"ما ناشناس هستیم. یک درصد از جامعه از آزادی‌های موجود سوء استفاده کرده است، ما 99 درصد دیگر به خیابان‌ها آمده‌ایم تا به ثروتمندان نشان دهیم دیگر به حرکت چرخ دنده‌های این سیستم فاسد کمک نمی کنیم."

این بخشی از جملات فرد یا گروه ناشناسی است که با انتشار ویدئویی روی یوتیوب، خواستار همراهی کاربران اینترنتی برای حمله به وب سایت بازار بورس نیویورک شده است.

با ادامه اعتراضات خیابانی در نیویورک و ورود آن به هفته سوم، روز دوشنبه ویدئویی با عنوان «حمله به وال استریت» روی سایت یوتیوب قرار گرفت که از کاربران اینترنت می خواهد با دانلود نرم افزاری خاص و استفاده از آن در موعد مقرر، حمله هماهنگ «عدم سرویس دهی» (Denial of Service) را علیه سایت بازار بورس نیویورک ترتیب دهند.

این کاربر یوتیوب که با نام The Anonymous Message خود را معرفی کرده همچنین با انتشار ویدئویی دیگر رسانه ها را خطاب قرار داده و اعلام کرده است، «روز دهم اکتبر، بازار بورس نیویورک را از فضای اینترنت پاک خواهد کرد.»

تعداد ویدئوهای منتشر شده توسط این کاربر از ابتدای عضویت در 23 جولای (حدود دو ماه پیش) تا کنون به 14 ویدئو رسیده است. در میان این ویدئوها، ویدئوی درخواست برای حمله به وب سایت اداره پلیس نیویورک در هفته گذشته نیز دیده می شود که به نظر می رسد حمله موفقیت آمیزی نبوده است.

 

 

در ویدئوی منتشر شده اخیر که «شهروندان جهان» را خطاب قرار داده آمده است: «ما ناشناس هستیم. مدت هاست اقدامات مجرمانه سرمایه داران وال استریت و نظام سیاسی فاسد باعث ایجاد بی عدالتی اقتصادی در جامعه شده است. اکنون یک جنبش مدنی جدید به راه افتاده است . . . یک درصد از جامعه از آزادی های موجود سوء استفاده کرده است، ما 99 درصد دیگر به خیابان ها آمده ایم تا به ثروتمندان نشان دهیم دیگر به حرکت چرخ دنده های این سیستم فاسد کمک نمی کنیم.» در انتهای این پیام ویدئویی هدف و زمان حمله اینترنتی نیز اعلام شده است: «هدف: nyse.com، زمان 10 اکتبر، ساعت 3.30 بعدازظهر به وقت شرق امریکا.»

این ویدئو از کاربران می خواهد با استفاده از اپلیکیشن Low Orbit Ion Cannon (LIOC) که حمله توزیع شده عدم دسترسی (DDOS) را مدیریت می کند به سایت بازار بورس نیویورک حمله کنند. این اپلیکیشن پیش از این بارها از سوی هکرها برای حمله به سایت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است اما بسیاری از آن ها معتقدند این ابزار دیگر کارایی سابق را ندارد چرا که نمی تواند به خوبی هویت کاربران خود را مخفی نگه دارد و عدم امنیت آن در سال گذشته باعث دستگیری افراد زیادی شده است.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =