رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه​ها در فضای هیجانی انتخابات عقیم می​ماند.

مصطفی پورمحمدی که به یاسوج سفر کرده است، در جمع خبرنگاران مطالعه کارشناسی، فضای امن برای اجرا و اجرای دقیق را از شروط اجرای هدفمندسازي يارانه​ها عنوان کرد و بیان داشت: هر کدام از این سه رکن وجود نداشته باشد، هر قانونی و به خصوص قانون هدفمندی عقیم و ناکام خواهد ماند.
گزيده سخنان وي به نقل از مهر از اين قرار است:
·         دست دولت را برای اجرای این طرح در زمان مناسب می بوسیم. فضای انتخابات فضا هیجانی و ملتهب است و این طرح در این فضا آسیب خواهد دید. از یک ماه دیگر فضای جامعه به سمت هیجانات شدید انتخاباتی می رود و هیچ طرح بزرگی خوب اجرا نمی شود چه برسد به طرح مهمی همچون هدفمند سازی یارانه ها. مجلس می تواند بررسی و تصویب کند اما اجرای آن را به بعد از انتخابات موکول نماید.
·         برای رای دادن و حمایت از فضای انتخاباتی تا آخر هستم اما به عنوان کاندیدا هنوز تصمیمی نگرفته ام. اگر تصمیم گرفتم نامزد شوم به وقتش اعلام می کنم. هر موقع آمدم، شعارم را هم می گویم.
·         {در واکنش به ائتلاف​های انتخاباتی} ائتلافی که فراگیر باشد و به وحدت کمک کند بسیار خوب است. البته شاید نیازی به این مدلها و فرمول ها هم نباشد و بافت و ترکیب رقبا در شرایطی قرار گیرد که همه به صحنه بیایند.
·         جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین و مراکز اصلی اصولگرایی در کشور تلاششان این است که یک دولت ولایی، توانمند، اصولگرا، پرکار، عاقل و پیش برنده کشور روی کار بیاید و همه باید تلاش کنیم این اتفاق در کشور بیفتد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    11 0
    جالبه که اشخاص خودشان خودشان را کاندید می کنند و نه هیچ گرونه و دسته یا حزبی !
  • بدون نام IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    8 1
    ما نفهمیدم این آ قا تحصیلاتش در تمام موضوعات است