسر A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      چرا جو میدین آقای محمدعلی نجفی و محمود حجتی تو کابینه آقای خاتمی بودند و بسیار موفق به قول خود محمد خاتمب فرد مهم نیست مشی و روش فرد مهمه
    • امیر IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      51 3
      دوستان عزیز کمی منظقی باشید. جایگاه ریاست جمهوری عرصه گاه اعمال هیجان های زودگذر نیست. اگر با لجبازی و پافشاری بر عقاید کاری پیش می رفت وضع مملکت این نبود. آقای روحانی سیاست مدار کارکشته ای هستند و کابینه شان نیز نشان می دهد که تمام سعی خود را برای ایجاد یک دولت فراجناحی و معتدل انجام داده اند. آقای روحانی هیچ وقت در مناظرات خود را اصلاح طلب یا پیرو اصلاح طلبان عنوان نکرد همانظور که آیت الله هاشمی نیز شخصیتی فراجناحی است. از طرفی از بین وزرای انتخاب شده اکثریت متعلق به گفتمان تعقل و تدبیر در مملکت داری است. اگر همه کابینه اصلاح طلب تند رو بودند که از هین اول باید جنگی ویران کننده تر از جنگ مجلس دولت در زمان احمدی نژاد شاهد بودیم. به روحانی اعتماد کنیم او برای جنگ هیجان برانگیز سیاسی نیامده.
    • بی نام GB ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      66 3
      زنگنه چیه پس؟
    • مهدي IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      8 62
      به نظرم اصلاح طلبان با فشار به عارف براي كناره گيري و تجميع رايشون روي دكتر روحاني بد جور كلاه سرشون رفته.روحاني از اولين روز بعد از راي اوردنش صراحتا اعلام كرد كه در بست و تمام و كمال وابسته هيچ گروهي نيست و استقلالش براش از همه چيز مهم تره و اتفاقا اكثريت مردم هم به همين دليل بهش راي دادن و نه اصول گراها و نه اصلاح طلبها توان و ايضا حق مصادره ايشون رو ندارن. من به روحاني راي ندادم ولي امروز واقعا لذت بردم از اينكه افرادي از همه گروه هاي سياسي در كابينه ايشون حضور دارند.
    • مهدی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      55 3
      واقعا نمیفهمم منظور از اصلاحطلبی مورد نظر دوستان چیه .. آخوندی جز کسایی بود که به اجماع اصلاحطلبان کمک کرد و مورد وثوق خاتمی بود. سلطانی فر جز ائتلاف اصلاحطلبان برای شورای شهر بود. زنگنه و نعمتزاده جز ستاد مهندس موسوی بودند. طیب نیا نماینده اقتصادی دکتر عارف بود .حجتی و نجفی هشتسال در کابینه خاتمی حضور داشتند . دهقان قائم مقام وزرات دفاع دولت اصلاحات بود و میلی منفرد قائم مقام وزیر علوم..اگه اینا اصلاح طلب نیستند پس کی اصلاح طلبه؟؟؟؟؟؟؟ حداقل 11 اصلاح طلب در این کابینه حضور داره دو نفر از اعتدال و توسعه . دو نفر کاملا اصولگرا و سه نفر مابین اصولگرایی و اصلاح طلبی( اطلاعات فرهنگ و بهداشت) . واقع دوست دارم بدونم دوستان به چه افرادی و با چه خصوصیاتی اصلاحطلب میگویند
  • ص EU ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    عارف پس چي؟
    • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      ای بابا نکنه شما فکرکردی حرفای قبل دوره تبلیغات راست بوده!
    • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      عارف پستش معاون اول ،به مجلس ربطی نداره
    • بی نام EU ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      95 9
      مشغول تاسیس حزب فراگیر ... و امیدوارم ریاست سازمان احیای شده برنامه
    • مجتبا IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      هیچی ... حتی برای معاونت هم انتخاب نشده ... ایشون معتدل اند و آقای عارف اصطلاح طلب ... در ضمن آقای عارف به نفع ایشون نکشیدن کنار ...
    • حسن IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      88 31
      هنوز معاون اول معرفی نشده.اندکی صبر!
    • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      شان عارف بالاتر از اینه که بخواد وزیر بشه!!!!!!! عارف خیلی کارهای بزرگتری می تونه بکنه!!!!
    • مرتضی A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      ان شاءالله آقای عارف معاون اول میشه. در ضمن معاون اول نباید از مجلس رای اعتماد بگیره برای همین امروز اعلام نشد.
    • امير تبريز اوغلي IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      10 90
      عارف معاون اوله.حتي يكيشون هم نام اشنا نيستن
    • مرتضی A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      63 9
      امیر تبریز اوغلی تو همون کامنت فوتبالی بگذاری بهتره. معلومه سیاسی نیستی که این ها رو نمی شناسی!!!
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    اگه قبل انتخابات اين ليست رو ميديدم به روحاني راي نميدادم
    • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      94 22
      منم اگه ميديدم، به روحاني راي ميدادم. پس اين به اون در
  • بی نام DE ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    مصطفي پورمحمدي؟؟؟!!!!!روحاني مچکريم!
    • امير A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      33 5
      پيشنهاد وزير دادگستري برعهده رئيس قوه قضاييه است.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    روحانی مچکریم
  • سامان IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    101 6
    امیدوارم انرژی و تجربه شون هم مثل سن وسالشون زیاد باشه
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    عجیبه زنگنه که خیلی مشکوکه ؟
  • hamid IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    آقای دکتر روحانی صمیمانه تبریک میگم - سحنرانی با صلابتی داشتید - به امید ایرانی سربلند و با عزت و زندگی بهتر
  • ابراهیم A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    76 7
    امیدوارم همگی رای اعتماد بگیرند و با درایت و تدبیر و سخت کوشی خدمت کنند
  • رند تبریزی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    برای وزارت کشور و ارشاد و دادگستری اصلا از جناب روحانی این انتظار را نداشتیم
  • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    ببخشيد يه سوال دارم. وزير اطلاعات هميشه بايد يك روحاني باشه؟. يعني قانونه؟
    • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      91 6
      بله عزیزم قانونه چطو نمیدونی!!!!!!!
    • سید اصغر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      90 6
      آقا جواد گرامی اجتهاد یکی از شروط وزیر اطلاعاته
    • مرتضی A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      68 4
      آره! باید به درجه اجتهاد رسیده باشه
    • بی نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      25 3
      دوستان اجتهاد هیچ ربطی به روحانی بودن نداره!! یعنی شما میتونی با لباس شخصی باشی و به اجتهاد هم برسی!! اما وزیر اطلاعات مطابق سنت پیشین نظام باید حتما با نظر موافق رهبری و هماهنگی با ایشان انتخاب بشه. اگر یادتون باشه آقای مصلحی که توسط آقای احمدی نژاد عزل شد با واکنش رهبری و عدم موافقت ایشان با عزل مواجه شد و اون داستان قهر کردن رییس جمهور پیش آمد.
  • نادر A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    86 14
    همه وزرای پیشنهادی باتجربه هستند. ان شاءالله در کارشان موفق باشند.
  • وحید A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    117 9
    امیدواریم که با رای که دادیم به روحانی ، روحانی هم به عهدش پایبند باشد ... درود بر روحانی !!!!!
  • مهرداد A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    93 15
    فوق لیسانس علوم سیاسی ؟ وزیر ورزش ؟؟؟ عجب....!!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    79 42
    عارف معاونش خواهد بود :-)
    • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      31 0
      معاونش فرد دیگری است. اسحاق جهانگیری
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    پور محمدي و جنتي....اميدي هم به ردصلاحيتشون نيست خسته نباشي اقاي روحاني تغييراتي كه ميگفتي همين بود؟ خوبه به خاتمي مديون بودي اگه نبودي چي ميكردي؟ خوب شد راي ندادما.وگرنه مثله خانواده بايد حرص ميخوردم
    • شمالی NL ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      75 19
      پرفسور، هر گردی گردو نیست ... برو یکم خبر بخون بعد نظر بده ...
    • زهرا IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      5 4
      چرا همینجوری رو هوا حرف میزنین آخه؟ جنتی خودش گفته همفکر پدرش نیست و مورد اعتماد هاشمیه. پورمحمدی هم از منتقدان جدی احمدی نژاد
    • بی نام IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      24 3
      شما که رای ندادی پس حتما برات فرقی نداشته خود شخص رئیس جمهور چه کسی خواهد بود پس دیگه به وزراشم کاری نداشته باش لطفا
  • hamid IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    91 33
    من فکر می کنم عارف را طی یک حکم جداگانه که از اختیارات رئیس جمهور هست می تونه به عنوان معاون اول انتخاب کنه
    • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      معاون اول جهانگیریه ! تابلوئه !
    • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      79 3
      راستی میگی ؟ نمیدونیستیم! اسحاق جهانگیری معاون اوله
    • امیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      79 2
      خوده دکتر عارف تو مصاحبه هاشون گفتند تو کابینه نیستن. معاون اول هم به احتمال زیاد آقای اسحاق جهانگیری هستن.
  • وحيد EU ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    171 1
    از كابينه بهبود وضع اقتصادي و هواي نفس كشيدن رو ميخوايم و لاغير.
    • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      57 7
      90 درصد بهبود وضع اقتصادی مربوط به روابط خارجی و تحریم هاست . اگه این مورد حل نشه هیچ چیز جدیدی اتفاق نمی افته
  • سعید IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    فکر میکنم آقای روحانی در چیدمان وزرای آموزش عالی و کشوروفرهنگ و ارشاد 100%از آقای صدیقی امام جمعه محترم تهران مشورت گرفته اند!
    • بی نام EU ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      32 4
      همینطوری رو هوا نظر ندید وقتی از یه آدم فقط اسم شنیدید و نهایت اطلاعاتتون نام پدر است!!!
    • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      41 4
      می شه ندونسته نظر ندین لطفا. اصلا شما دکتر میلی منفرد رو می شناسین؟ برای ما پلی تکنیکی ها که طرز فکر ایشون رو می شناسیم باعث افتخاره که وزیر بشن. خود آقای جنتی گفته طرز فکر موروثی نیست؛ حالا شما چرا ایراد می گیرین ازشون؟ در مورد وزارت کشور و اطلاعات هم اگه نمی دونستین، باید بگم که این دو تا با نظر مستقیم رهبری تعیین می شن و تقریبا دست رییس جمهور نیست کی رو بذاره. بهتره فردا کیهان رو بخونین تا بفهمین نظر آقای صدیقی در مورد کابینه چیه
  • حقا EU ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    جای خالی عارف. رضایی.ولایتی. قالیباف . حس می شود.
    • اشکان IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      98 19
      جای خالی :آقای عارف" به شدت حس میشه،اما بقیه نه؛درضمن بقیه مسئولیتهای دیگه ای دارند.
    • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      12 32
      رضایی بود که!
  • بی نام GB ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    هر چه پیرمرد آوردی که چی ؟!!آخر اینها یک سفر استانی بیایند نفس کم میاورند!!!!
    • محمد A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      سفر استاني مخصوص کساييه که برداشت اشتباهي از مقام رئيس جمهور دارند و به نالايقي مديران خودشون اذعان دارند!!
    • باتجربه IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      سفرای استانی چی واسمون داشت؟ رئیس جمهوری که یک سال از 8 سالش تو پرواز و سفر هم هزینه بیت المال کرد هم هزینه وقتی و انرژی چی گیر ملت اومد؟ اینا خوبیشون اینه که با تجربه و کارکشته اند و اگر هیچ کاری هم نکنن کارای الکی و هزینه زا انجام نمیدن که هزینش بیوفته روی دوش ملت. در ضمن اینا اغلب همشون راست گو هستن. جنتا از این عزیزان استادای من بودن و من واقعا خوشحالم که انسان های خوب و شریفی معرفی شده
    • محمد A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      حالا احمدی نژاد هر کاری کرد مگه بقیه هم باید انجام بدن؟ سفر استانی همش خرج اضافیه
    • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      براي شماها كه تهرانيد معلومه كه خرج اضافيه ولي براي محروم نشينان باعث منفعت و خوشحاليه.
    • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      77 14
      قرار نیست سفر استانی برن!
    • بی نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      41 10
      ایرانگردی مگه تور راه انداخته ؟
    • نوید A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      27 4
      کشور تو شرایطیه که باید از افراد با تجربه استفاده بشه.
    • بی نام A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      22 8
      زنگنه ، هاشمي و ظريف خوبن
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    وزیر کشور و دادگشتری صرفا برای تعامل با 2 قوای دیگه بوده و سفارشی
  • جواد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    64 89
    خدا رو شکر بالاخره مهندسی صنایع هم خودشو نشون داد :)) مهندسین صنایع بیشتر از اینا در مدیریت کلان باید به کار گرفته بشن...
    • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      41 27
      دوست عزیز خودت میگه مهندسی صنایع چه ارتباطی به مدیریت داره؟مدیریت برای خودش یه علم جداس.
    • میثم IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      5 5
      به نظرم مقیاس شما اشتباه هست!
    • خشایار A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      17 5
      معرفی رشته مهندسی صنایع : در رشته مهندسی صنایع اکثر دروس مدیریتی و برنامه ریزی و اقتصاد مهندسی و تولید است و اینکار آقای روحانی بای شناساندن این رشته عالی بود (حتما چاپ کن مرسی)
    • سیب A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      19 4
      بی نام عزیز ، مهندسی صنایع یکی از رشته های نزدیک به مدیریت صنعتی بوده و رشته بسیار وسیعی می باشد.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    65 57
    وزارت ورزش و جوانان ، فوق لیسانس علوم سیاسی من دیگه حرفی ندارم.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      22 20
      اگر کسی علوم سیاسی رو خوب خونده باشه از پس هر کاری بر می آید... مطمئن باش
    • فرخنده A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      10 20
      اینو که عالی اومدی دوست عزیز ....دقیقا همینو هم ما گفتیم وجالب تر از همه چی،وزیر جهاد کشاورزی بود با مدرک لیسانس اونم عمران !!!!؟
    • شناس IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      24 2
      وزارت جهاد کشاورزی مجموعه ای از کارهای زیر بنایی و توسعه روستایی (عمران) ومنابع طبیعی (محیط زیست)و زراعت و باغداری (کشاورزی) و شیلات(شیلات) و مدیریت و قیمت گذاری محصول (اقتصاد) اصلاح نباتات(بیو) و ترویج (...) است
    • عادل IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      5 4
      سلطانی فر رو برای این گذاشته که جدی پیگیر برگزاری جام ملتها باشه. اگر بشه که برای بازسازی وجهه ایران خیلی مؤثره..
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    163 6
    ینی احمدی نژاد رفت؟؟!!!
    • افسوس A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      64 5
      8 سال از بهترین سالهای زندگیم سالهای جوونی ام در دوره ایشون گذشت!بهترین سالهای زندگی یه دهه شصتی!
    • افسوس2 A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      34 2
      8 سال از بهترین سالهای زندگیم سالهای جوونی ام در دوره ایشون گذشت!بهترین سالهای زندگی یه دهه شصتی!
  • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    اکثر وزرا از دولت میرحسین موسوی انتخاب شده
  • اذر A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    86 57
    هیچ خانمی نبود واقعا کههههههههههههه
    • دامون IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      73 12
      متاسفانه خانمی که بتواند از حقوق خانم ها دفاع کند از مجلس رای اعتماد نخواهد گرفت پس بهتر است از خانم ها در پست های معاونت و مدیر کل استفاده شود...
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    66 23
    اوج تحصیلات مرتبط و تخصص رو در وزارت های ارشاد و ورزش شاهدیم!
  • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    امیدوارم وزرای پیشنهادی دادگستری، آموزش و پرورش و امور خارجه انتخاب نشوند.
    • یونس IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      43 3
      باید دعا کنید فردی فرهیحته مثل دکتر ظریف انتخاب بشه همه کابینه یک طرف دکتر ظریف یک طرف همین اسم ایشون 200 تومان دلار رو میاره پایین ایشون فطعا میتونن معضل هسته ای رو به سرانجام برسونن فقط دلم له خال دکتر عارف میشوزه که خیلی از مردم ایشون رو نشناختن
  • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    42 4
    خبرآنلاین لدفا دسته بندی احزباشونم قید کنین
  • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    حاضرم شرط ببندم چند نفر از این افراد حتی به روحانی رای ندادن!
  • لیلا A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    86 2
    این تصویر آقای زنگنه چه قدر شبیه مرحوم حبیبیه.
    • عماد A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      7 1
      دور از جون البته، خیلی حیف شد دکتر حبیبی از بین ما رفتن. امیدوارم خدا بزرگان و روشنفکرانی مثل آقای زنگنه رو برای این کشور حفظ کنه.
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    34 8
    عالیه! انشا الله موفق و موید و منصور باشند!
  • رضا EU ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    68 60
    آقاي ووحاني حق مطلب رو اصلا ادا نكردين!!! بخش عمده اي از راي شما بواسطه حمايت "خاتمي" و كناره گيري "عارف" بود… اصلاح طلبان مثل شما حافظه ضعيفي ندارن وعده ما انتخابات بعدي!!!
    • بی نام A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      5 3
      مطمئن باش با سید محمد خاتمی هماهنگ کرده. الان مجلس اصولگراست فکر کردی چی می شه؟ بذار یک کم اصولگراها دهنشون بسته باشه تا دولت بعدی راحت تر بتونه خودشو پیدا کنه!
  • محمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    31 79
    چه خوب معنی اعتدال (اصلاح طلبان) را فهمیدیم!!!!!!
    • صادق A1 ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      9 20
      اصلاح طلبی یعنی عدالت؟؟؟؟!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    27 82
    دلیل انتخاب آقای نعمت زاده را با این سن بالا اصلا درک نمی کنم.
    • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      42 8
      خیلی چیزها توی دنیا هست که شما اصلا درک نخواهید کرد پس زیاد به خودتان فشار نیاورید با تشکر
    • سماء A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      5 17
      دوست عزیز نه که بقیه همه جوون اند!!! میانگین سنی 55 تا 65!
  • دانیال IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    14 3
    بعضی از وزارتخونه ها مثل وزارت ورزش به نیروی متخصص نیاز دارن نه کسایی که با لابی و باندبازی خودشون رو قالب کنن اگر قرار باشه که همچین افرادی انتخاب بشن پس چه فرقی با الآن میکنه؟
  • من A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    16 92
    کابینه چهار ماهه !!! سلام بر سیاه پوشان خراسان !!! هل من ناصر ینصرنی !!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    همین 4 تا اصلاح طلب رو هم دو روز دیگه مجلس رد میکنه
    • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      21 40
      اينها كارگزاران هستند كه در دولت اصلاحات بودند اصلاح طلب نيستند
  • مهدی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    53 24
    عارف باید معاون اول باشه
  • mr A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    60 3
    تبریک می گم ولی مثه مرد باید هر کسی رو که مورد نظرتون بود پیشنهاد می دادید،نه بعضی از وزرای سفارش شده رو.
  • بی نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    فشار لاریجانی ها برای گنجاندن گزینه هایشان در کابینه کاملا مشهود است. رحمان فضلی، پورمحمدی، جنتی. احتمالا شرط فراکسیون لاریجانی برای رای به کابینه حضور این سه نفر بوده است.
  • مهديا A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    77 19
    بوي بهبود ز اوضاع جهان ميشنوم ........
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    اینقدر بی وجود هستید که جرات نمایش نظرات مخالف رو ندارید.خوب روحانی مثل شماس با اعتدالش
  • کاوه IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    83 9
    مبارکه - چشممون به جمال چند تا دکتر و متخصص درست و حسابی و کارکشته و استاد دانشگاه باز شد انشالله تا لایه های پایین مدیریت هم همین خصوصیات و شایستگی ها دنبال شه تا تصمیمات غیر کارشناسی و شتاب زده و بی هدف در صنعت و اقتصاد کشور تمام شه .
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    58 77
    چندان چنگی به دل نمیزنه کابینه
  • شایان A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    آقای روحانی اگر آقای عارف نبود شما الان داشتی از خونه وزیر معرفی کردن قالیباف رو تماشا میکردی . مطمئن باش با نبود آقای عارف توی کابینه بخش وسیعی از پشتوانه مردمیت رو توی همون آغاز راه از دست میدی.
    • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      14 6
      براي چي منفي ميديد راست ميگه اگر عارف مي ماند هم قاليباف رئيس جمهور نمي شد عارف و روحاني دور دوم مي رفتند
  • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    اقای روحانی شما به اعتبار اقای هاشمی وخاتمی رییس جمهور شدید ولی در اولین گام به خواسته های مردم توجه نکردید وبا این کابینه بلا شک ریزش 50درصدی ارا دارید. ما رو نا امید کردین اقای روحانی حداقل احمدی نزاد در راه باطلش استوار بود اما شما در راه حق سستید وبرای تامین رضایت نمایندگان ازحق مردم چشم پوشی کردید وهمه ی خانواده ام از دادن رای به شما پشیمانیم نمونه اش حضور اقایانی چون رحمانی فضلی وپور محمدی وجنتی وپایین بودن سطح دیگر وزرا.
    • اصغر اردبیل IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      8 19
      رحمانی فضلی عالیه ما که تو دیوان محاسبات ازش راضی هستیم کاش نمی رفت
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    به نظرم الان کسانی که با آقای روحانی رای ندادن خوشحال تر از کسانی هستن که بهشون رای دادن
    • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      42 14
      نه اصلا وقتی رای ندی بعدش هم نمی تونی انتظار داشته باشی که به خواسته هایت عمل شود. چرا دم از دموکراسی می زنیم و بعد ساده ترین اصول دموکراسی را رعایت نمی کنیم؟
    • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      12 15
      مثل اینکه شما تو باغ نیستی میگم کابینه بیشتر کسانی رو که به کاندیداهای دیگه رای دادن خوشحال کرده تا کسانی که به روحانی رای دادن
    • فریادکش A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      27 9
      بی نام دومی، این چه حرف مسخره ایه که می زنی؟؟ یعنی چون من به روحانی رای ندادم نباید به خواسته هام مبنی بر بهبود وضع اقتصادی، رعایت حقوق شهروندیم، دفاع از منافع و حقوق ملی در عرصه جهانی و . . . توجهی بشه. مثل اینکه شما با اصول دموکراسی خیلی آشنایی نداری
    • امیر EU ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      5 15
      تایید می کنم من خودم از کساییم که کلا مخالف تحریم بودم همیشه ولی الان نا امید شدم
  • 47 IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    برای دوستانی که تاسف میخورند برای کابینه پیشنهادی، فقط کابینه آقای جلیلی تصور کنید. اعتدال یعنی همین ... البته امیدوارم به قول های که داد عمل کنه ...
    • بی نام A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      41 29
      آقای جلیلی هیچوقت رای نمی آورد و فوقش آقای قالیباف رای می آورد که با آقای روحانی تفاوت خیلی زیادی نداره!
    • نوید IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      4 0
      دوست عزیز ایشون فرمودن "تصور" کنین. فرض محال که محال نیس .. هس ؟
  • بی نام EU ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    مردم عزیز لطفا اجازه بدین کارشونو با آرامش شروع بکنن ایشالله که وضع بهتر میشه باور کنید برای خرده گرفتن خیلی زوده...
  • محمدرضا قاسمی A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    6 11
    الحق و انصاف حاج سید محمود علوی از سرمایه های این مملکت هستند بنده سربازشون بودم.خدا نگهدارشون باشه
  • عباس A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    21 3
    وزارتهاي ارشاد و ورزش كانديداهاي مناسبي ندارند
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    10 6
    به نظرم بهتره بیخود اعصابمون رو خورد نکنیم چون فایده ای نداره ایشون دیگه رایش رو گرفته رفته وگرنه خوب میدونه مردم چی میخان
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    9 2
    چند تا نظر انتقادی برای معرفی رحمانی فضلی گذاشتم هیچ کدوم نذاشتین !
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    11 2
    انشاالله كه از اين فشار وگرفتاريهايي كه گريبان گير كشور شده سربلند بيرون بيايند حالا فرقي نميكنه كي چه بستي داره ....ايران هميشه سربلند بوده و هست و به اميد خدا .منتظريم تا ببينيم خدا چه ميخواهد.
  • رضایی A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    30 3
    چشم ها را باید شست /طور دیگر باید دید . اجازه بدهید مشغول بشن .اونوقت میشه نظر داد .
  • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    18 0
    معاون اول اسحاق جهانگیری تعیین شده دوستان چرا خبرها را پیگیری نمی کنید و منتظرید عارف معاون بشه عجبا
  • بی نام EU ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    23 3
    باز ارشاد گوشت قرباني شد مثل دوره دوم هاشمي
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    13 8
    وزارت کشور باید علوم سیاسی خونده باشه یا جغرافیا؟؟!!!
  • روزبه IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    13 13
    کاملا متاسفم آقای روحانی برای شما دلمو شکستی . ببینین شاهد باشین همه دارن بی اسم کامنت میدن ولی من اسم خودمو گذاشتم حاصل زحمتام امروز عصر به باد رفت تلخه واقعا تلخ چقدر سرخوردگی
  • نیما IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    15 2
    به نظرم خیلی خوب می شه اگه به صورت رسمی اعلام بشه که آیا به دکتر عارف پیشنهاد شده و ایشون رد کردند، یا اصلا پیشنهاد نشده
  • milad IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    21 3
    به نظر من جناح وزرا مهم نیست.کار کشته بودنشان مهمه.
  • بی نام EU ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    22 5
    اگر به روحانی اعتماد کردیم و انتخابش کردیم پس اجازه بدهیم با سیاست خودش کار را جلو ببره حتما کسی که برای انتخاب کابینه با آیت الله هاشمی و رهبر اصلاحات آقای خاتمی و آسید حسن خمینی مشورت کرده مطمئن باشیم کارش را بلده از سخنرانی امروزشون خیلی چیزها میشه فهمید. اگر عارف میشد یه وزیر مهم خیلی حرفهای مفت میزدند و عارف نشون داد واسه پست و مقام کنار نکشیده و روحانی هم قدردان خواهد بود.لطفا عجله نکنید کاری که کیهان همیشه میکنه.
  • 1111 A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    4 31
    چرا عسگراولادی نیست؟
  • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    15 1
    خبر لطف کن به نظر سنجی درباره کابینه بزار
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    آقای خاتمی خودش هم فهمید از کی حمایت کرد؟
    • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      71 7
      بله عزیزم، فهمید. سیاست یعنی همین..
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    18 24
    این دیگه چه جورشه؟! با رای اصلاح طلبان کابینه اصولگرا تشکیل دادن؟؟ آدم چه چیزایی که تو این مملکت تجربه نمیکنه!
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    17 15
    فیصر قیصر که میگفتن این بود!
  • بی نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    10 37
    چهار سال دیگه احمدی نژاد کابینه اش رو به مجلس معرفی می کنه ما نشون دادیم که ملتی فراموشکار هستیم دکتر رو این مورد خیلی حساب باز کرده!!!!!!!!! به امید چهار سال دیگه!!!!
  • حسین A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    15 11
    سوابق کاری سیاسی و تحصیلات سیاسی برای وزیر ورزش و جوانان! معنی شایسته سالاری و اعتدال اینه؟! واقعا عالیه، وزیر ورزش و جوانانی که نه ورزشیه و نه جوانه!!!
  • محمد A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    72 15
    هرچند كه زياد به دلم ننشست اما چون به روحاني اطمينان دارم ، پس بايد حمايت كنيم .
  • محسن خان A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    6 44
    با توجه به اینکه شخصا در دوره های قبل به آقای احمدی نژاد رای دادم و این دوره نیز به آقای روحانی رای ندادم ولی به ایشون به عنوان رئیس جمهور کشور تبریک میگم و امیدوارم در کارشون با توکل به خدا موفق و پیروز باشن . امیدوارم حدالامکان و توجه به فشارهایی که به ایشون وارد میشه ( و به شکل های مختلف به هر رئیس جمهوری وارد شده ) بتونن به حداکثر وعده هاشون عمل کنن. جدای مشکلاتی که آقای احمدی نژاد داشتن از آقای احمدی نژاد هم بابت 8 سال خدمتشون از جمله پروژه بیمه درمان ایرانیان، مسکن مهر و طرح های متعدد عمرانی تشکر میکنم انشاالله که ایشون هم هر کجا هستن موفق باشن و اگر خدایی نکرده ( انشااله که اینطور نباشه ) کم کاری از عمد صورت دادن خداوند از ایشون بگذره و به راه راست هدایت بشن. ( با احترام )
  • بی نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    14 49
    خیلی بده.
  • علي IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    47 8
    اجازه بدین کارشونو با آرامش شروع بکنن همه اميدواريم وضع بهتر میشه . زود قضاوت نكنيد. فقط حيف كه عارف نيست
  • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    13 17
    حلقه بسته مديريت بسته تر شد .
  • اردوان A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    13 9
    از اين وزرا فقط وزير امورخارجه و وزير اقتصاد خوبند . بقيه چندان اميدواركننده نيستند. چرا وزير ورزش را فردي گذاشتند كه رشته علوم سياسي خونده حداقل يكي را متناسب با مدرك تحصيليش براي اين پست انتخاب مي كرديد. يا وزير جهاد كشاورزي را چرا كسي گذاشتيد كه مهندسي عمران خونده.
  • arash A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    43 10
    بهترین انتخابش ربیعی برای وزارت کار بود!
  • احمد IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    65 22
    10میلیون از رایها طرفداران عارف بهت دادن پس عارف کجاست.
  • سینا A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    خداکنه روزی نرسه بگیم همون احمدی نژادبهتربود
    • بی نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      4 28
      اشتباهي منفي دادم
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    51 11
    دوستان آرامش داشته باشند و صبور باشند.میدونم چنگی به دل نمیزنه ولی به روحانی اعتماد کنید زود قضاوت نکنید...آقای روحانی با انتخاب هاشون نشون میدن دارن به سمت اتحاد و آرامش پیش میرن چیزی که ملت نیاز داره...
  • alirezaaa IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    30 85
    2 سال ديگه همتون از رايي كه داديد پشيمون ميشيد..هر چند كه از الانشم در شبكه هاي اجتماعي زمزمه هاي اعتراض داره شنيده ميشه
  • محمد A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    47 21
    خوب کابینه ای تشکیل شده است
  • هالو A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    41 71
    کار روحانی را هم می بینیم .فعلا ملت را جو گرفته بد جور
  • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    69 2
    یادمون باشه که الان بزرگترین مشکل مشکل اقتصادیه. تا این مشکل و روابط بین الملل حل نشه بقیه مشکلات هم حل نخواهند شد. تیم اقتصادی بسیار خوبه مشاور و معاونشون هم اقتصادیند. نمی شه یک دفعه تمام مشکلات را حل کرد. یادمون باشه که تعداد زیادی از مردم برای حل مشکلات اقتصادی به آقای روحانی رای دادند باید وزرا کارآمد باشه از هر جناحی
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    55 24
    ایکاش دانشگاه و سال اخذ مدرکشان هم می نوشتید چون به مدد این دولت اخیر به همه کیلو یی هر نوع مدرکی دادند!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    86 21
    تقریا همه را توی قسمت های تخصصی که تحصیلاتشون هم به اون قسمت میخوره انتخاب کرده . آفرین
    • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      11 26
      مهندس عمران چه به جهاد كشاورزي؟!!! هر چي ميخوام هيچي نگم نميذاريد.
    • بی نام A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      20 1
      سلام در دوره آقای حجتی وزارت کشاورزی وضع تقریبا خوبی داشت تنها خود وزیر مهم نیست معاونین ومدیرکل ها هم بسار مهمند
  • بی نام A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    21 21
    روحانی متشکر بودیم
  • نوشين IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    14 15
    خبر انلاين الحق و واانصاف كه نون به نرخ روزخوري.انقد جنم نداري يه كامنت انتقادي چاپ كني...معني شايسته سالاري تخصص محوري و مسئوليت رسانه اي رو ما يك جا فهميديم.سانسورچيييييييييييي
  • ناصر A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    4 5
    دستتون درد نكنه!!!!!!!!!!!!!!!
  • سهیل A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    22 1
    بابا جان تو کابینه اول خاتمی هم وزیر اصولگرا (اون موقع می گفتن راستی) داشتیم که مظفر بود و این دوره رییس ستاد قالیباف بود. سیاست یعنی همین. می خواستین مهاجرانی وزیر بشه؟
  • پابدار IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    20 3
    در مجموع بی انصافیه اگه بگیم تیم ضعیفیه. رزومه نسبتا خوبی دارند و قرار نیست همه رنگ سیاسی داشته باشن که ما بشناسیم. مهم سوابق اجرایی و توانایی حل مشکلاته که باید با حوصله منتظر بود.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    7 29
    نمرديم و معني اعتدال رو فهميديم يه وزير إز اصولكرايان هم معرفي نكرد به اين ميكن اعتدال إز نوع إصلاح طلبي
  • ایران IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    35 7
    از وزیرای دولت دهم و نهم خیلی بهتره!
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    35 2
    آقای روحانی انشاالله سیاستی در پیش نگیرید که در آینده نه چندان دور، طرفداران شما همین آقایان شریعتمداری، نقدی، علم الهدی، خاتمی، حسنیان، رسایی، کوچک زاده و امثالهم باشند!
  • هادی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    11 35
    با سلام عجب دیدیم آقای هاشمی بالاخره انتقام همه ی بد گویی ها رو که در دولت آقای خاتمی بهش شده بود گرفت و با انتخاب این وزرا چه رو دستی به خاتمی و اصلاح طلب ها زد
    • علیرضا A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      55 6
      رودست زدن به خاتمی و اصلاح طلبان ؟ چن چندی با خودت برادر من ؟ 80 درصد این وزرا یا تو دولت خاتمی وزیر بودن یا معاون و مشاور . چی میگی برای خودت ؟ مثل اینکه خیلی از دوستان دارن از این قضیه بدجور می سوزن ...
  • محمد امین IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    14 49
    سایت محترم خبرآنلاین چراسمت آقای ربیعی رو کامل ننوشتی؟ مشاور ارشد میرحسین موسوی بوده متاسفانه!!!
  • محسن A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    21 8
    1- هر دولتی تیم خودشو داره. 2- آقای عارف خودشون گفتن که در دولت جایی ندارن ومشغول تشکیل دادن حزب هستند 3- شعار ایشان اعتدال بود. طبیعی است که اصولگرایان هم باید دارای سهمی باشند. 4- باید فرصت دهیم تا کار خودشونو شروع کنن. هنوز کابینه کار خودشو شروع نکرده. چطور اینقدر زود نظر میدیم؟ مطمئن باشید همین شماها چند ماهه دیگه رسما شروع به تشویق دولت میکنین مطمئن باشین. خبر 150 تا رو چاپیدی مدیونی منو نچاپی.
  • ali IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    21 5
    به نظر من در مجموع آقای روحانی کابینه قوی و معتدلی رو تشکیل دادن در وزارت خونه هایی مثل خارجه ، اقتصاد، صنعت و ... کسانی رو اتخاب کردند که افراد با تجربه و کار آزموده ای هستند و در وزارت خونه هایی مثل کشور و اطلاغات دنبال افرادی بودند که بتوانند با انتخاب این افراد جناح های معتدل سیاسی رو کنار هم بشونن تا بتونن تو این زمینه هم مشکلات رو حل وفصل کنند
  • ali A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    39 10
    تورو خدا ایتقد انتقاد نکنید برید ببینید سایتای اصولگرا چجوری دارن میسوزن از این وزرا .که این خیلی خوبه مطمئن باشید این وزرا مورد تائید خاتمی و هاشمی هستن . نذارید یه عده نا امیدتون کنن . اینا دارن کاری میکنن که ما پشت روحانی رو خالی کنیم
  • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    31 7
    توجه کنید که آقای روحانی بسیار هوشمندانه عمل کرده و از کهنه کاران و کسانی استفاده کرده که امتحان مدیریت خود را پس داده اند و نخواسته انرژی مملکت را برای آزمون و خطا بگذارد.
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    31 8
    جنتی وپور محمدی از نیروهای قدیمی هاشمی اند
  • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    39 9
    این لیست یعنی توی این 30 سال هیچ متخصص جوانی در کشور تربیت نشده است.
  • محسن IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    19 50
    زنگنه همونیه که میگفن بنزین تولید نکنیم چون صرفه نداره با سیاستای نفتیش مملکتو داشت به بحران میبرد
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    69 0
    از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات استدعا دارم فکري به حال سرعت اينترنت و همچنين فيلترينگ بکنيد .
  • بی نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    11 31
    با امید یک جوان بازی کردن می فهمید چیه آقای دکتر؟ 8 سال پشت در خدمت بودن و ندونی تکلیفت چیه می دونی چیه آقای دکتر؟ 30 ساله بودن و مجرد بودن رو درک می کنی آقای روحانی؟ می دانید بی آینده بودن یعنی چی؟ من الان مجردم ولی متاهل هم بودم زندگیم سرانجامی جز شکست نداشت آقای روحانی ابایی ندارم بگم : من اصلاح طلبم زندگیمو باختم میدونی آقای دکتر؟ فکر می کردم مرهمی ولی حتی مرهم هم نیستی برای درد خود از خدا استمداد می جویم شاید خدای عالمیان رحمی و شفقتی برمن نماید بنظر میاد نباید به شما هم امید ببندم فکرم راجب اینکه حرفم رو ادامه بدم به جایی نمیرسه ....................
  • فرنوش IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    28 4
    روحاني دوست داريم اعتدال يعني همين كه همه سهيم باشند حقوقدان يعني اين
  • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    34 4
    اكثر وزرا اصلاح طلب هستند مثل:سلطانى فر،ميلى منفرد،جهانگيرى،زنگنه،ظريف،نجفى،حجتى،طيب نيا،ربيعى بقيه حداقل نزديك به اصلاح طلبان يا تفكرات نزديك به اصلاح طلبى دارند مثل نعمت زاده،آخوندى،هاشمى،...
  • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    40 13
    اين كه همون دولت اصلاحات ....روز راي اعتماد جالبه
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    11 40
    علوم سیاسی وزیر ورزش ؟ دکترای روابط بین الملل وزیر فناوری اطلاعات ؟ نجفی ؟ آزموده را آزمودن خطاست زنگنه ؟ کرنست چی شد پس آقای روحانی ؟
  • پتکانی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    6 35
    عالیه،کابینه احمدی نژادجوان بود اون شد حالا وای برما با این ............
  • محمد از کرمان A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    35 11
    تبریک میگم......با تحقیق که بنده کردم به چز پور محمدی و فضلی همه از طیف اصلاحات و سازندگی هستن.....یادتون باشه خاتمی هم وزیر اصول گرا داشت...این تفکر به حذف افراد فکر نمیکنه و بازم ثابت کرد...هر چند این دو هم از اصول گراهای معتدل هستن..مخصوصا پورمحمدی که این چند وقت خوب جلوی احمدی نژاد وایساد...کابینه ی خوبی بود ..فقط خدا کنه همه رای بیارند...ممنون از عوامل محترم خبر انلاین
  • بی نام IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    12 25
    به نظر می رسه چیدمان آقای رئیس جمهور از روی ایجاد تعادل در بین گروههای حامی ایشان است نه سابقه کار و تخصص افراد و به نظر من در انتخاب این افراد چندین مورد جای سوال دارد اولا سن افراد بالاست و ثانیا بیشتر این آقایان در دولتهای قبلی امتحان پس دادن پس آزموده را آزمودن خطاست ثالثا تخصص افراد با مسئولیتی که محول شده تطابق ندارد مثلا وزیر ورزش و جوانان
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    34 13
    خبر آنلاین چرا تیترت اینجوریه ؟ حجت الاسلام " دکتر " روحانی چطور برا احمدی نژاد دکتر مینوشتین برا روحانی نمی نویسین ؟!!!!
  • رضا IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    37 16
    آقاي روحاني مثل جناب رفسنجاني با سياست عمل نموده و كابينه اش را بسيار قوي و مدبرانه انتخاب كرده مطمئنآ ايران عزيز نتايج مثبت اين تدبير را خواهد ديد الحق كه با كليد و تدبير آمده
  • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    7 37
    ايول سيد محمود علوي...باعث افتخار همه لامرديها شدي............ايشالله راي بالا بياري وموفق باشي...
  • حسین A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    13 59
    به گذشتگانی که حتی قدمی کوچک برای این مرز و بوم کرده توهین نکنیم.اینه تفکر اصلاح طلبی.بزودی همگی خوابیدی فهمیدکه دکتر احمدی نژاد برای پیشرفت این مملکت و بهبود اوضا ع فقرا چقدرزحمت کشیدند. و لی دخالت بیجایی ثروتمندان با برهمبزنی اوضاع بازار اجازه پیشرفت در اموراتتون را ندادند.دم احمدی گرم.اون با وجدان ترین رییس جمهور ایران بود
  • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    46 1
    من با دکتر ربیعی کلاس داشتم. ایشون تنها استادی بود که واقعا وجدان کاری داشت و بی برنامه به کلاس نمی آمد. امیدوارم اگر رای اعتماد گرفت با همان تعهد و برنامه در وزارتخانه عمل کند.
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    17 22
    ما از نسل ارش وسياوشيم ماازنسل انقلاب و جنگو تحريمو دوستان ،مانسل سوخته و همواره در اتشيم
  • نرگس IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    19 55
    عارف كلاه سرش رفت.ميخواست تسليم نشه و كناره گيري نكنه.من اصلا نظرات پناهيان رو قبول ندارم ولي دقيقا يادمه كه تو ايام انتخابات گفت كناره گيري عارف يعني پاياني بر اصلاحات. با معرفي كابينه صحت پيش بيني اون(با اينكه بازم تاكيد مي كنم اصلا قبولش ندارم) محقق شد چون روحاني به معناي دقيق كلمه اش نه اصول گرا ست نه اصلاح طلب منتها اصولگراها چون اميدي به روحاني نداشتن الان خيلي هم راضين ولي اصلاح طلبها...........
  • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    26 51
    هشتاد درصد وزرا مناسب نیستند
  • بی نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    31 0
    همش فک میکردم نوبخت وزیر اقتصاد بشه خیلی تعجب کردم نشده ولی حالا که عکس طیب نیا دیدم یاد مناظره اقتصادیش با نوبخت افتادم که خیلی مواضعشون نزدیک بهم بود
  • jh A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    49 14
    روحانی و بس. کارش درسته.همشون اصلاح طلب یا میانه رو اند.موافقا رایشون به رخ بکشن
  • میلاد IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    24 6
    بامجلس اصول گرا همشون مخصوصا جناح اصلاح طلب زیاد شانس ندارن
  • شهروند ایرانی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    26 2
    انتخاب وزیر در ایران مثل انتخاب اسامی تیم ملی فوتبال میمونه مخالف موافق زیاد داره مهم اینه که بازیگر حرفه ایی در سیاست باشند برای ملت شادی و شعف بیاورند
  • همایون A1 ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    37 28
    این بود شایسته سالاری؟ زبون مردم مو در آورد از بس گفتن هر کسی رو باید سره جایش خودش گذاشت؟ کارشناس علوم سیاسی در وزارت ورزش؟110 ساله صنعت نفت داریم یعنی تو این مدت این صنعت نتونسته یه مدیر از بدنه خودش واسه پست وزارتش تربیت کنه و وزیر باید مدرکش لیسانس راه و ساختمان باشه واسه این وزارت؟ وزیر عمران در وزارت کشاورزی آخه؟ سرمو بکوبم به دیوار!!!
  • بی نام A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    26 32
    هیچی عوض نمیشه این خط / اینم نشون 2
  • امیر EU ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    25 39
    ناامیدم کرد نمی بخشمش
  • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    10 66
    بیل وکلنگ وتیشه اصول گرا همیشه
    • امین A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      20 0
      من با اینکه خودم اصولگرا هستم ولی اعتقادی به انحصار ندارم کشور نیاز به اتجاد داره باید دعواهای سیاسی رو کنار گذاشت.
    • بی نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 0
      فعلا که اصلاح طلب همیشه
  • اسلام سالاری A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    16 61
    اونایی که سفرهای استانی آقای احمدی نژاد را مورد انتقاد قرار میدند یا از سر نا آگاهی است یا غرض ورزی کور کورانه همین سفرهای استانی باعث میشد مسولان شهرها به فکر آبادانی بیفتند جادها را آسفالت کنند و به سر و روی شهر برسند و تو ادارات و ارگانها اصلاحات انجام بدند و این موضوع باعث شده بود که خود رئیس جمهور هر لحظه از نزدیک تمام شهرها را زیر نظر بگیره و حضورش باعث میشد مسولین به فکر بیفتند واقعا کارهای احمدی نژاد ملی گرایانه بود بنظرم رئیس جمهوری که بشینه بست پشت میز و از هیچ شهری باخبر نباشه از وضعیت مردم و با پوست و گوشت و استخوانش مردمو درک نکنه اون رئیس جهور موفقی نیست و هر چقدر هم بخواد از طریق گزارش از وضعیت شهرها با خبر باشه گزارش درست و حسابی بهش نخواهند داد
    • مشهدی A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      21 5
      این چیزا رو جدی گفتی یا خواستی بقیه رو شاد کنی برادر، تمام این کارها تبلیغاتی بود و متاسفانه نتیجه هم داد تنها نتیجه ای که نداشت آبادانی بود، همون کسی که قبلا از جاده خاکی رفت و آمد می کرد، حداقل هفته ای یک بار گوشت می خورد، شیر می خورد، پنیر می خورد،.....و لی الان جاده آسفالت داره ولی توی خرید مایجتاج اصلی زندگی مشکل داره، رفتی ببینی قیمت حبوبات چند شده لطفا یک مقدار دقیق تر به مسائل نگاه کنید.
  • بی نام IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    50 10
    جالبه کسایی که نمیدونن کابینه چیه قانون وزارت چیه میان از افراد با تجربه ای مثل زنگنه یا بقیه ایراد میگیرن و میشن منتقد سیاسی ملت همه جا کارشناس
  • فرهاد A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    79 8
    دوستان انقدر اصلاح طلب و اصولگرا نکنید..کشور به هردو نیاز داره البته اگه افراطی نباشن.کابینه معرفی شده از دولت های سازندگی و اصلاح طلبیه..این یعنی اصلاح طلب ا بعد چند سال باز در کشور نقش دارند و این خیلی خوبه..ما که به روحانی رای دادیم پس باید به کابینه اش اعتماد کنیم.اگه نتیجه نگرفتیم و وضع بهتر نشد بعد 4 سال میتونیم بگیم اشتباه کردیم..نباید از اصولگراها متنفر بود.احمدی نژاد و حسینیان و رسایی و ...اصولگرا بودن.ولایتی و پورمحمدی و ...هم اصولگرا بودند اما این کجا و آن کجا...حضور خاتمی هم در تحلیف جنجال آفرین بود و بهانه بدست مجلسی ها و کیهان میداد و از همین شروع کار کارشکنی رو آغاز میکردند..خواهشا صبورتر باشیم..
    • علیرضا A1 ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      27 3
      احسنت فرهاد جان . حق مطلب رو عالی ادا کردی . دمت گرم . صبر , صبر و فقط صبر ...
    • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      5 31
      اینا کدومشون اصلاح طلبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    15 3
    حالا نوبت مجلس که به لیست ارایه شده رای اعتماد بده آقای روحانی بیشت افراد معتدلی رو انتخاب کرده اگه مجلس پاسخ ایشون رو با رد صلاحیت بده باید آقای روحانی با قاطعیت فردی که بیشتر به اصلاح طلبها نزدیکه رو به مجلس معرفی کنه .
  • بی نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    15 3
    درود بر دکتر ربیعی . مرد بسیار شریف و راستگو دقیق و باسواد و انسان به تمام معنا. استاد و معلمی دلسوز و قوی انشالله بتوانی در این مسیر خیرت رو به همه ملت ایران برسونی دست خدا پشت و پناهت
  • رضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    16 3
    بیشترشون اصلاح طلب هستند
  • 1111111111111111111111111111111111111111111 A1 ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    19 2
    ایشان در معرفی وزرای خارجه،آموزش و پرورش،کار و نفت ایستادگی کردند اما از گزینه های اصلی 5 وزارتخانه ی کشور،علوم،اطلاعات،دادگستری و ارشاد صرفنظر کردند. البته شاید به غیر از وزارت کشور بقیه قابل درک باشه ،اگرچه قطعا چون وزارت کشور مهمه حتما سعی کرده اند جوانب مختلف رو درنظر بگیرن ضمنا باید یادمون باشه که بالاخره سیاست است وتعاملات خاص خود و البته اینکه رئیس جمهور یک پای قدرته و اینکه انتخاب کابینه بعداز مسائل و سوء تفاهم های سالهای قبل بخصوص 88 کار سختیه .عدم حضور دکتر عارف عزیز در تحلیف به نظرمن احترام به خاتمی بوده در حالیکه در تنفیذ به احترام رهبری حضورداشتند.بهتر است به خاطر خاتمی و البته به احترام رای مردم ما مشی سکوت و حمایت رو درپیش بگیریم .
  • بی نام IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    14 57
    نمردیم و معنای فراجناحی بودن رو فهمیدیم2:16 اعتدال از نوع اصلاح طلبی
    • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 0
      نکنه توقع داری اصولگرا ها بیشتر باشن!!!روحانی رئیس جمهوره نه جلیلی
  • علي IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 1
    در كابينه خانم نيست. وزارت بهداشت بايد خانم دستجردي رو برمي‌گردوند.
  • مهدي 13 A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    15 32
    تو روز تحليف از برابري حقوق زن و مرد صحبت كرد.از ليست وزيراش معلوم شد چقدر به اين حرف پايبنده
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    13 7
    خوووبه.
  • مينا A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    25 4
    دوستان ، اقاي روحاني فرد خيلي باهوشيه. مثكه فراموش كردين ... همين جند نفر به اصطلاح اصلاح طلب هم خيلي امكانش زياده راي نيارن متاسفانه
  • اشکین IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    10 15
    لیست اول آقای روحانی 75 درصد انتظارات بود این لیست 45 درصد
  • رضا IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    21 17
    با معلمين ديروز و روش امروز، نمي توان اميد آينده اي روشن داشت.مگر به يك نفر چند بار بايستي فرصت وزارتي بدهند تا توانايي هاي خود را نشان دهند.هيچ جاي دنيا ما سراغ نداريم كه يك شخص بعد از حدود 20 سال ديگر مجدد در همان پست وزارتي مشغول به فعاليت باشد. آزموده را آزمودن خطا است
  • محمد حسین DE ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    61 13
    هر چی که هست، از کابینه احمدی نژاد خیلی بهتر هست..خود روحانی هم از احمدی نژاد خیلی بهتره! عجبا عجبا! ملت یه روز بعد از تحلیف 8 سال گذشته رو فراموش کردند!
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    31 6
    به نظرم وزارت ورزش رو می شد به افراد مناسب تری محول کرد.البته جناب دکتر روحانی حتما همه جوانب رو در نظر گرفته اند و ما فقط ظاهر قضیه رو می بینیم.انشاالله همگی موفق باشند.
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    12 40
    کار به خوب یا بد بودن بعضی وزرا ندارم.اماجای نجفی وزیر آموزش و زنگنه وزیر نفت باید یکی افراد دیگه ای رو معرفی میکرد. زنگنه که نصف عمرش وزیر بوده .اقای روحانی فکر نمیکنید هرچقدرم زنگنه خوب باشه وزارت نفت نیاز به فکر و افراد تازه داره!؟
  • azar IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    31 60
    یعنی توی این مملکت یک خانوم با سواد برای کابینه ی روحانی وجود نداشت ؟؟؟ من از رای دادن به ایشون پشیمونم
    • عشق احمدی نژاد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      0 4
      همه که احمدی نژاد نیستن این حالا اولشه میبینین که چطور زیر همه حرفاش میزنه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    48 11
    چی چی شده ؟؟؟؟/کابینرو داده مجلس یادتون باشه مجلس اصولگرا نمی تونه که اصلاح طلبای دو آتیشرو کاندید کنه !!!!در ضمن از اول اولش گفت دولت اعتدال نه اصلاح طلب خب رای نمیدادین!!!! دیگه بذارین کارشو بکنه اقتصاد ی ذره درست بشه بابا کار نیست دارو نیست خونه نیست سینما نیست تئاتر نیست اکسیژن نیست دریاچه ارومیه نیست بذارین کارشو کنه خوشتون نیومد 4 سال دیگه رای ندین
  • ............. IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    54 77
    درود بر شما بفرمایید چرا میان اعضای کابینه یک خانوم هم وجود ندارد؟ این توهین به همه ی زنانی هست که به جناب روحانی رای دادند ، آیا ما زنان ایران فقط برای رای دادن مقام برابر داریم ؟ لطفأ پاسخ بدهید.
    • بی نام DE ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      1 0
      خانوما اگه خیلی احساس برابری میکنن بیان سربازی هم برن
  • علی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    1 0
    انشاا... عارف معاون اول !
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    اگر برهم زننده امنیت نباشند شرط اصلی ... و واقعا مورد اعتماد روحانی نه تحمیلی اشکالی ندارد که کابینه اش تایید شوند و وعده هایش را عملی کند
  • بی نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    ترکیب خوب است اما و اگر بدون حاشیه خدمت کنند.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    پیش از این احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور، حضوری کمرنگ در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت. به طوری که آخرین جلسه ای که پس از چندین سال غیبت با حضور ایشان برگزار شد مربوط به اردیبهشت ماه سال 91 می باشد.امید است از این پس ایشان که منصوب مقام معظم رهبری در این مجمع می باشند، حضوری منظم و موثر در جلسات مجمع داشته باشند . البته لابد عدم حضورشان در مراسم تحليف هم به تشخيص ايشان مصلحت بوده است.
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    1 0
    ترو خدا زنگنه رو عوض کنید نفتی ها از این شخصیت بدشون میاد
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    امیدوارم از اعتماد مردم ه نحو احسن استفاده کند و دستخوش هوای نفس نشود و باا جناح مقابل به برادری رفتار کند در غیر اینصورت مدیون ملت خواهد بود.
  • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    2 1
    خانه سالمندان !!!!
  • بیژن IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    2 0
    به نظر من میتونست برا وزارت علوم وزیر اصلاحاتی تری معرفی کنه متا سفانه این وزارت خونه تو چند سال اخیر اوضاع مناسبی نداشته و حتی بعضی از تصمیمگیریهای کلان اونا خیلی غیر اصولی و غیر منطقی بوده مثل حذف نمره منفی درس زبان تو کنکور دکترای امسال که اصلا معلوم نیست این تصمیمو چطوری گرفتن!!!!:-)
  • حسن IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    1 1
    اول وزرای کارازموده و باتجربه وای کاش آقای عارف هم بود
  • بابک EU ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    به نظر بنده باید رزومه کاری وسوابق آنها رو بررسی کنند وببینند تو مسولیت هایی که بشون دادند موفق بودند یا نه وگرنه سن سال اینجور مسایل مهم نیست
  • مجید A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    باسلام 1-بیشتربه نظرمی رسد که آقای رییس جمهور،وزرای پیشنهادی خودشان راباترکیبی بافت گونه ودرحالت اصطلاحا" بالانس وار چیدمان کرده اندکه البته نشان ازتعامل قوی بامجلس شورای اسلامی وهمچنین تقریبا"ملاحضات خواسته های تمامی جریانات سیاسی کشوردرشرایط حساس فعلی می باشد(به همین علت میانگین سنی وزرای پیشنهادی تقریبا" بالاوملاک، بیشترتجربیات مدیریتی وکاربردی آنان درنظرگرفته شده است)پیش بینی می گردد تمامی وزرای پیشنهادی باآرای تقربیا"قابل توجهی رای اعتمادخودراازنمایندگان مجلس دریافت کنند. 2-بسیارمهم است که بدانیم دراولین گام محکم دولت جدید،سیاست خارجی کشورنیازبه یک بازسازی وترمیم اساسی داردگرچه الزاما" درزمینه ی سیاست خارجه،اصول کلی نظام همواره می بایستی مدنظردولت قرار گیرد.
  • اسلام سالاری A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    2 0
    با سلام واقعا برای خودم متاسفم که در این سایت نطرمو میذارم و شما که هر نطری باب میلتان بود در سایت قرار میدید و به شعور ما توهین میکیندحترم ما گوسفند نیستم شما دوست دارید به یک مشت گوسفند چوپانی کنید ! نخیر دیگه دوره عوام فریبی و سانسور گذشت شما باعث میشید که جوانان شریف ملت پناه ببرند به رسانه های بیگانه، چون اونها به نطرات مردم احترام میذارند و مردم هم به سمتی گرایش پیدا می کنند که بهشون احترام گذاشته شود شما دوست دارید مردم دقیقا اون چیزی را که دوست دارید اینجا بنویسند بهتره برید روبات های اینترنتی بسازید تا سناریو های شما را آنگونه که باب میلتان هست اجراء کنند خدا میدونه به شما امکانات نداده! اگر تکنولوژی و امکانات دست شما بود همه چیز را سانسور می کردید
  • مهرداد A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    سلام و چند نکته: -سیاسی نظر ندهید -4 تا 5 تا وزیر غیر تخصصی هستند این کمی خنده دار است مثلا برنامه ریزی شهری در وزرات کشور، علوم سیاسی در وزرات ورزش و جوانان. انگار واقعا قحطی رجال است ما خبر نداریم؟ -دوستانی که دم از تجریه این اقایون میزنن، باید بگم این اقایون همگی پست داشته اند از زمان بنی صدر تا الان، من هرگز نمیقهمم که این اقایون قوی اند؟ اگر قوی بودن الان بعد از سه دهه اوضاعمون این نبود؟ -چند مهره به نظر میرسد در هر دوره ای سفارشی هستند، مثل یونسی در دوره خاتمی و ....
  • صمیمی EU ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    سلام روحانی جان روحانی عمل نکردی ، به نظر میرسد کاملا زمینی و پر از رابطه عمل کردی تا دل بندگان خدا از شما شاد شود، امیدوارم بعد از چهار سال خاتمی دو شوی نه احمدی نژاد ثانی.
  • بی نام EU ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    2 2
    پست ها فقط بین افراد میچرخد و مملکت درجا میزند، نخبگان کجای کابینه هستند؟ نخبگان مدیریتی؟ اقتصادی؟ آموزشی؟ و .............