۰ نفر
۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

اقتصادنیوز گزارش داد: بر اساس آگهی‌های موجود، ارزا‌ن‌ترین ملک کلنگی در شرق تهران مربوط به ملکی با مساحت 60متر در محله گلبرگ و گران‌ترین مربوط به ملکی با مساحت 1618 متر در محله تهرانپارس است که به ترتیب با قیمت 270 میلیون و 32.3 میلیارد تومان به فروش می‌رسند.

ملک کلنگی از ملک‌هایی به شمار می‌رود که خریداری آنها کمی متفاوت از خرید هر ملک دیگری است. چرا که معمولا انگیزه‌ها در خرید این خانه‌ها متفاوت از خانه‌های دیگر است؛  به ویژه اکنون که دوره رکود مسکن طولانی شده و همان گونه که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند بعد از هر دوره طولانی رکود، یک دوره رونق فرا می‌رسد ،  بنابراین کسانی که اکنون ملک‌های کلنگی خریداری کرده و شروع به ساخت‌وساز می‌کنند، می‌توانند در دوره رونق مسکن، ملک‌های جدید خود را با سود زیاد بفروشند.

شرق تهران از جمله مناطقی به شمار می‌رود که خانه کلنگی در آن نسبتاً زیاد است و همچنین آگهی‌های زیادی برای فروش این ملک‌ها در سایت‌ها و روزنامه‌ها وجود دارد.

بر اساس آگهی‌های موجود، ارزا‌ن‌ترین ملک کلنگی در شرق تهران مربوط به ملکی با مساحت 60متر در محله گلبرگ و گران‌ترین مربوط به ملکی با مساحت 1618 متر در محله تهرانپارس است که به ترتیب با قیمت 270 میلیون و 32.3 میلیارد تومان به فروش می‌رسند.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =