یکی از انیمیشن‌های خوش و آب رنگ سال 2014 «ریو 2» است که در آن پرنده‌های شاد و بامزه آبی رنگ داستانی موزیکال را درباره کانون خانواده، زندگی مدرن و سنتی و حفظ محیط زیست رقم می‌زنند.

فیلم انیمیشن «ریو 2» یکی از انیمیشن‌های موفق سال 2014 است که در ماه مارس (فروردین) راهی پرده‌های نقره‌ای شد و در این فاصله نسخه‌‌ای از آن به ایران رسیده و مورد استقبال نیز قرار گرفته است. در حال حاضر هم نسخه‌های غیرمجاز زیرنویس فارسی هم نسخه شبکه نمایش خانگی این اثر در بازار ایران موجود است. موفقیت «ریو یک» که در سطح جهان فروشی 486 میلیون دلاری را ثبت کرد موجب شد تا پروژه ساخت «ریو 2» کلید بخورد و از سوی دیگر هواداران قسمت اول را برای تماشای آن به سمت سینماها بکشاند. تعدد شخصیت های این انیمیشن یکی از نکاتی است که منتقدان روی آن دست گذاشته اند و تقریبا همگی متفق القول بوده اند که باعث آشفتگی زیادی در فیلم شده است. ضمن این که گره های داستانی هم بسیار زیاد است و آرامش فیلم را از آن سلب کرده است.

این انیمیشن 101 دقیقه ای که با بودجه 103 میلیون دلاری ساخته شد در نهایت فروشی 495 میلیون دلاری را در باکس آفیس جهانی خود رقم زد.
عکسها: مهر
24282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =