نخستین جلسه هیئت مدیره جدید خانه سینما با انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل و فرهاد توحیدی به عنوان رئیس هیئت مدیره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین، اولین جلسه هیئت مدیره دوازدهم خانه سینما یکشنبه شب برگزار و محمدمهدی عسگرپور برای دومین دوره پیاپی به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شد.

همچنین در این جلسه فرهاد توحیدی به عنوان رئیس هیئت مدیره و امیر اثباتی به عنوان نایب رئیس و سخنگو برگزیده شدند.

عسگر تیرماه 1387 و در دوره یازدهم هیئت مدیره خانه سینما به عنوان مدیرعامل این خانه جانشین سیدرضا میرکریمی شد. او پیش از این مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز بوده است.

مجمع عمومی خانه سینما یکشنبه غروب در خانه سینمای ایران برگزار شد و اعضای هیئت مدیره دوازدهم انتخاب شدند. مریلا زارعی، ابراهیم مختاری، محمد سریر، محمدرضا موئینی و  تورج منصوری در کنار توحیدی و اثباتی اعضای اصلی هیئت مدیره جدید خانه سینما هستند.

سیروس الوند و مرتضی رزاق کریمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند و مهدی خادم و کیوان کثیریان نیز به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل دوازدهمین هیئت مدیره خانه سینما برگزیده شدند.

ت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 115585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
    0 0
    از کوزه همان برون تراود که در اوست وقتی هنرمندان ما همه آمال و آرزوهایشان هالیوود است کسی را انتخاب می کنند که با نظام مسئله داشته باشد و دائم بر تضاد با نظام بیفزاید
  • ستار IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
    0 0
    به حق شایسته این عنوان است...مدیری لایق و کاربلد و دلسوز سینما...زنده باشی عسگرپور
  • فاطمه سادات IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
    0 0
    کمتر پیش میاد شاهد شایسته سالاری باشیم اماانتخاب آگاهانه آقای عسگرپور نمونه ای از همین عنصر گمشده یعنی شایسته سالاری است.
  • ا.ن .د IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
    0 0
    از شنیدن این خبر به عنوان یکی از اعضای انجمن منتقدان خانه سینما خوشحال شدم چراکه آقای عسگرپور مدیری شجاع مدبر و فرهیخته هستند و حضور ایشان در این سمت قوت قلبی برای خانواده سینماست