۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴

ایسنا نوشت:

معاون هماهنگ ‌کننده فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری هکر یکی از بانک‌های دولتی که اقدام به برداشت مبلغی به صورت غیرمجاز از حساب دو نفر در مشهد و سنندج کرده بود، خبرداد.
سرهنگ آژنگ گفت: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی کردستان با دریافت یک فقره پرونده مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ قابل توجهی پول از حساب فردی در سنندج پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران در بررسی دقیق از حساب این شهروند دریافتند که در دو نوبت مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان از حساب این فرد برداشت شده است.
معاون هماهنگ ‌کننده فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری این سارق اینترنتی در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، گفت: ماموران پس از به کارگیری روش‌های فنی و پلیسی، هکر سایت یکی از بانک‌های دولتی جلفا را شناسایی و دستگیر کردند. وی با بیان اینکه این فرد پس از دستگیری منکر هرگونه ارتباط با این پرونده شد، گفت: این فرد در مواجهه با اسناد و مدارک موجود در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر و سرانجام به بزه انتسابی اعتراف کرد.
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه این فرد با استفاده از اینترنت شخصی اقدام به برداشت مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان از حساب شهروند سنندجی کرده بود، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که این فرد از حساب شخصی در مشهد نیز مبلغ 200 هزار تومان برداشت کرده است. وی در پایان با بیان اینکه این هکر یکی از بانک‌های دولتی به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار دارد، گفت: این فرد با استفاده از اینترنت شخصی خود در مغازه اقدام به برداشت غیرمجاز پول از حساب دیگران ‌کرده است.

56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =