خانه ملت نوشت:

عضو هیأت مرکزی جبهه پایداری، با بیان اینکه به احتمال خیلی زیاد مشایی به‌عنوان کاندیدای دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی می‌شود، گفت: به‌نظر من احمدی‌نژاد برای گرفتن تأیید فردی مانند مشایی هیچ وقت روبه‌روی نظام نمی‌ایستد.
روح‌الله حسینیان با یادآوری موضوعات مطرح شده مبنی بر حضور مشایی در عرصه انتخابات، گفت: به احتمال خیلی زیاد مشایی به‌عنوان کاندیدای دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی می‌شود، اما بعید می‌دانم شورای نگهبان به‌علت موضوعات فقهی صلاحیت مشایی را تأیید کند.
مشایی ردصلاحیت شود، احمدی‌نژاد نامزد دیگری معرفی می‌کند
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به‌نظر من احمدی‌نژاد برای گرفتن تأیید فردی مانند مشایی هیچ وقت روبه‌روی نظام نمی‌ایستد، از این‌رو در صورت رد صلاحیت، تیم دولت گزینه‌های دیگری را پیشنهاد می‌کند.
احمدی‌نژاد پیچیده تر از تصورات است
وی در پاسخ به‌سؤالی مبنی بر اینکه آیا گزینه‌های بعدی دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری افرادی همچون الهام و هاشمی‌ثمره است، افزود:‌ نمی‌توان هم‌اکنون در این رابطه اظهار نظر کرد، چون احمدی‌نژاد پیچیده‌تر از این تصورات است، از این‌رو شاید نامزد نهایی دولت بعد از مشایی، فردی گمنام و یا غیر از این افراد باشد.
نظر رهبری به پایان رسیدن دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد است
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، با یادآوری موضوعات مطرح شده مبنی‌بر تداوم حضور تیم احمدی نژاد در جایگاه ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: به‌طور حتم سیاست و تدبیر رهبری بر این است که این دوره ریاست جمهوری به پایان برسد.
سرنوشت احمدی‌نژاد مانند یک فرد معمولی خواهد بود
وی در پاسخ به این سؤال که سرنوشت احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری چگونه خواهد بود، یادآور شد: احمدی نژاد هم مانند بقیه افراد یک سرنوشت معمولی خواهد داشت.
بعد از انتخابات، احمدی نژاد قادر به جریان‌سازی سیاسی در کشور نیست
حسینیان در پاسخ به این سؤال که آیا احمدی نژاد می‌تواند به‌عنوان یک جریان در عرصه سیاست حضور داشته باشد، گفت: همیشه در پشت یک جریان سیاسی باید فکر و اندیشه وجود داشته باشد تا این جریان مورد قبول عده‌ای از نخبگان قرار گیرد، از این‌رو با توجه به وضعیت کنونی دولت احمدی‌نژاد قادر به جریان‌سازی نیست.
انتخابات ریاست‌جمهوری تک قطبی و دو مرحله‌ای خواهد بود
عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اعلام اینکه انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری تک قطبی خواهد بود، افزود: به احتمال خیلی زیاد انتخابات این دوره، دو مرحله‌ای برگزار می‌شود.
‌لنکرانی به‌علت سابقه پدرش رد صلاحیت نمی‌شود
وی در واکنش به موضوعات مطرح شده مبنی بر رد صلاحیت کامران باقری‌لنکرانی به‌علت سابقه پدرش، تصریح کرد: برای بررسی این موضوع باید نخست سابقه شورای نگهبان در ارتباط با این موضوعات را در نظر گرفت که آیا تاکنون به‌خاطر سوابق اطرافیان کاندیداها، رد صلاحیت افراد امکان‌پذیر شده است، از طرف دیگر هر فردی در زندگی شخصی خود پاسخگوی عملکرد فرزندانش است نه اینکه به‌‌علت عملکرد و سوابق پدر، عملکرد افراد زیر سؤال برود.
پدر لنکرانی فرد محترمی بوده است
حسینیان ادامه داد: پدر لنکرانی فرد محترمی بوده و تنها موضوع این است که در خارج از کشور زندگی می‌کند، از طرف دیگر این موضوع یکی از برجستگی‌های لنکرانی است که با وجود برخورداری از امکانات در خارج از کشور، برای کسب تحصیلات و زندگی با مادرش به کشور مراجعه می‌کند.
جبهه پایداری به هیچ وجه احتمال رد صلاحیت لنکرانی را نمی‌دهد
عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، در پاسخ به این سؤال که در صورت رد صلاحیت لنکرانی، جبهه پایداری چه گزینه‌ای را پیشنهاد می‌کند، گفت: ما به هیچ وجه این احتمال را نمی‌دهیم و تا آخر از لنکرانی حمایت می‌کنیم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    182 8
    اگر مخالف جبهه پایداری چنین وضعی داشت. ان شخص مرتد اعلام میشد؟!!
  • بدون نام EU ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    3 7
    درود بر لنکرانی.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    4 2
    لنکرانی پدیده این دوره انتخابات است
  • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 7
    به نظر مي رسد كه كه دولتي ها و پايداري ها نهايتاً بر سر كانديداتوري جليلي به توافق برسند. به خصوص اگر هاشمي وارد كارزار انتخابات نشود و از روحاني حمايت كند، زيرا در اين صورت جليلي توان دو قطبي كردن انتخابات را به نفع دولت و جيهه پايداري خواهد داشت.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    6 3
    لنکرانی از نظر قانونی باید رد صلاحیت شود ، چون هم رجال سیاسی مذهبی نیست و هم پدرش در آمریکا زندگی میکند و این امر برای کسی که میخواهد رییس جمهور شود غیرقابل قبول است ،،، لنکرانی در یک صورت تایید صلاحیت میشود آن هم این است که آیت اله مصباح در شورای نگهبان نفوذ کند .