مهر نوشت:

مدیر یکی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت استفاده از VPN توسط کاربران را یکی از دلایل کندی سرعت اینترنت عنوان و تاکید کرد که در کندی سرعت اینترنت، سرویس دهنده ها مقصر نیستند.
محمدحسن شانه ساز زاده، مدیرعامل شاتل  در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد کندی سرعت اینترنت و مباحثی که تحت عنوان کم فروشی توزیع پهنای باند اینترنت در کشور مطرح می شود، اظهار داشت: چنانچه مشترکان تمامی شرکتهای سرویس دهنده اینترنت در دسترسی به اینترنت خود با مشکل مواجه و ناراضی باشند به طور قطع شرکت سرویس دهنده نمی تواند مقصر باشد.

وی گفت: اینکه کاربران اینترنت نمی توانند ایمیل های خود را چک کنند و یا دسترسی به اکثر سایتهای اینترنتی به کندی صورت می گیرد موضوعی نیست که مربوط به کیفیت سرویس اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت باشد.

مدیرعامل شاتل با اشاره به فعالیت 11 شرکت دارای مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در عرصه اینترنت پرسرعت و نظارت این سازمان بر فعالیت این شرکتها تاکید کرد که کاربران اینترنت مستقل از اینکه از چه شرکتی سرویس اینترنت می گیرند از وضعیت سرعت دسترسی خود ناراضی هستند و این مسئله نشان می دهد سرویس دهنده مقصر نیست.

وی با بیان اینکه کاربران در اکثر مواقع برای دور زدن فیلترینگ از شبکه های VPN استفاده می کنند، ادامه داد: این امر باعث کندی دسترسی کاربران به سایتهای اینترنتی می شود.

مدیرعامل شاتل راه اندازی اینترنت ملی را باعث افزایش سرعت دسترسی کاربران به سایتهای داخل کشور عنوان کرد و گفت: اگرچه اینترنت ملی تاثیری بر کیفیت دسترسی کاربران به صفحاتی مانند ایمیلهای خارجی ندارد اما با این وجود این شبکه ملی کمک می کند بخشی از پهنای باند شرکت ارتباطات زیرساخت آزاد شود تا کاربران به یک سری از سایتهای داخل کشور با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشند.

شانه ساز زاده تاکید کرد که اینترنت ملی باعث خواهد شد محتوای مربوط به داخل کشور بدون پرداخت هزینه پهنای باند و گیت وی بین الملل به کاربران ارائه شود که این موضوع نه تنها کاهش هزینه اپراتورها را در پی خواهد داشت بلکه باعث می شود ارائه دهندگان خدمات اینترنت با هزینه کمتر و با سرعت و کیفیت بهتر امکان دسترسی کاربران به اینترنت را فراهم کنند.

وی در مورد تامین پهنای باند توسط شرکت ارتباط زیرساخت و مشکلاتی که شرکتهای اینترنتی تاکنون در این زمینه با آن روبرو بوده اند، تصریح کرد: این مشکل کم و بیش مرتفع شده و ظاهرا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

شانه ساززاده در مورد اظهارات چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کم فروشی های صورت گرفته در عرصه توزیع و ارائه خدمات پهنای اینترنت به کاربران و لزوم نظارت بیشتر بر این امر خاطرنشان کرد: متاسفانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها خود را وزیر شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات ایران می داند و هیچ حمایتی از شرکتهای دارای مجوز خدمات ارتباطی صورت نمی دهد و همیشه شرکتهای ارائه دهنده خدمات را مقصر اعلام می کند.

به گزارش مهر، رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش اعلام کرد که در بحث توزیع و ارائه پهنای باند اینترنت در کشور کم فروشی صورت می گیرد و با تاکید بر لزوم اصلاح و نظارت در این زمینه اظهار امیدواری کرد که این موضوع بدون برخوردهای حقوقی و قضایی در سال 91 حل شود.
چندی است کاربران اینترنت در دسترسی به سایتهای مختلف اینترنتی از سایتهای خبری و داخلی گرفته تا موتورهای جستجوی خارجی و پستهای الکترونیک خود با مشکلات متعددی چون کندی سرعت، قطعی و مسدودی روبرو هستند و در اغلب مواقع شاید ساعتها برای آنچه که می خواهند در اینترنت بیابند باید زمان بگذارند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    438 5
    كار نكردن Gmail هم به خاطر استفاده از VPN است؟
    • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      239 2
      واسه من یاهو هم باز نمیشه!!
    • بدون نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      31 0
      Gmail الان در این ساعت باز شده ولی با نفس نفس بالا میاد مثل ماشینی که بجای 4 سیلندر با 2 سیلندر داره سربالایی میره! ولی بعد از 10 دقیقه تست کردن هنوز Yahoo در کماست.
    • کم حوصله IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      26 0
      کاش تعداد را زیاد میکردن تو صف معطل نشیم
    • پیکان سوار IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      19 0
      بنده چند روز قبل فیلتر ماشینم را عوض کردم سرعتش بیشتر شد. پس با فیلترینگ موافقم
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    137 1
    مگه چندتا هاستینگ و سرور داخل کشور دارید؟ همین چندتا هم که هست هفته ای دو روز قطعه وقیمت های زیادی از وب مستر ها برای سرویس دهی میگیرند.
  • سید IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    312 2
    ۱- لا اقل یک شعور حداقلی برای کاربران اینترنت که معمولا افراد تحصیل کرده ای هستند قائل شوید! قطعا ما کندی اتصال به وی پی ان را گردن شما نمی اندازیم و وقتی می گوییم کند است منظورمان بدون استفاده از وی پی ان است!! ۲- قطعی سرویس های ایمیل هم ربطی به وی پی ان ندارد ... ۳- آنچه بیش از در دسترس نبودن ایمیل ها آزار دهنده است فرافکنی های این چند روزه است!
  • بدون نام US ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    238 1
    نه بابا . مگه ما از پشت کوه اومدیم که ندونیم وی پی ان باعث کندی سرعت میشه ....
  • بدون نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    173 1
    بعضی از مسوولین ما مثل اینکه نذر دارند لج مردمو در بیاورند.امکان ندارد این مسوول نداند که حرفهایش چقدر بیربط است.خیلی جالبه ها از طریق همین مردم وضعشون خوب میشه ومسوولیت میگیرند وبه زعم خودشون ترقی میکنندتاکید میکنم به زعم خودشون ترقی میکنند ولی اینچنین به همین مردم وشعورشون بی محابا توهین میکنند.والعاقبه للمتقین
  • حسین IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    189 1
    وقتی میگن سرعت اینترنت کنده هر آدم شوتی هم میفهمه که منظور استفاده از اینترنت بدون آنتی فیلتره،البته هر آدم کم سوادی هم میدونه که آنتی فیلتر سرعت اینترنت رو میاره پایین!!!!!!!!!!!!!نا امید شدم از شاتل و رییسش!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    166 1
    بهونه لنگر کشتی و دندان کوسه و ... کم بود که وی پی ان هم اضافه شد
  • امیر IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    153 1
    آقا عجبا....مردم 3-4 روزه که میخوان کارهای اداری و تحصیلی و مالی خودشون رو با داخل وخارج انجام بدن جون بسر شدن تازه بدهکارم شدن؟...مگه راه دیگه ای هم می زارین؟...من امروز فقط تونستم با vpn به جی میلم وصل شم و با سرعت خیلی کم و دیوانه کننده ای کارام رو انجام بدم...می فرمایید چه کنم؟
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    46 5
    شانساز زاده رئیس هئیت مدیره است نه مدیر عامل
    • احسان IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      15 3
      آقا محمد ! حالا اگه "شانساز زاده رئیس هئیت مدیره است نه مدیر عامل" اونوقت سرعت ها درست میشه؟ ...اینو گفتی که بگی خیلی دستت تو کاره؟ باهاش رفیقی ؟ خوب باش ولی عرضه نداره اینترنت خوب دست مردم بده
    • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      15 3
      که چی مثلا؟؟؟؟؟
  • بدون نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    102 3
    ا مگه vpn ها کار هم میکنن؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    128 1
    بدهکار هم شدیم!!! به این میگن فرار به جلو!!!
  • علي IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    129 1
    چه منطق جالبي!چون همه ناراضي هستند،پس تقصير ما نيست!!
    • SD IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      32 0
      علي جان به اين ميگن وقاحت مسئولانه!
  • ایرانی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    167 1
    تقریبا 70% سایتها فیلتر هستند. آخه فداتون شم این همه فیلتر برای چی؟؟ آقایون یواشتر برین بهتون برسیم
  • بدون نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    137 1
    جوك سال
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    166 4
    استفاده از VPN اینترنت را کند کرده؟ میشه این آقای کارشناس!!! علمی تر برای ما توضیح دهند که چگونه VPN اینترنت را کند می کند؟ ایشان شعور ملت را چطور دیده اند؟
  • آرش US ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    162 1
    این آقای مدیر محترم متاسفانه یا از سواد کافی شبکه بهره نمی برند یا اینکه کارکنان بخش فنی اشان اشتباه به عرض ایشان رسانده اند. مگر اینکه منظور ایشان اختلال عمدی باشد که مخابرات در یکسال اخیر بر روی پروتکل امن VPN ایجاد کرده. البته باید توجه داشت که این مدیر محترم در این اظهار نظر به حجم بالای استفاده از VPN و سایر فیلترشکنها در ایران اذعان کرده اند که معلول فیلترینگ بی رویه و غیر عقلانی اینترنت در کشور است. این دوران نیز مانند زمانی که رادیو و بعدها تلویزیون حرام اعلام شدند و مانند دوران بگیر و ببندها بر سر ویدیو و فیلم های ویدیوی به پایان خواهد رسید. همیشه خواست مردم و پیشرفت تکنولوژی بر اینگونه محدودیتها پیروز میدان بوده و خواهد بود فقط در این بین سرمایه ها و فرصتها است که از بین میروند.
  • سما CZ ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    164 2
    وای خدای من چقدر جواب این آقای کارشناس ،مضحک بود آره دیگه سرعت اینترنت رو اونقدر کم میکنند که مثلا vpn کار نکنه!!! پیشنهاد میکنم کلا خطوط تلفن رو هم قطع کنید سر هر کوچه کافی نت ملی بزارید و مثل قدیما مردم برن اونجا به همدیگه زنگ بزنند.این خیلی آبرومندتره برای شما!! خلاص!!!
    • بدون نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      92 1
      خیلی با حال بود مثل مخابرات های قدیم تازه ایجاد شغل هم میکنه مثل BRT ها
    • بدون نام IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      30 0
      تازه الان کافی نت هم میری باید شناسنامه بابا بزرگت رو که رضا خان اون موقع بهش داده بود رو هم با خودت ببری.چـــــــــــــــــرا؟؟؟چون آقیون میگن میخوان از حریم شخصی ما محافظت کنند.
    • SD IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      25 0
      تازه بهتره براي حفظ امنيت بيشتر مردم در هنگام استفاده از اينترنت علاوه بر دوربين كنترل سرعت كه هم اكنون دستور نصب آن در كافي نت ها صادر شده است استفاده از كمربند ايمني، كيسه هوا و كلاه ايمني هم اجباري بشه. سازندگان صندلي هم تحت فشار قرار بگيرن صندلي هاي با ايمني بالاتري توليد كنن! كه يه موقع خداي ناكرده امنيتمون به خطر نيفته
  • كريمي PL ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    112 1
    پس VPN هم يكي از روش هاي دور زدن فيلتر هست!!! من تازه ياد گرفتم برم ببينم چطوره!!!!!!!! ممنون از شما كه به ما اطلاع رساني كرديد
  • بدون نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    111 1
    جدن؟؟؟؟؟ دستم به این آقای کارشناس برسه خداوکیلی..... میدونم چه کار کنم دیگه تز نده. اینترنت ایران فقط محدود به باز کردن دامه های آی آر شده . دات کام و اینا بماند. دیگه بماند که دامنه های کد دار رو که اصلن باز نمی کنه. مردم ما اینترنت نداریم دیگه. به خداوندی خدا سال 85 با دایال آپ وصل میشدم سرعت بالاتر بود تا با ای دی اس ال الان.
    • بدون نام IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      9 0
      جدن؟!
  • بدون نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    109 1
    خبر آنلاین عزیز !!! داری مثل خبرنگاران تلویزیون رفتار می کنی . تا گرونی صدای مردم رو در میاره می ری از کارشناسان اهل فن خبر تهیه می کنی . به نظرم اگه در مورد گرونی تخم مرغ هم از این آقا می پرسیدی حتما می گفت که استفاده مرغها از VPN در هنگام تخم گذاری باعث کندی تخم گذاری و در نتیجه افزایش بهای آن شده. !!!!!!!!!!
  • هادی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    27 91
    برادران سیاه نمایی نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • مهرداد CH ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      20 0
      آره اخوی،از بس که سفیده لک نباس بیفته،نــــه
    • لطیفی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      17 1
      آخه اخوی شما سیاه نمایی رو چی میدونی. یعنی اگر بخواهیم سفید نمایی کنیم باید سرعت کم اینترنت رو ببینیم و بگیم به به چقدر توپه!!!! یا بشینیم آنلاین فیلم ببینیم ؟ آخه برادر بزرگوار ، بهتر است آدم برای هر چیزی که مردم را مخاطب قرار میده ، کمی تعقل و تفکر کنه. راستش رو بخواهی ، سیاه نمایی به این عمل شما میگن . که افت شدید سرعت رو ببینیم و بعد به کسانی که دارن واقعیت رو اعلام میکنن ، بگیم چرا سیاه نمایی میکنید. اگر شما بقالی سر کوچه برید و یک کیلو برنج هندی رو به جای برنج مرغوب آستانه بهتون بدن ، بر اساس نطر شما ، آیا شما سیاه نمایی نمیکنید ؟
  • بدون نام US ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    110 1
    ای خدااااااا... واقعا اینا مردم رو چی فرض کردند؟؟؟!!!! می خوان اینجوری بگن که یعنی اگه اینترنت پرسرعت می خواین VPN استفاده نکنین!!! آقا یکی که دو کلاس سواد داره میفهمه این دو تا اصلا ربطی بهم ندارن. بابا به خدا مردم .... نیستندددددددددد.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    109 1
    دوربین مخفیه؟دارید خنده بازار می ضبطید؟؟!نه بابا!!!
  • برادران دالتون IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    136 1
    خیلی رو دارین به قران
  • بدون نام IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    108 1
    اینترنت به سبک ایران !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    20 0
    اقا این حرفا رو ولش کن، کی پا رو از رو سیم ور میدارن؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    9 7
    من چند دقيقه پيش ايميل ياهوم رو چك كردم. دل همتون بسوزه
  • كريم IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    14 0
    اين تكريم ارباب رجوع در حوزه اينترنت و ارتباطات است؟؟؟؟
  • بدون نام MD ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    10 0
    راستی
  • بدشانش عالم IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    1 41
    چرا دست آورد های ارتباطی رو زیر سوال میبرید . متولیان اینترنت خوب و بد از من و شما بهتر میدونند . شما وقتی مریض میشید آنتی بیوتیک می خورید ....سخته ...ولی چن روز بعد که حالتون بهتر شد میفهمید . اینجام همینجوریه ... وقتی میگن جی میل نرین خب نرین ..واسه چی میرین ؟ ضررشو شما نمیدونی متولی میدونه. انشالله ان دسته از کسانی هم که مقاله و مسائل تحصیلی دارند راهای مختلفی هست که میتونن استفاده کنند .
  • بدون نام US ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    15 1
    شاتل عزیز شما لطفا سرعت شبانه تو کم نکن...یا اینکه بعد از چند شب 3 گیگ رایگان می گیریم شبانه باید محدود بشیم...شاتل جان برو بخواب زیاد کار کردی فردا خدا بزرگه!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    17 1
    شرکت محترم ایشان در شهر ما هر 1 گیگا بایت حجم را 5200 تومان میفروشه امیدوارم این گرانفروشی را به پای vpn نذاره !
  • saeed IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    16 1
    خدا رو شکر فهمیدیم که چرا سرعت اینترنت اینقدر کنده
  • فرهاد US ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    21 0
    بابا جمع کنید این اینترنت ذغالیتونو،ملت رو گیر آوردن خبر آنلان مدیونی اگه سانسور کنی..
  • علی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    15 0
    آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه چی بگم؟
  • حمید US ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    22 0
    ایران هم میخواد یک vpn برای کاربران در خارج از ایران تولید کنه که خدای نا کرده از اینترنت ملی عقب نمونند
  • بدون نام IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    16 0
    اینگونه نیست ولی بر فرض محال که اینگونه باشد؛ مگر مردم در این سه چهار روز به سراغ VPN رفته اند که دسترسی به لایه های امن SSL موجود نباشد؟ در حقیقت برای اینکه مردم از VPN های امن استفاده نکنند، این قطعی ها بوجود آمده است. سرمان را از زیر برف بیرون بیاوریم.
  • بدون نام IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    21 0
    نه اصلا بطور کل تلفن و اینترنت و ... قطع کنید مثل زمان عصر حجر وقتی یکی با یکی دیگه کار داره آتیش روشن کنه، دودش رو اون یکی ببینه ، بفهمه کسی باهاش کار داره . اینجور همدیگر رو خبر کنیم.
  • بدون نام IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    18 1
    همین امروز اشتراکمو از شاتل قطع می کنم. یعنی واقعا ایشون خودشون خندشون نمیگیره با این حرفاشون!! ایشون دقیقا حرفایی رو زدن که کارشناسای به اصطلاح فنیشون موقع تماس و شکایت مشترکین می زنن
  • دار يوم IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    21 0
    نظر اين كارشناسو به مرغ پخته شده بگى بهت مى خنده مردمو چى فكر كردين؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    19 0
    این مدیر یکی از شرکتهای اینتر نتی با این حرف به شعور مردم توهین میکنند. ایشان که نمی دونم سطح سوادشون بالاتر یا پایین تر از دیپلم است فکر میکنند مردم از پشت کوه اومدند
  • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    20 0
    آخه مسئله اینه که وقتی من از وی پی ان استفاده می کنم سرعتش بیشتره !
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    18 0
    تا کی می خواین خودتونو گول بزنین با این دروغهاتون مردم توجیح نمیشن
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    20 0
    فردا دوباره بگین قطع شدن ایمیل ها به خاطر اینه که مردم آدرس درست وارد نمی کنن
    • SD IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      9 0
      آره ديگه آدرسش عوض شده قبلا Gmail.com بود الان شده MihanMail.com اينو بزنيد وارد ميشه!
  • مبتدی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    27 0
    کاش میفرمودید چرا مردم اینقدر به VPN احتیاج دارند که اینترنت مارا کند میکنند بهشون کمک میکردیم اینکارو نکنند
  • بدون نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    31 0
    یه خبر مهم !!!!!!!!!!!!!!!!!! استفاده از وی پی ان موجب گرفتگی لوله کشی آب منازل می شود!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    12 0
    آخ جون دیگه می ریم بهشت!!!این آقایون نیتشون خیره
  • ehsan IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    5 4
    تبریک میگم https بالاخره باز شد کشتن مارو با این اینترنتشون
  • am IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    16 0
    همین دیروز سایتی که ایجاد کرده بودم فیلتر شد...سایتی با روزی 10000 بازدید کننده ..... خوب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخبار یک خواننده و یا یک بازیگر چه تهدیدی برای مملکت ایجاد میکنه که باعث فیلتر شدن سایت بنده میشه؟ خدایا دارم خفه میشم یکی جوابه مارو بده..........
    • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      3 10
      روزی 10000 نفر رو گمراه می کنی!!!دلیل از این بهتر!!!!!
  • بابک US ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    12 0
    همه سایتا که فیلتره جی میل و یاهو و ای میلا هم که بستس پس اینترنت به چه درد می خوره!؟
  • يك رهگذر IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    8 0
    به اميد مرتفع شدن هر چه سريع تر اين مشكل اولا اينگونه صحبتا اصلا از نظر فني و نه ازنظر منطقي محلي از اعراب ندارد ثانيا چه كساني مسبب اصلي استفاده گسترده از وي پي ان و يا هر چيز ديگر براي فيلترينگ هستند و خواهند شد ؟ آيا از همان اول هم اينقدر سرويس هاي وي پي ان و فيلتر شكن بود؟ وقتي هر روز دامنه اين ليست سياه از ليست سفيد گسترده تر ميشود تا جائي كه امروزه كار به مهمترين سرويس هاي مهم و عام كاربران رسيده شما مسئول محترم چه انتظاري از كاربران داري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ديگه كم كم دارن مصائب صحراي كربلا را شبيه سازي مي كنند آب را بروي همه نبنيد
  • بدون نام PL ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    11 0
    اقای کار شناس شاتل واقعا اطلاع داری یا جوک میگی ایرانی تمام راها را بلده سعی کنید واقعیت را بگید
  • بدون نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    2 0
    VPNسرعت روکم نمیکنه اون فیلترشکنه که سرعتو کم میکنه این روزا سرعت اینترنت اونقدر کمه که نیمیشه ایمیلهاموچک کنم یابه یک سایت ورزشی مراجعه کنم هرچه قدرفیلترشکن یا وی پی ان خوب میاد سرعت اینترنت درایران کم میشود
  • بی نام A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    3 0
    گند بزنم این اینترنت ایرانی رو