کارگردان فیلم سینمایی «طلا و مس» با تاکید براینکه ابقای عسگرپور نشان حمایت اصناف از مدیرعامل خانه سینماست، فرهاد توحیدی را مدیری متعادل برای هیئت مدیره خانه سینما دانست.

همایون اسعدیان در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین درباره برگزاری مجمع عمومی خانه سینما و انتخاب هیئت مدیره دوازدهم اظهار داشت: «برگزاری چنین مجمعی و نتیجه انتخاب آن جای تبریک گفتن به همه اصناف سینمایی دارد. مجمع عمومی آنطور که روایت می‌شود بسیار آرام و خوب برگزار شد و این نکته بسیار مهم و مثبتی است.»

او ادامه داد: «آنچه در مجمع عمومی خانه سینما مطرح شد و نتیجه آرا به 28 صنف حاضر در جلسه مربوط است که مایل بودند گروه فعلی با دیدگاه و طرز تفکرشان خانه سینما را اداره کنند و در این میان انتخاب فرهادی توحیدی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخابی بجا و درست به نظر می‌آید.»

او در مورد توحیدی گفت: «فرهاد توحیدی شخصیتی متعادل است که می‌تواند به خوبی هیئت مدیره خانه سینما را در مقام رئیس اداره کند.»

اسعدیان در مورد تعامل معاونت سینمایی و خانه سینما گفت: «خانه سینما و معاونت سینمایی باید در کنار هم باشند، زیرا تقابل آن‌ها به نفع هیچکس نیست و حتی به ضرر سینما تمام می‌شود. آقای توحیدی در صحبت‌های خود اعلام کرده‌اند خانه سینما به حمایت ارشاد نیازد دارد و امیداریم معاونت سینمایی در مقام حمایتگر خانه سینما ظاهر شود.»

این کارگردان همچنین در مورد ابقای عسگرپور در مقام مدیرعاملی خانه سینما گفت: «معنی این انتخاب خیلی روشن است. این نشان می‌دهد اکثریت صنوف عملکرد عسگرپور را قبول داشته‌اند و به او اعتماد دارند.»

143 / ت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 115779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =